Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,670
Mikä sen hyöty olisi?Meidän pitää tehä yhteinen paljastelukierros.
Mikä sen hyöty olisi?Meidän pitää tehä yhteinen paljastelukierros.
Kukaan ei hyödy mitäänMikä sen hyöty olisi?
Ihan oma lärvihän tässä kuvassa on :D Sen verran luotan Varaaneihin.Muakin vähän kiinnostais näyttää oma lärvi joskus, mut mietityttää just toi sama juttu. Annimetallhan on kai omalla naamallaan täällä ja uskon et tuskin olis ollut pitkään ollut jos joku olis käyttänyt sen naamaa väärin. Eli mee ihan oman mukavuusalueen mukaan. Turvallisintahan on olla näyttämättä, varsinkin jos oot alaikänen.
Oletko oikeasti tuossa kuvassa? Luulin aina, että sinulla olisi paksut rillit..Ihan oma lärvihän tässä kuvassa on :D Sen verran luotan Varaaneihin.
Mutta tosiaan, tee ihan sen mukaan, multä itse tuntuu. Jos et halua, ei kukaan ole pakottamassa.
Oon muuten aina luullut että oot kalju. Siis jostain syystä aina on tullut sellainen mielikuva että oisit kalju. Vaikken oo ees koskaan nähnyt kuvaa sin…toi kuva todisti jälleen kerran luuloni vääräksi.
Johtunee tuosta hiusmallista, mikä on profiilikuvassa..Oon muuten aina luullut että oot kalju. Siis jostain syystä aina on tullut sellainen mielikuva että oisit kalju. Vaikken oo ees koskaan nähnyt kuvaa sin…toi kuva todisti jälleen kerran luuloni vääräksi.
Joo varmaankin siitäJohtunee tuosta hiusmallista, mikä on profiilikuvassa..
Oikeasti minulla on suurimman ajan elämästäni ollut pitkät hiukset, tai pitkät mutta paksut ja kuohkeat.. sellainen ysärin brittipop..Joo varmaankin siitä
Joo olen välillä kuvitellut myös et sulla on sellaiset pitkät paksut hiukset…Oikeasti minulla on suurimman ajan elämästäni ollut pitkät hiukset, tai pitkät mutta paksut ja kuohkeat.. sellainen ysärin brittipop..
Hiukseni ovat äärimmäisen tuuheat ja paksut, naiset (ihan oikeasti) kadehtivat niitä!Joo olen välillä kuvitellut myös et sulla on sellaiset pitkät paksut hiukset…
En tosin täysin sellaiseksi miten kuvailit…
Minä muistan mutta en saa päähäni mitään konkreettista sinuun liittyen sieltä. Nimen kuitenkin muistan jotenkin D:Huutista joka tuutista, kuvittelin että kukaan ei muistaisi tuota käyttäjää.
Pelko perseessä oottelet tuttuja :DItekin näytin demissä naamani just ennen sulkeutumista, kun aattelin että mitäpä menettäisin ja täälläkään kukaan tutuista tuskin tunnistaisi, kun oon niin epäaktiivinen....mutta silti vähän pelkään koko ajan :D
Juurikin näin D::Pelko perseessä oottelet tuttuja :D
Hassua ko jotku on ollu miiteissä vuonna 2008 :DTietäjät tietää mun naaman ja on se demissäkin nähty. Ja demimiitissä Oulussa vuonna 2008 tjsp.
Mustakin, ei mulla oo edes mitenkään vanha olo ikinä.Hassua ko jotku on ollu miiteissä vuonna 2008 :D
Pistää miettimään, että jotkut ovat olleet aiemminkin..Hassua ko jotku on ollu miiteissä vuonna 2008 :D
Toden tottaPistää miettimään, että jotkut ovat olleet aiemminkin..
Suoraan sanottuna sairasta ajatella, että on olemassa joitain 2005 miiteissä käyneitä..Toden totta
No todellaki pistää.. ennen mun syntymää jo miittejä, huh huh!Pistää miettimään, että jotkut ovat olleet aiemminkin..
Niinpä..No todellaki pistää.. ennen mun syntymää jo miittejä, huh huh!
Huhhuh mitkä setit!Suoraan sanottuna sairasta ajatella, että on olemassa joitain 2005 miiteissä käyneitä..
Todellakin..Huhhuh mitkä setit!
Mut eniten mua hämmentää se että azgedan poiccis on yhden keskustelun mukaan vaan vuoden nuorempi ku mun. Joku vääristymä aika-avaruusjatkumossa selkeästi.Todellakin..
Mikä niistä?Mut eniten mua hämmentää se että azgedan poiccis on yhden keskustelun mukaan vaan vuoden nuorempi ku mun. Joku vääristymä aika-avaruusjatkumossa selkeästi.
ABCD tai jotainMikä niistä?
Jotain sellasta.ABCD tai jotain