Mielenterveys Tekisi mieli lyödä jatkuva yliajatteluni täysin vitsiksi

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ihan täysin vitsiksi jollain keinolla jolle itse nauran… niin tajuan miten hölmöjä juttuja nää oikeesti on…

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Jotkut ihmiset harrastava tuollaista..
Ois hauskaa taiteeseen vetää täysin läskiksi nää mun ajatukset. Tai sellaista taideprojektia olen suunnitellutkin jo, mutta en ole vielä ideoinut yhtään maalausta/piirrosta liittyen asiaan…

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Ois hauskaa taiteeseen vetää täysin läskiksi nää mun ajatukset. Tai sellaista taideprojektia olen suunnitellutkin jo, mutta en ole vielä ideoinut yhtään maalausta/piirrosta liittyen asiaan…
Jos piirtämistä haluat, tai ajattelet, nin laitapa minulle taidettasi.. tarvitsen sarjakuviini ainakin kansia..

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Vaimoni osaa piirtää hyvin, mutta sen mielestä "supersankaria" ei voi piirtää ilman, että hahmo liikkuu.. kuitenkin en ole sarjakuvassani hyvä vaan paha.. äärimmäinen paha..
Hahmo voi olla paikoillaankin. Ideoita tulvii mieleeni…

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Epäilen, että mussukka ajattelee Teräsmiestä supersankarin lähtökohtana! Mutta kerro lisää..
Oikeestaan en, vaan mieleeni heti juolahti Mustanaamio tai sitä muistuttava hahmo XD… nää on täysin hatusta tempaistuja ideoita, koska en tiedä miltä maailma sekä hahmot sarjakuvissasi näyttää…
Mut tuntuu että tää on liian kliseinen, mutta siis jokin paha supersankari (ei ainakaan Mustanaamion näköinen) salaperäisenä jossain öisessä kadunkulmassa joka tuli ekana mieleen :DDD

Makkachin

Puudeli
Reaktioarvo
1,182
Vaimoni osaa piirtää hyvin, mutta sen mielestä "supersankaria" ei voi piirtää ilman, että hahmo liikkuu.. kuitenkin en ole sarjakuvassani hyvä vaan paha.. äärimmäinen paha..
No voi se olla paikoillaan, mutta sellaisessa sarjakuvassa yleisesti on paljon sellaista liikettä, jota en osaa kuvata.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Oikeestaan en, vaan mieleeni heti juolahti Mustanaamio tai sitä muistuttava hahmo XD… nää on täysin hatusta tempaistuja ideoita, koska en tiedä miltä maailma sekä hahmot sarjakuvissasi näyttää…
Mut tuntuu että tää on liian kliseinen, mutta siis jokin paha supersankari (ei ainakaan Mustanaamion näköinen) salaperäisenä jossain öisessä kadunkulmassa joka tuli ekana mieleen :DDD
Mustanaamio on ihan hyvä supersankari, siis "ihan hyvä" vaikka nauttii väkivallasta!
Omassa maailmassani superihmiset olisivat piilossa, tai uskon niin. Toisaalta oma "demisarjikseni" on sellainen, että superihmiset ovat julkisesti "esillä", eli halutessaan ovat tuoneet itsensä julki.

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Mustanaamio on ihan hyvä supersankari, siis "ihan hyvä" vaikka nauttii väkivallasta!
Omassa maailmassani superihmiset olisivat piilossa, tai uskon niin. Toisaalta oma "demisarjikseni" on sellainen, että superihmiset ovat julkisesti "esillä", eli halutessaan ovat tuoneet itsensä julki.
Oletko sinä koskaan laittanut niitä sarjiksia mihinkään? Aijaa.com? Tänne varasijaan?

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ajattelen samaa..

Kuvalaudalle, mutta olen todella huono piirtäjä, joten en piirrä itse. Tarinani ovat taas ihan mainioita!
Voisin ryhtyä kohtapuolin luonnostelemaan, ainakin mielenkiintoisia paikkoja. Ihmisten piirtäminen on usein hirveän työlästä minulle, mutta haasteet kehittää!

Ylös Pohja