Ihastuminen Taisin löytää jonkun ihanan

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Okei alotan nyt ihan alusta eli juttelin helmikuussa omeglessa yhen jätkän kanssa. Sanotaan sitä vaikka J:ksi. No meillä oli omeglessa sen verran hyvät keskustelut et annoin sille mun snäpin. Juteltiin sit vaan vähän snäpissä ja sit ei oikeestaan sen jälkeen juteltu.

No eilen mulle tuli sit joku sosiaalisuuspuuska ja laitoin tosi monelle viestiä ja myös tälle J:lle. Me ruvettiin sit juttelee ja kysyttiin toisiltamme kysymyksiä. (Se on semmonen vähän niin kun meidän peli.) Ja sit lopulta puhuttiin siitä et olis ihanaa olla metsässä jossain teltassa, missä J tekis meille ruokaa ja hierottais toisiamme ja mä laulaisin tai lukisin J:lle tarinoita. Eli se keskustelu meni aika romanttiseksi ja kerrankin en vaa kuvitellu sitä, koska J sano et "Tää meni tahtomattakin aika romanttiseks". Sit se vielä kysy et eihän se haitannut mua ja ei tietenkään haitannut, eikä sitäkään.

Sit se pyyteli anteeks tosi herkästi. Esim. kun se kysy et haluunko nähä sen naaman ja lisäks siltä kroppakuvan ja vastasin etten haluu kroppakuvaa, kun en haluu kiirehti. Se oli niin ihana kun heti pyyteli anteeks.

Tänään aamulla se laitto sit huomenta ja juteltiin vähän. Se sano et kyl tähän sen viereen mahtuisi yks Karzaa. Niin ihanaa en kestä.
 
Ylös Pohja