Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta

Amislainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
461
Siis joo kyl mä koulussa voin tehä koulujuttuja sen kanssa jos siinä on muitakin mut en mä kyl kahestaan enää mihinkään huoneeseen mee koska jos sanon läpäl sille jotain esim niinku kerran sanoin et oleppa hiljaa vaikka urpo en nyt muista millä sitä kutsuin siis läpäl sanoin niin se sit just tuli mun lähelle ku säkkituolis olin tuli polvilleen mun ihan eteen otti mun käsistä kii ja alko kutittaa mahasta eikä oo muuten eka kerta ku on mahasta kutittanu

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
miun piti kirjottaa tänne jo aikoja sitten D: mutta miekin oon samaa mieltä siitä, että vaikka nuo tilanteet on siulle vaikeita, niin nimenomaan se on pahinta jos linnottautuu täysin kotiin. jos vaikka koitat mennä kouluun mutta et pysty siihen, nii sillon kannattaa tosiaan mennä vaikka kirjastoon tai johonkin, että tulee ainakin vähän käytyy jossain ja saa hieman muuta ajateltavaa. ylipäätään kannattaa koittaa hieman ns. haastaa itteensä, vaikka se mieli sanoo että siusta esim. ois häiriötä muille. pieniki ihmisten ilmoilla liikkuminen ja aktiivisuus voi lievittää tilannetta tai vähintään ehkästä sen pahenemista. kuulostaa kyllä tosi raskaalta kaikin puolin ja itelläkin on samaa, mutta ei noin vahvasti D: tsemppiä💗
Kiitos❤️ tällä viikolla oon pystynyt käymään koulussa pitkästä aikaa, kun viikko sitten mun lukkaria kevennettiin, joten ehkä tää tästä alkaa sujumaan (:

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
Siis joo kyl mä koulussa voin tehä koulujuttuja sen kanssa jos siinä on muitakin mut en mä kyl kahestaan enää mihinkään huoneeseen mee koska jos sanon läpäl sille jotain esim niinku kerran sanoin et oleppa hiljaa vaikka urpo en nyt muista millä sitä kutsuin siis läpäl sanoin niin se sit just tuli mun lähelle ku säkkituolis olin tuli polvilleen mun ihan eteen otti mun käsistä kii ja alko kutittaa mahasta eikä oo muuten eka kerta ku on mahasta kutittanu
Onpa ahdistava tyyppi. D: Voi olla, että se ois ihastunut suhun, mutta silti tosi huono ja ällöttävä lähestymistapa. Kannattaa tosiaan varmaan ottaa siihen vähän etäisyyttä, koska noi jutut mitä se tekee tai on tehnyt sulle ei todellakaan oo ok. Ja jos tuntuu, että haluut puhua jollekin noista jutuista niin suosittelen kanssa sitä. Tsemppiä <3 Toivottavasti se tajuaa jättää sut rauhaan.

Amislainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
461
Onpa ahdistava tyyppi. D: Voi olla, että se ois ihastunut suhun, mutta silti tosi huono ja ällöttävä lähestymistapa. Kannattaa tosiaan varmaan ottaa siihen vähän etäisyyttä, koska noi jutut mitä se tekee tai on tehnyt sulle ei todellakaan oo ok. Ja jos tuntuu, että haluut puhua jollekin noista jutuista niin suosittelen kanssa sitä. Tsemppiä <3 Toivottavasti se tajuaa jättää sut rauhaan.
Juu itsekkin oon miettiny et onko se just esim.ihastunu muhun ja oon näistä asioista jutellu kavereilöeni ja omalle isoveljellekkin oon kertonu ja sekin sano just et se taitaa olla muhun ihastunu. Ja onneks oon nyt saanu 7 viikko olla näkemättä sitä kun on ollu työharjottelu niin ei oo tarvinu nähä sitä hetkeen

Amislainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
461
Ootko jo päässyt käymään jossain? (: Hyvä, että pystyit oleen noinkin pitkään ilman tupakkaa. Uskon, että sun äitiä vaan pelottaa, että jäät pahemmin tupakkaan koukkuun ja siksi koittaa pitää sut erossa niistä paikoista joista sitä saatat saada. Kyllä asiat varmasti jossain kohtaa lähtee taas pikkuhiljaa parempaan suuntaan.
Hei mä pääsin eilen käymään nuokkarilla ja sain olla ysiin mut heti ku kysyin äitiltä et pääsenkö nuokkarille se oli silleen et jaahas ja taas sitä ollaan menos tupakkia polttelee ku se siis luuli et oisin sillon ku sain sen tupakki askin niin ollu tuol nuokkaril minne eilen menin mut siis tääl kunnas mis mä asun niin on kaks nuokkaa et on kyläl yks ja siel on niinku enemmän porukkaa ja sit on tääl mun kodin lähel toinen

Amislainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
461
Mut saatiin sit äitin kaa sovittuu että saan mennä nuokalle ja en ees ollu menos polttaa vaikka oiskin ollu tupakki mut tiesin et jos oisin polttani oisin kii jääny jollonka en ees kokeillu et mitä käy.

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
Mut saatiin sit äitin kaa sovittuu että saan mennä nuokalle ja en ees ollu menos polttaa vaikka oiskin ollu tupakki mut tiesin et jos oisin polttani oisin kii jääny jollonka en ees kokeillu et mitä käy.
Ihanaa, että oot taas päässyt käymään siellä ja kiva kans, että oot saanut olla nyt erossa siitä tyypistä. (:

Ylös Pohja