Aihe vapaa Tajusin erään asian ehkä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mutta yhden asian olen ainakin tajunnut! Sen että oon nyt hetken aikaa ollut onnellinen ja vapautunut siitä etten määrittele mun seksuaalisuutta :] näin taitaa olla parasta mun tilanteessa. Sukupuolta en oo myöskään hetkeen kyseenalaistanut, oon nyt vaan kokenu olevani nainen tässä jonkin aikaa, toivottavasti se ei muutu 🤔 voiko tää todella olla näin, tämän on pakko olla unta.... On vaan niin älyttömän vapautunut olo tuon suhteen. En halua pakottaa itseäni lokeroihin. Paitsi sukupuolen suhteen se on ihan ok. Ja nii. Mutta seksuaalisuus on semmonen asia mitä en halua enkä oikeastaan edes voi määritellä, tai silleen että se on mun mielenterveyden kannalta kai parempi sit näin. Emt toki fakta on se että aina on mahdollista että alan seurusteleen saman sukupuolen kanssa, mutta en kyllä ala kutsumaan itseäni sen paremmin heteroksi kuin homoksi kuin bisseksikään. Labels are getting old D: tosiaan toivon että myös sukupuolen kanssa jatkuu tämä ongelmattomuus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Labeleist puheen ollen.... Miksiköhän edes on kehitetty tiettyjä termejä kuten gerontofilia. Varmaan siks kun on ajateltu ettei se ole normaalia tykätä vanhuksista. Lol. Turhaa sekin. En ymmärrä miksei se olis normaalia, toki on. Eipä siitä mulle ainakaan mitään muuta haittaa ole ollut kuin tietty se et tunteet tuntuu joskus jopa omituisen voimakkailta ja sitten tietty itsetunto-ongelmat (mut ne onki yhteiskunnan vika). Mutta noin niinku basically se itse asiahan on täysin perus ja ihan harmitonta ja normaalia, ei vaan tule sellainen tunne kun joidenkin kommentteja kuuntelee, mutta ne nyt on jotain random valittajia i guess. En vaan keksi mitä harmia seuraa mistää tommosest. Yksinkertaisesti ei mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis mitä hemmettiä esim noi krhm eräät kolme oikeen saa aikaan mussa eih en jaksa tätä :D ei enää kiimailua pliis. En tajuu miten noi tekee ton. Varsinkin Paul nyt on niin kuuma et hhhhhhdjjdjdkfkfkflflf juu kiitos vaan. Mitä vittua nyt taas. Varsinkin se kun siihen heittää viel romanttiset tunteet sekaan ni are you fucking kidding me at this point. En enää TAJUA:DDDDDDDDD mitä vitun vittua xDDDDDDDDDDDDD en ymmärrä sitä paitsi mua häiritsee koska Paul tosiaan muistuttaa vähän.... No emt, varmaan montaakin ihmist. Mut niiku. Vegardii?? I think. Ja santtuu kans iha vitusti.

Mut siis okei mut en pääse yli tästä videosta ikinä:
:DDDDD please stop.

HMM HMM

ja kun sanoin et mitä hemmettiä noi kolme oikeen saa aikaan mussa niin tarkotin just Paulii ofc ja sit Chris (🙄) ja timppa (🙄🙄🙄) ja ja tota tota.... Niin. Ne mutta sitten taas toisaalta simon gallup?????????? Ei vittu. Romantic attractionin määrä on ... Paljon. Samoin Brian. Ja macca. Ei helvetti :D ja l tietysti, nyt kun sitä aloin miettimään öhh pitkästä aikaa???? Ei hyvältä tunnu XDDDD vittu must tuntuu et noi ihmiset on saanu mut ihan umpisolmuun ja oon vaa sillee no stop i'm begging i really can't live 🤧🤧🤧🥴 järki lähti aikoja sitten 👋 bye bitch 😭😭😭😭😭😭

Siis oh goodness jos esim macca ja Brian ois jääny tapahtumatta ni vittu seki olis jo paljon. Huoh........

