Tekis lieli tehä face reveal ku en demissä uskaltanu

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Muakin vähän kiinnostais näyttää oma lärvi joskus, mut mietityttää just toi sama juttu. Annimetallhan on kai omalla naamallaan täällä ja uskon et tuskin olis ollut pitkään ollut jos joku olis käyttänyt sen naamaa väärin. Eli mee ihan oman mukavuusalueen mukaan. Turvallisintahan on olla näyttämättä, varsinkin jos oot alaikänen.
Ihan oma lärvihän tässä kuvassa on :D Sen verran luotan Varaaneihin.

Mutta tosiaan, tee ihan sen mukaan, multä itse tuntuu. Jos et halua, ei kukaan ole pakottamassa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,955
Reaktioarvo
8,464
Ihan oma lärvihän tässä kuvassa on :D Sen verran luotan Varaaneihin.

Mutta tosiaan, tee ihan sen mukaan, multä itse tuntuu. Jos et halua, ei kukaan ole pakottamassa.
Oletko oikeasti tuossa kuvassa? Luulin aina, että sinulla olisi paksut rillit..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Joten, miksi laittaa naamansa? Tässä muuten omani:

katso liitettä 4824
Oon muuten aina luullut että oot kalju. Siis jostain syystä aina on tullut sellainen mielikuva että oisit kalju. Vaikken oo ees koskaan nähnyt kuvaa sin…toi kuva todisti jälleen kerran luuloni vääräksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,955
Reaktioarvo
8,464
Oon muuten aina luullut että oot kalju. Siis jostain syystä aina on tullut sellainen mielikuva että oisit kalju. Vaikken oo ees koskaan nähnyt kuvaa sin…toi kuva todisti jälleen kerran luuloni vääräksi.
Johtunee tuosta hiusmallista, mikä on profiilikuvassa..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oikeasti minulla on suurimman ajan elämästäni ollut pitkät hiukset, tai pitkät mutta paksut ja kuohkeat.. sellainen ysärin brittipop..
Joo olen välillä kuvitellut myös et sulla on sellaiset pitkät paksut hiukset…
En tosin täysin sellaiseksi miten kuvailit…
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,955
Reaktioarvo
8,464
Joo olen välillä kuvitellut myös et sulla on sellaiset pitkät paksut hiukset…
En tosin täysin sellaiseksi miten kuvailit…
Hiukseni ovat äärimmäisen tuuheat ja paksut, naiset (ihan oikeasti) kadehtivat niitä!
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Itekin näytin demissä naamani just ennen sulkeutumista, kun aattelin että mitäpä menettäisin ja täälläkään kukaan tutuista tuskin tunnistaisi, kun oon niin epäaktiivinen....mutta silti vähän pelkään koko ajan :D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Naurattaa kyllä ko mullaki on jossaki puhelimen galleriassa näyttökuvia demittäjistä :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Tietäjät tietää mun naaman ja on se demissäkin nähty. Ja demimiitissä Oulussa vuonna 2008 tjsp.
 
Ylös Pohja