Urheilu Tedin f1-kisakatsomo

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,972
Reaktioarvo
8,474
Sitä jos olisi pelannut juomapeliä, että aina huikka kuin kinkku ulisee renkaista tai strategiasta niin olisi umpikännissä..
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Hieno kisa eilen. Nähtiin paluu 90-luvulle kun Hamilton ja Verstappen kolaroi keskenään. Tää alkaa mennä samanlaiseksi kuin Sennan ja Prostin taistelu xD

McLarenille 1 ja 2 sija, Bottas oli kolmas (Perezin rangaistuksen takia). Bottas lähti viimeisestä ruudusta mutta pääsi silti palkintosijalle!!
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Hieno kisa eilen. Nähtiin paluu 90-luvulle kun Hamilton ja Verstappen kolaroi keskenään. Tää alkaa mennä samanlaiseksi kuin Sennan ja Prostin taistelu xD

McLarenille 1 ja 2 sija, Bottas oli kolmas (Perezin rangaistuksen takia). Bottas lähti viimeisestä ruudusta mutta pääsi silti palkintosijalle!!
Mclarenin tuplavoittoa tai edes voittoa on odotettu jo kuin kuuta nousevaa. Olin ihan hypeissäni eilen kun alkoi näyttää siltä että voitto tulee.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mclarenin tuplavoittoa tai edes voittoa on odotettu jo kuin kuuta nousevaa. Olin ihan hypeissäni eilen kun alkoi näyttää siltä että voitto tulee.
Kyllä! Tätä oli odotettu! Taisi olla Danielin eka voitto vuoden 2018 jälkeen
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,972
Reaktioarvo
8,474
Norris on uusi hyytelömies, hävytön moka voittokiimoissaan. Onneksi Kimi sentään 8. ja Max toinen, niin ei ollut täydellisen surkea kisa.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Norris on uusi hyytelömies, hävytön moka voittokiimoissaan. Onneksi Kimi sentään 8. ja Max toinen, niin ei ollut täydellisen surkea kisa.
Mulla meni koko kisa ihan ohi kun oli muita kiireitä D:
Mitä Lando sähelsi?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,972
Reaktioarvo
8,474
Mulla meni koko kisa ihan ohi kun oli muita kiireitä D:
Mitä Lando sähelsi?
McLaren pyysi pari kertaa tulemaan vaihtamaan renkaat, kun viimeisellä viidellä kierroksella alkoi satamaan vettä ja kun Lewis lähti kakkospaikalta vaihtamaan renkaat niin Hyytelö-Lando huusi radioon, että turpa kiinni ja sitten liukasteli ja pyörähteli, kunnes nöyrtyi hakemaan renkaat ja oli lopulta seitsemäs.
Aisuri taas hyötyi eniten sateesta, kun tuli ensimmäisten joukossa vaihtamaan renkaat (olikohan toinen vaihtaja heti Strollin jälkeen) ja nousi jostain sijalta 16 sijalle 5.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
517
Bottas saa ens vuonna kiinalaisen tallikaverikseen
 
Ylös Pohja