........

Jolly good, jolly good 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 i-

Also MIKS SIMON GALLUP TAPAHTUI

you know, sillon aikoi sitte. What was the reason. Bro. What have i done to deserve this (OOPS sattumalta pieni viittaus siinä crisseen) 🙄🙄🙄🙄

OH GOD

ja miks crissen pitää olla niin kuuma
Ja paulin

Hot, hot, hot 🥴 (OOPS pieni viittaus siinä the cureen mistä näit oikee tulee taas)

Every day i ask myself why.

Every day.

JA MISTÄ tää syyllisyyden tunne tulee hei haloo en oo ees uskonnollinen (tai no probably oon mut en sillä tavalla ainakaan että "seksuaalisuus on syntiä!!! Kaikki on syntiä!!!") Mut niinku jostain hitosta tää syyllisyys tulee mutta mistä. Tämän takia haluaisin kokea pelkästään romanttisia tunteita eikä mitään kiimailuja pls. Smh at this point i don't know anymore. Emt ehkä tästäkin syyllisyydestä voi syyttää taas kerran yhteiskuntaa lmaooooo. Niiku oikeest vittuako minä sille voin jos seksuaaliset tunteet herää noista ihmisistä 😭😭😭😭😭 ne on vaa liian kuumia.

HUOH. ja en tykkää siit et kuuntelen daven soittolistaa koska niiku ööm baby? Mutta mun piti olla jo ajattelematta sitäkin mut en näköjään onnistu. Oh no.

Bro mun oli tarkotus vaa chillaa ja kattoo salsui mut mitä mä teen, sekoon henkilöistä. Wtf. Ei helvetti

What have i become.

Se oli muute iha vitu unreal moment ku heräsin silloin joskus iltapäivällä ja en ees tajunnu mistään mitään ku olin nii unessa, mut tajusin vaa sen et mun pääs soi ihan armottomasti you can call me al (niiku soi tälläkin hetkellä) ja fiilis oli heti sellane "... Ei helvetti nyt tätä elämää taas" niiku ei saatana. Miks toi ihminen tekee tän mulle :D romantic feelings on niiku yks asia mut kokonaan toinen juttu on sexual feelings jotka HÄIRITSEE JA AHDISTAA :D en haluu olla tämmönen hoe vaikka usein en olekaan ku kaikki halut on about poissa mut sit välil oon kyl vitu hoe ja EN TYKKÄÄ TÄSTÄ. Onhan tämäkin...... Yksi tapa elää elämäänsä :DDDDDDDDDDDDDDD vittu. En valinnut tätä :DDDDD i did not want this but what can you do. Sexual attraction pappoja kohtaan on out of control täs vaihees ja eih pls mut tämmönen saatanan saastanen mä ny sit oon vissiin :D taas kerran tuntuu et kadotan itteni en vittu oikeest käsitä kuka oon:D am i real.

Voi vittu :DDDDDD i'm just gonna ignore my feelings forever bye.

En vaan tajua miten eräät voi olla niin kuumia lääh 🥵 toisaalta... seksuaalisuus on yliarvostettua. Toisaalta... Fucking hot.

No ok mitä vittua en ees tykkää davest tho.

Tai sitten tykkään. Who knows.

Oikeesti human sexuality mitä vittua nyt taas. Explain.

PLEASE explain.

AAAAAA

I'm broken 😭🥺

Mut l on semi nuori ja niko myös joten i'm not totally broken. I feel broken tho.

Sairas ikävä l:ää tho. Lmao i fucking loved him. Se vaikutti siltä niiku se ois flirttaillu mulle joskus mut en oo varma tho. Tietenkään en osannu tehdä mitään. Mut ehkä se ei ees ollu flirttailua. Joka tapauksessa hävettää ku olin varmaa niin avoin kirja, ihme jos se ei tajunnu mun tunteita. I miss him. Ei kyl pitäs miettii l:ääkään tho ja nää seksuaaliset tunteet on niin häiritseviä mitä vittua. Jopa l:ää kohtaan.

