Syvälliset Teenkö sen?

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Hommahan on siis se, että viime aikoina mulle on näkynyt numeroita kuten 11.11, 11.10, 01.11,111 yms.
Tiktokissa mun for youhun ilmaantuu sellasii this is your sign tai what each initial thinks about you.

Mun ihastuksen nimikirjaimessa on aina ollu että 'they miss you, text them' tai 'they want to text you' yms. ja muutenkin, niis on ollu kaikkee et jos se on oinas ni se tykkää susta takas ja siis sehän on oinas se poika

yritänkö mä laittaa sille viestiä ja jutella sen kanssa
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Ayoo tilannepäivitys! Laitoin viestiä mut en maininnu viel mitää erikoisempaa vaa kysyin kuulumisii
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Hei muuten mikä toi numerojuttu on ku sitä kuulee kaikkialla mut mulla ei oo vieläkään hajuu mitä se tarkalleen ottaen tarkottaa xDD Niinku et näkee tiettyjä numeroita aina
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Hei muuten mikä toi numerojuttu on ku sitä kuulee kaikkialla mut mulla ei oo vieläkään hajuu mitä se tarkalleen ottaen tarkottaa xDD Niinku et näkee tiettyjä numeroita aina
Mun tietääkseni liittyy enkelinumeroihin tms.
Kannattaa googlata 'Angel numbers' tai jotai ja tutkia nettisivuja koska oon aika huono selittämään

Mut se mitä ymmärrän ni ainaki 111 ja 1111 liittyy siihen että manifestaukset tulee tosi nopeesti luokse ja sillain
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Mun tietääkseni liittyy enkelinumeroihin tms.
Kannattaa googlata 'Angel numbers' tai jotai ja tutkia nettisivuja koska oon aika huono selittämään

Mut se mitä ymmärrän ni ainaki 111 ja 1111 liittyy siihen että manifestaukset tulee tosi nopeesti luokse ja sillain
Tässä löysin pinterestistä kuvan mikä ehkä vähän selittää

bc8ae49cadd470927e41c4a53d5e0915.jpg
 
Ylös Pohja