Lukio Tarroja koulun läppärin kanteen?

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Eli siis olin ollut siinä uskossa ettei koulun koneen kanteen saa liimata mitään omia tarroja. (Tää käytäntö oli siis yläasteella.) Mut nyt viimeaikoina oon nähny muutamilla meijän koululaisilla koulun koneen kannessa jotain tosi aesthetic tarroja, ja nyt haluisin itekki laittaa ku näyttäs niin paljon kivemmalta! Eli onko "sääntöjen vastaista" vai alanko vaan länttäämään tarroja? Miten teillä on ollu ohjeistus asiasta?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Noiden ainakin piti allekirjoittaa käyttösopimus ettei tarroja saa liimailla. Silti niitä monella on eikä kukaan opettajista ainakaan ole vielä sanonut mitään.
Laita nyt ainakin edes sellaisia jotka lähtee helposti irti eikä jätä sitä liimamöhnää siihen pintaan.

On mullakin yksi pieni tarra ja nimi+luokkatunnus tarra kun ro ekana päivänä ihan käski laittaa jonkun tarran kanteen että tunnistetaan omamme. Sen jälkeen tuli siis vasta se wilma-lomake jossa sanottiin että se on kiellettyä. Missään muualla ei ole ikinä asiaan kommentoitu mitään.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Riippuu niin paljon koulusta. Meillä ei ole erikseen kielletty mutta silti ei kyllä näy kenelläkään. Yläasteella oli monellakin. Itse liimaisin vain sellaisia jotka saa helposti irti ja aika pieniä ja huomaamattomia.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
No siis meillä ei oo asiasta mittää sanottu ja osalla näyttäs olevan kunnon koristeet koneessa :D Ja siis eikö sen koneen kummiski saa ostettua itelleen lukion jälkeen johonki hintaan nii ei kai sillä kauheesti oo väliä? Toki riippuu koulusta luultavasti
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
No siis meillä ei oo asiasta mittää sanottu ja osalla näyttäs olevan kunnon koristeet koneessa :D Ja siis eikö sen koneen kummiski saa ostettua itelleen lukion jälkeen johonki hintaan nii ei kai sillä kauheesti oo väliä? Toki riippuu koulusta luultavasti
Aa saaks sen siis fr ostaa omaks? Vähänkö jees! Onks sul mitää arvioo paljo maksaa ostaa se omaks, 100€, 300€, 500€ ?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Aa saaks sen siis fr ostaa omaks? Vähänkö jees! Onks sul mitää arvioo paljo maksaa ostaa se omaks, 100€, 300€, 500€ ?
No siis mun tietojen mukaan sen pittäis valmistumisen jäläkeen saaha ostettuu itelleen kohtuuhintaan. En kyl tiiä yhtää et kui paljon tulee sit maksamaan, riippuu varmaan koneesta. Meille annettiin Thinkpadit ja halvin Thinkpad jonka netissä oon nähäny maksaa 500€... xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Aa saaks sen siis fr ostaa omaks? Vähänkö jees! Onks sul mitää arvioo paljo maksaa ostaa se omaks, 100€, 300€, 500€ ?
En löytäny netistä oikeen järkevää tietoa, paitsi että joissain lukioissa lunastushinta näyttäs olevan vaan muutaman kympin (esim. Laukaan lukio 30€, pomppasi ensimmäisenä esille) et veikkaan et koskee myös muitaki. Ja tää luultavasti koskee nimenomaan maksuttomasti lukiota käyviä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
En löytäny netistä oikeen järkevää tietoa, paitsi että joissain lukioissa lunastushinta näyttäs olevan vaan muutaman kympin (esim. Laukaan lukio 30€, pomppasi ensimmäisenä esille) et veikkaan et koskee myös muitaki. Ja tää luultavasti koskee nimenomaan maksuttomasti lukiota käyviä
No siis vanhan opsin lukiolaisethan ovat koneensa omistajia jo muutenkin.

Ja siis noh se varmaan ilmotetaan sitten, itse en kyllä oo tohon rämään niin rakastunut et sen tatvisin loppuelämäkseni mukaan. Mut sen näkee sit mikä on elämäntilanne siinävaiheessa. Eiköhän teillä ykkösillä oo tässä aikaa pohtia tätä asiaa:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
No siis vanhan opsin lukiolaisethan ovat koneensa omistajia jo muutenkin.

Ja siis noh se varmaan ilmotetaan sitten, itse en kyllä oo tohon rämään niin rakastunut et sen tatvisin loppuelämäkseni mukaan. Mut sen näkee sit mikä on elämäntilanne siinävaiheessa. Eiköhän teillä ykkösillä oo tässä aikaa pohtia tätä asiaa:D
Ite ilomielin kyl ostasin kuhan on tarpeeksi halpa xD Thinkpadit on kummiski aika hyviä koneita (ja kalliita D:) että jos parilla kympillä sais nii ei tarvi sit köyhtyä xDD
Ja jep onha sitä aikaa :D
 
Ylös Pohja