Juu no ei ainakaan tarvi miettiä enää tunnenko sexual attraction koska todellakin tunnen, se nyt on eri asia kuinka usein mut anyway sil ei oo välii ku en muutenkaan määrittele itteeni.

I'm kinda dying atm 😶🥴

Vittu tätä mun spämmiä mut juu i regret nothing.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
XD itse asiassa en ole juurikaan tutustunut aiheeseen sen kummemmin. Toki kuuntelen u2 välillä. Mutta en silleen oikein oo mitään mieltä. Toivottavasti en ala tykkää siitäki :D
No sanon suoraan, että Bonolla on maailman kaunein, komein ääni! Mutta ukko on tekopyhä runkku, jollaista on vaikea arvostaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Woooot XDDDDD EN voi kuunnella tätä:

Koska tulee aina mieleen: mä tuun kellottaa sua 🙄 kiitti vaan! Aws hessu on niin söpö aws aws aws aws 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 lmao I DIE. huoh. En TODELLAKAAN voi hyvin.

Must tuntuu et hetkeen en ajatellu hessua melkeen ollenkaan. Tai emmä ees literally tiedä mitä tässä on nyt tapahtunut mutta :D mielessä oo liikkunu mitää muuta ku Paul Frederic Simon 🙄 ja tietty pari muuta. Mut ne vitu hutikudit oli kyllä vitun pahoja. Anteeks nytvaa mut mitä vittua.

Siis tää:

Mmhm okei. OKEI SITTEN :D kohdasta 7:45 alkaa se vitu kidutus ku hessu ja pote nauraa 🤦🤦🤦🤦🤦 also vielä pahempaa niin TAAS tuntuu silt et um.. Mari..... 🥺🤦😑 Toi vitun kohta mis on pote hessu Timppa ja mari ni oon vaa sillee rääh mitä vittua nyt 🥴🥴🥴🥴🥴 mut mut mut mut

MUTTA

mun päässä soi vieläkin you can call me al ja tää alkaa tuntuu jo fever dreamilt 💀💀💀💀💀 must tuntuu et toi on soinu mun päässä monta vuorokautta XDDDDDDDDD I-

Tää ei lopu koskaan 🤧🤧🤧🤧🤧😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mitä helvettiä sain melkee sydärin ku kissu aivasti äsken:DDDDDDDDD oon nii syväl psykooseis et säikähän tollasii random äänii. Oh fuck :DDDDDjdkffkdlfkfn

HHhhhh

Noniin mitä vittua. Kaikki tää on taas spotifyn vika ku se soitti mulle every breath you take:D ja siitä tuli mieleen hessu koska: mä tuun kellottaa sua. Ja hessust tuli mieleen noi hutikudit. Ja se johti siihen että Mari taas kerran. Ja hessust tuli mieleen myös eräs mankeli-sketsi josta sekosin niin vitusti sillon.... Yks päivä sillon ööh huhtikuussa?? Tai joskus sillon.... Mitä vittua :) ja siis olin unohtanut senki kaiken. Ja nyt mietin sitä perkeleen rockstop pätkää missä oli pet shop boys jonka näin alunperin siks et katoin rockstoppii timpan takii ja nyt näin sen uudestaan enkä muistanut et se oli psb ja mä-

CHRIS 😭😭😭😭😭😭😭

MÄ-

BRO WHO THE FUCK AM I

BRUH

Nope, nope, nope.

mitä mä löysinkään.

