Syvälliset Tavallaan vihaan elämää välillä

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,460
Reaktioarvo
2,341
Esim. silloin kun sanon jotain, eikä kukaan kuuntele. Tai puhuu jatkuvasti päälle. Tai ei huomioi ollenkaan. Tai pitää mykkäkoulua ilman syytä.

Elämässäni tapahtuu jotain mielenkiintoista max. kerran-pari kuussa, muuten vain lötköilen ja mietin, että miksi on niin tylsää ja tekemisenpuute.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Elämässäni tapahtuu jotain mielenkiintoista max. kerran-pari kuussa, muuten vain lötköilen ja mietin, että miksi on niin tylsää ja tekemisenpuute.
Samaistun tähän täysillä :/
Oispa ees töitä, niin ois jokin merkittävä syy minkä takii herätä joka aamu.
Vuokrafirman kautta ilmeisesti tiskaajia eikä siivoojia tarvita mihinkään.

Tuo on inhottavaa kun puhutaan päälle, ei kuunnella, ei huomioida eikä puhuta. Saako kysyy et ketkä näin tekee? Kaverit? Perheenjäsenet?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Samaistun tähän täysillä :/
Oispa ees töitä, niin ois jokin merkittävä syy minkä takii herätä joka aamu.
Vuokrafirman kautta ilmeisesti tiskaajia eikä siivoojia tarvita mihinkään.

Tuo on inhottavaa kun puhutaan päälle, ei kuunnella, ei huomioida eikä puhuta. Saako kysyy et ketkä näin tekee? Kaverit? Perheenjäsenet?
Ite oon siivoojana töissä ja meistä on kuulemma huutava pula tällä hetkellä. Ei tosin osa-aikaisista vaan täyttä työaikaa tekevistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ite oon siivoojana töissä ja meistä on kuulemma huutava pula tällä hetkellä. Ei tosin osa-aikaisista vaan täyttä työaikaa tekevistä.
Mystistä. Täällä vuokrafirmalta on sanottu että tällä hetkellä ei tarvetta ole siivoojille yms. Mut ilmeisesti varmaan kokoaikaisia kaipaavat sit.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
valitettavasti pitää itse keksiä tekemistä. ei sitä tipahda syliin, vaan pitää itse järjestää.
mutta joo, ei ole kivaa kun ei kuunnella tai puhutaan päälle.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,460
Reaktioarvo
2,341
Samaistun tähän täysillä :/
Oispa ees töitä, niin ois jokin merkittävä syy minkä takii herätä joka aamu.
Vuokrafirman kautta ilmeisesti tiskaajia eikä siivoojia tarvita mihinkään.

Tuo on inhottavaa kun puhutaan päälle, ei kuunnella, ei huomioida eikä puhuta. Saako kysyy et ketkä näin tekee? Kaverit? Perheenjäsenet?
Olisihan minulla sentään kesätyöt nyt, mutta mitenkähän täältä korvesta sinne kaupunkiin muka pääsisi, kun ajokortti on vielä vaiheessa.

Ja kysymykseesi: Vähän kaikki.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olisihan minulla sentään kesätyöt nyt, mutta mitenkähän täältä korvesta sinne kaupunkiin muka pääsisi, kun ajokortti on vielä vaiheessa.

Ja kysymykseesi: Vähän kaikki.
Milloin sulla alkaa kesätyöt? Eiks kulje ees julkiset? Tai mä ymmärrän tuon tuskan hyvin sen vuoksi kun on niin heikot bussiyhteydet täällä missä mä asun.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,460
Reaktioarvo
2,341
Milloin sulla alkaa kesätyöt? Eiks kulje ees julkiset? Tai mä ymmärrän tuon tuskan hyvin sen vuoksi kun on niin heikot bussiyhteydet täällä missä mä asun.
Se työsopimus tehtiin maaliskuusta elokuun loppuun, että jee.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Elämässäni tapahtuu jotain mielenkiintoista max. kerran-pari kuussa, muuten vain lötköilen ja mietin, että miksi on niin tylsää ja tekemisenpuute.
Joo siis, tää. Elämäni on kulkenut samaa rataa ainakin kolme vuotta, mahdollisesti kauemminkin. Kaikki päivät on samanlaisia. Kesälomalla se vähän rikkoutuu mutta kohta on taas elokuu ja siiten mennään taas 10 kuukautta murmelina sitä samaa tunnelia laput silmillä samaan rytmiin kuin joka vuosi tähänkin asti.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
Joo siis, tää. Elämäni on kulkenut samaa rataa ainakin kolme vuotta, mahdollisesti kauemminkin. Kaikki päivät on samanlaisia. Kesälomalla se vähän rikkoutuu mutta kohta on taas elokuu ja siiten mennään taas 10 kuukautta murmelina sitä samaa tunnelia laput silmillä samaan rytmiin kuin joka vuosi tähänkin asti.
arki on todella yksipuolista ja niin se monilla kai jatkuu koko elämän. ihmettelen miten niin monet jaksaa täysin samaa vuosikymmenet, siinähän menee järki.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
arki on todella yksipuolista ja niin se monilla kai jatkuu koko elämän. ihmettelen miten niin monet jaksaa täysin samaa vuosikymmenet, siinähän menee järki.
Kannattaa valita elämäänsä sellaisia asioita joista nauttii niin ne toistuvat rutiinit ei haittaa. Kotiin töistä tuleminen on mukavaa kun siellä odottaa joku jota rakastaa, alavalinta vaikuttaa siihen miten merkitykselliseks oman tekemisensä tuntee ja jopa kotona puuhailusta voi tehdä itselleen haasteellista. Ite esim leivon paljon ja kokeilen jatkuvasti uutta siinä, sama käsitöiden kanssa. Aamuisin heräämiselle saa syyn esimerkiksi koirasta tai lapsista.

Arki on ihan aliarvostettua. Ja tiedostan kyllä että nuorena valintojen tekeminen ei aina ole mahdollista, mutta tän takia mun mielestä onkin ristiriitaista miksi nuoruutta niin arvostetaan. Eihän silloin oo mikään kondiksessa ja kaikki on epävarmaa. Mut siihen "oravanpyörään" saa mielihyvää lisättyä niin valitessaan ja siitä mihin ei voi vaikuttaa ei kannata sitten ottaa stressiä.
 
Ylös Pohja