Vaatteet Tiiättekö mistä sais Barbie-vaatteita tai -oheistuotteita?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nythän on tää Barbie-huuma ja kaikkialla pitäs olla Barbie-kamaa mut mä en löydä. :D Ja siis netistä en haluu tilata mitään ainakaan mistään ulkomailta et pitäis olla joku kivijalkamyymälä. Muistaakseni Vero Modasta löysin Barbie- t-paidan, mutta muuten en oo sit mitään löytänyt. Haluisin esim. vaatteita, koruja ja ehkä jonkun laukun, jos löytyis söpö. <3
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Niin muuten, jos joku vielä miettii, mistä tollasia sais niin Kampin Mohitosta löysin Barbie-rannekorun ja pari Barbie- t-paitaa, mutta en viime kerralla niitä enää sieltä löytänyt, mutta voi olla, että esim. verkkokaupasta löytyy, tai jotain ja H&M:ssä on myös joitain Barbie-tyylisiä vaatteita (ja muutenkin paljon suosittuihin sarjoihin ja hahmoihin liittyviä) ja sieltä vielä ihan vasta eilen mun pikkusisko löys yhen vaaleenpunasen Barbie-hupparin ja jos sinne menee niin kannattaa katsoa myös lastenosasto, jossa on sitten enemmän.

Mutta kaikissa kaupoissa ei kyl oo, koska ku mä yritin kerran kattoo niin ainoot Barbie-vaatteet tais olla taaperoikäisille. Niin ja K-Cittarista oon löytänyt Barbie-teemaisia kasvonaamioita. Mutta nyt tosiaan noi mallistot on vaihtuneetkin ja Barbie-vaatteita on enää aika hankalaa löytää mistään. Monet tais mennä tosi nopeesti ku tuli vaan kauppoihin. :')
 
Ylös Pohja