Bro you didn't-

Etin sitä carpool karaokee mis oli macca....... Ja löysin tän:
Mä-
Mä-
En-
I-
Don't-

YOU DID NOT-

what the hell is this

Ei tässä muuten kai mitään mutta siis kun Damian siis sillon ku tää damian case (jota nyt en oo NIIN paljon ajatellu mut ... Anyway) alkoi niin olin sillee wooooot okei Damian JA shaggy, both is good (en tiedä) ja sillon alko myös Chris juttu basically tein niille kaikille kolmelle soittolistat (koska MIKSI EI) ja niin ni täs on ny ollu vähä kaikkee. Ni se pointti et löydän TON ku oon ettimäs maccan carpool karaoke pätkää ja actually ne vetää jotain every breath you take tuolla i'm just-

I'm out 😂😂😂😂 mitä vittua täällä tapahtuu 😂😂 mutta niin siis-

PLEASE-

also mul on kylmä joten onko kaikki ok. Siis mont kertaa oon täs yöllä ollu sillee vittu mul on kylmä :DDDD HHHH-

......... Mene nukkumaan :D ei mutta vittu en pysty, ahdistaa XD hajottaa. En pysty ajattelee normaalisti oikeest vituttaa ku noit henkilöit pitää olla niin älytön määrä koska unohdan koko ajan asioita koska mielessä on niin monta ihmistä tai jtn

AAAAAAAA MITÄ VITTUA

PAUL

BABY

😭😭😭😭😍😍😍😍😍 unfortunately katoin (taas kerran) deleted scenes siit carpool karaokest oh why

Toi oli basically se mist se alko sillon. Tai en oo varma oliks toi se minkä takii rakastuin paulii mut toi oli varmaa ensimmäisii jutskii siit mitä näin. Tai siis you know, ensimmäisii maskui mitä silloin alussa katoin. 2019. Toukokuus i think. Oh baby why.

Stop. I don't feel good 😂😂

Also tää:
Extreme psykoosit siitä kun samal ku kuuntelin tota (ja muistelin että mitäs kaikkea sitä onkaan tapahtunut!) Ni tuli vastaa umk-video ja nään vaa vittu joonaksen siin ja oon sillee ".............................."

Mä OIKEESTI en enää tiiä kuka oon :------D

niinku. Must tuntuu also et kesäkuu oli ihan sumuu. Mul ei oo hajuakaan mitä sillon on tapahtunut. Siis joo jotain mä muistan mut niinku on hyvin hataraa kaiken kaikkiaan. Tuntuu et toukokuu kuuluu siihe vanhaan aikaan ja kesäkuussa ois alkanu joku "uus aikakausi" vaikka en tiiä mistä toiki logiikka tulee. Mut siis. Mitä ihmettä.

Pitäis nukkuu varmaan mut.

Nyt on heinäkuu siis. Ja millon tää chris keissi alkoi??? God damn pakkohan se oli heinäkuuta olla right? Mut jotenkin kesäkuu on vaa yhtä sumuu ja nyt mua oikeesti jotenki ahistaa nää uudet kuviot jotka on liian intense koska VANHOISSAKIN ON JO TARPEEKS :D ei helvetti :Dd

You can call me al soo EDELLEEN MUN PÄÄSSÄ MÄ EN ENÄÄ VITTU TIEDÄ :DDDDDDDDD kaikki vaan menee mun päässä silleen "⬆️➡️↗️⬇️↙️➡️⬅️↖️🔄" u know, sinkoilee. Tää vuos on ollu.... Mielenkiintoinen. En vieläkään TIEDÄ mitä on tapahtunut. Vaikee jäsentää kaikkia tapahtuneita asioita. Tää Paul Simon keissikin tais alkaa alunperin jo kesäkuussa tho??? Mut nyt kai enemmän tai en mä tiiä???? Ja asioita ei auta sekään et juha ja costi on ollu välillä mielessä ja ne on ollu since forever mut nyt kaikki nää vaan on sillee vanhoi juttui mut samal tuntuu uudelt koska ajattelee niit pitkästä aikaa ja äää vittu mitä.

Mitäh.

HYI VITTU MIKÄ BIISI TULI MIELEEN ÄSKEN XDDDDDDD muistuttaa ihan pikkasen tietyistä ajoista bro:

Hhhhhhsjskdkrflflld

Also kyläbaari XDDDDDDDDD mää en pysty koska nää muistijäljet on NIIN PAHAT. Ei vittu :D biisi joka ei ees oo mikään rakkauslaulu mut muistuttaa asioista koska ne ajat. Ei juma. Mitä vittua nyt taas. Ja samun täältä tullaan on muuten sellane et tulee mieleen joonas (NORDMAN, okei ehkä porkokin??????) Ku se soi siin sillo ku samu oli siel vieraan joo mitä nyt. Joo mitä vittua nyt. Okei mitä jos nyt vaan... Sanon vaa et kaikki tulee mieleen kaikista ja siinäpä se :)

HYI VITTU YHES TOMMOSES "listas" on literally chisun mysteeri (niko-biisu) ja frans harjun ilman sua (timppa-biisu) PERÄKKÄIN ja tää ei.... Voi... Olla...... HYI HITTO :DDDDDD mmm noniin.

Jaa emmä tiiä.

SHHHHHHHHH. HYS. kuuntelin äsken pätkän the waytä ja nyt kuuntelen uneton yö. Ei hyvä. Ei. PANIIKKI KASVAA. oikeesti kurkkuu kuristaa :D räääh. Ainii. Miks. Ainii se yks uni. Ainii. Ai. Ahaa. Ainii se yks toinenki uni. Ainii tõnu. Joo-o. Juu-u. Jepjep

Siis noi vitun unet oikeesti tuli mieleen se yks uni villust minkä näin sillon kun timppa keissi oli kai just alkanu, sillon joulukuus. Se oli vitu sulone uni. Mitä vittua villu nyt taas. Nii ja se yks uni minkä takii rakastuin joonakseen (PORKO). ja sit se uni minkä takii rakastuin aleksiin (KAUNISVESI, ei Rantamaa 🥺🥴)

Bye-

Oikeestaan valve-elämä tuntuu unelta tbh. Sori mutta esim joulukuu oli sellane mikä ei vittu voinu tapahtuu oikeesti:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD marraskuu mitä sillon ees tapahtu. Tuntuu silt niiku 2020 ois ollu monta vuotta sitten. Se oli eri vitun universumi ku tää :DDD

Miks tuli mieleen nyt tää:
https://youtu.be/yGPIlBm_OxE
Ja tää:
https://youtu.be/3_X8CSsi3xA
🥺🙄
"Se oli sitä sekavaa aikaa" on exactly se mitä ajattelen noh... Tästä vuodesta ainakin. Ellen sitten kaikista vuosista tbh.

Also: en todellakaan pääse eroon vieläkään siitä vitun korvamadosta. Nyt alkaa jo itkettää :D

Vittu mikä viesti :Dd joo-o.

Tuleekohan nää kaikki linkit edes tähän vai onks varasija taas sillee "en voi sisällyttää kahta spotify-linkkiä samaan viestiin" ok then. Eipä sillä väliä tho.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Also toi bb-biisi nii 0/5 liian vähän seduu 🙄🙄🌚

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oofffff en tajuu miks the way vie mut suoraan helmikuuhun takasin. Tai no siis tajuun kyl miks lol ehk siks et kuuntelin sitä sillon vitusti mut niiku-

Ainii juma muistin yhen jutun

Sillon ku j (ei se j jonka kanssa mulla oli "juttua" vaan se j josta en haluu myöntää että tykkäisin siitä) oli käymäs meillä (vai mitä vittua olikse j ja mitä siin tapahtu, olin probably sekasi sillo muutenki) niin telkkaris oli joku uutisikkuna ja sielt soi hillitön hopeinen kuu eli the way:n suomiversio (by Hela) ja must tuntuu et olin sillee "......" Jäädyin ja qualitymonkey.exe stopped working ku tajusin et se on juurikin se vitun biisi. Ja oikeestaan siinä kohti taisin vast alkaa kuuntelee sitä enemmän. Tossa kohtaa koko biisi oli vaa sellane jonka olin joskus kuullu ehk. Ja nyt tota on jännä muistella koska j ja se meidän magical moment ku meiän sormet kosketti vau 🤦 en tykkää siitä tosin.

Vitun unreal fiilis ei juma.

