Tekis lieli tehä face reveal ku en demissä uskaltanu

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Muakin vähän kiinnostais näyttää oma lärvi joskus, mut mietityttää just toi sama juttu. Annimetallhan on kai omalla naamallaan täällä ja uskon et tuskin olis ollut pitkään ollut jos joku olis käyttänyt sen naamaa väärin. Eli mee ihan oman mukavuusalueen mukaan. Turvallisintahan on olla näyttämättä, varsinkin jos oot alaikänen.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Muakin vähän kiinnostais näyttää oma lärvi joskus, mut mietityttää just toi sama juttu. Annimetallhan on kai omalla naamallaan täällä ja uskon et tuskin olis ollut pitkään ollut jos joku olis käyttänyt sen naamaa väärin. Eli mee ihan oman mukavuusalueen mukaan. Turvallisintahan on olla näyttämättä, varsinkin jos oot alaikänen.
No joo oon piiikkusen alaikänen :D 18v bileiden kunniaks sitten näytän naamani..?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mua kiinnostais nähä minkä näkösiä tyyppejä täällä on, ja demissäkin oli aina mielenkiintosia kaikki face revealit. ymmärrän silti täysin, jos joku ei halua näyttää naamaansa vaikka jonkun väärinkäytön takia D: itekin oon pari kertaa ottanu ss joidenkin demujen kasvoista, mutta oon tosiaan aina pitäny ne itellä ja nytkin ne on jossain miun vanhassa puhelimessa pelkästään. näytin 15-vuotiaana (8. luokkalaisena) naamani demissä, joka vähän näin jälkeenpäin kaduttaa juurikin tuon takia. en kylläkään oo koskaan nähny sitä missään väärinkäytettynä tai muutenkaan. ei mua haittaa jos jollain on siitä ss, mutta silti näin jälkeenpäin vähän mietin sitä etenki sen takia, jos joku puoltuttu on bongannu miut. vielä kun oon kertonu aika isoistakin asioista D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Itsekin voisin tehdä face revealin, mutta saa nähdä viitsinkö. En muista että oisin paljastanut kasvojani täällä, ainoastaan pukukuvia olen kai laittanut joissa ei näy kasvoja.
Itse en kyllä tajua, että miksi ihmiset säilyttää toisten face reveal kuvia, ei sillä että se mua haittais, en vaan tajuu mitä niillä tekee.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,954
Reaktioarvo
8,464
Kysymys kaikille: mitä tarkoittaa "face reveal"? Eli onko sille oikea, toimiva suomen kielinen vastine?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Demiin kun pistin naaman joku ihmetteli että oonko "noin vanha", nauratti ku näytin (ja näytän) ihan teiniltä että kuinka epäkypsiä mun jutut sitten on ku luultiin sitäki nuoremmaksi.
 
Ylös Pohja