Syvälliset Tajusin juuri, että olen todella kiinnostunut psykologiasta ja mielenterveydestä

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Tajusin tämän, kun Niuvanniemen oikeuspsykiatrisen sairaalan karkurista alettiin uutisoida. (Täältä voi lukea siitä!)
Minua kiinnostaa, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu, miten heitä voi ymmärtää ja auttaa paremmalle tielle.
Minua myös kiinnostaa, miksi niin monella todetaan ahdistusta, masennusta ja syömishäiriöitä, mistä ne johtuvat ja miten heitä voi auttaa selviytymään ja paranemaan.

Haluan ymmärtää ihmismieltä paremmin, kuinka se toimii ja millaiset tekijät aiheuttavat esim. masennusta.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ding, sama täällä! D: mieli ja aivot ylipäätää kiinnostaa ihan hirveesti.

ajatelkaas muuten, et yleensä ku miettii niinku vaikka itseään ihmisenä ni on sillee joo oon luuta, nahkaa ja lihaksia - mikäpä siinä. mutta... me ollaan meidän aivot. kirjaimellisesti 👀 tai sit voi olla, että mä itse vaan ihmettelen tätä hirveesti, mut tää on must jotenki tosi jännä juttu 😂
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
ding, sama täällä! D: mieli ja aivot ylipäätää kiinnostaa ihan hirveesti.

ajatelkaas muuten, et yleensä ku miettii niinku vaikka itseään ihmisenä ni on sillee joo oon luuta, nahkaa ja lihaksia - mikäpä siinä. mutta... me ollaan meidän aivot. kirjaimellisesti 👀 tai sit voi olla, että mä itse vaan ihmettelen tätä hirveesti, mut tää on must jotenki tosi jännä juttu 😂
Ja aivot ovat myös ainoa elin, joka on nimennyt itsensä :O
 
Ylös Pohja