Edelleenkin soi tosin se yks ja sama biisi päässä, you can call me al. Mut niin. Mut siis mitä mun pitäs nyt ajatella? Mitä ja mistä ja kenestä? No hessu on ainakin söpö. Macca on ainakin söpö. Siis en VOI olla ihastunut noihin kaikkiin. En yksinkertaisesti voi. Mua oikeest sattuu :D

Enkä pääse eroon näistä vitun fiiliksistä ku aaa mitä helvettiä siis

Häiritsee vielki se et tunnen marii kohtaa jotai

Häiritsee seki viel et tuntuu taas silt et about pitäs tuntee syyllisyyttä täst kaikest

Bro what have i done wrong, en mä pysty kontrolloida mun tunteita are you kidding me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon kuunnellu tätä ihan luvattoman paljon viime aikoina:

😭😭😭😭😭

Also kuuntelin pätkän punaista ja makeaa ja on uskomatonta miten se biisi voi vieläkin viedä mut suoraan niihin kaikkiin asioihin. Ei helvetti. En todellakaan halua miettiä: costia

ENKÄ JUHAA

ei saatana.

Ihan liikaa

Ihan liikaa henkilöitä mun aivot sanoo ittensä irti. Kiitos :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ehhh tää on ihan trauma biisi 100 %

Liikaa

Miks tos pitää mainita west end + Stella McCartney

That is beyond me

Traumoja traumoja everywhere

So many, so many

Mutta toisaalta

Eksyin YouTubessa jonnekin ja nyt sanon vaan että: Johnny 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤️

Sekä Dee 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🤧

I DON'T FEEL GOOD.

ainii vannon et "jolly good" tulee olee sanontavarastossani tästä eteenpäin kiitos John Lennonin. Vitun unreal moment.

Tää kaikki jotenki vaa vie mut sinne ku olin just joku vitosluokkalainen ja joko oikeesti ihastuin tai sit "ihastuin" Alice Cooperiin ja VANNON et mun ois sillon pitänyt jo tajuta mitä tää tulee senki jälkeen olee. En tiedä aavistinko sillon, ehkä, mut nii se oli jännää aikaa. Hirveet traumat. Alice on kyl myös vähän semmonen et sil on aina special place in my heart. Ja siis ton keissin jälkeen oon kyl ollu muutenki ihastunu siihen et juu ei se jääny pelkästään sinne ala-aste crushiks myöskään. Oh fucking hell. I'm ded.

jolly good, jolly good.

Alice on kyl aik bby. Mitä vittua se on nuorempi ku macca. En ees tajunnu. Wtf. Really?????? Bro. Oon aina ollu silleen lol alice on nii vanha mut nah ei ees xD

BRUH I'M NOT OKAY.

Mitä vittua mikä mun päässä viiraa

No i feel like im actually just dead. Mä en haluu.. välttämättä... Ajatella..

I... Don't... Wanna.. think.. about.. Johnny... Or... Alice... Please..help..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Täytyy taas vittu miettii asioita. Että mitä vittua nyt taas tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei oksettaa :D soi päässä ehkä vähän.... Hey stoopid 🥺 don't like that, nope.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei helvetti tää gay shit. Nimittäin Emppu 🤦 oh goodness. :]

I don't get it :]

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I mean i'm still afraid of my homosexual tendencies 🤣🤣🤣🤣 tai siis........ Oon vielki shokis siit.

Ilmeisesti oon shokis aika monestaki asiasta edelleen. Makes sense.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I mean

Loving this song:

MUTTA. en voi samaistua koska "i'm not talking bout boys i'm talking bout girls". Pitäis olla: "I'm talking bout boys i'm talking bout girls" 🤧

Mut niiku i'm not bi tho. Voisin olla jos vaan pystyisin käyttää labeleit mut ku näköjään en juurikaan pysty. So i'm not 😑 sen sijaan muuten vaa spämmään 24/7 siitä kuinka naiset ja miehet on ihania. :] en tajuu miks mietin emppuu tho.

Ylös Pohja