Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tiedättekö sen tunteen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="tuhatsanaa" data-source="post: 119773" data-attributes="member: 1519"><p>Kun kaikki muut ihmiset pääsee elämässään eteenpäin ja heistä pidetään. Kun katson jostain vanhan ystävän somesta että mitä hänelle kuuluu niin tietysti on valmistuttu lääkiksestä puhtain paperein, on hyvä työpaikka ja koulusta satelee vaan kymppejä. Kun mä ihan oikeasti yritän ja teen. Ja omasta mielestä ihan hyvinkin. Silti mulla ei oo mitään mitä julkaisisin jossain instagramissa saavutuksena. Pahin on varmaan se, kun entisellä ystävällä oli samanlaisia tavotteita kun mulla ja tavoteltiin niitä yhdessä. Meidän tiet sitten lähti eri suuntiin ja molemmilla piti nimen omaan olla suora reitti unelmiin. Just sain häneltä viestin mitä kaikkea on saanut aikaiseksi ja miten häntä arvostetaan. Se tuntu niin oudolta. Uskon että oon saanut paljon aikaiseksi ja ennen kaikkea olen tehnyt paljon työtä. Silti vaikka teen jotain mitä kukaan ei ole ennen tehnyt niin sillä ei ole merkitystä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tuhatsanaa, post: 119773, member: 1519"] Kun kaikki muut ihmiset pääsee elämässään eteenpäin ja heistä pidetään. Kun katson jostain vanhan ystävän somesta että mitä hänelle kuuluu niin tietysti on valmistuttu lääkiksestä puhtain paperein, on hyvä työpaikka ja koulusta satelee vaan kymppejä. Kun mä ihan oikeasti yritän ja teen. Ja omasta mielestä ihan hyvinkin. Silti mulla ei oo mitään mitä julkaisisin jossain instagramissa saavutuksena. Pahin on varmaan se, kun entisellä ystävällä oli samanlaisia tavotteita kun mulla ja tavoteltiin niitä yhdessä. Meidän tiet sitten lähti eri suuntiin ja molemmilla piti nimen omaan olla suora reitti unelmiin. Just sain häneltä viestin mitä kaikkea on saanut aikaiseksi ja miten häntä arvostetaan. Se tuntu niin oudolta. Uskon että oon saanut paljon aikaiseksi ja ennen kaikkea olen tehnyt paljon työtä. Silti vaikka teen jotain mitä kukaan ei ole ennen tehnyt niin sillä ei ole merkitystä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tiedättekö sen tunteen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja