Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
- AP AP
Haha ehkä, siitä on kyl monta vuotta ku oon viimeksi sut nähny xDokei aapua xD
sä vissiin sitten tiiät miltä näytän?
Haha ehkä, siitä on kyl monta vuotta ku oon viimeksi sut nähny xDokei aapua xD
sä vissiin sitten tiiät miltä näytän?
Meijän koulun vieressä on myös S-market xDmeijän koulun vieressä ei oo ku tavallinen cittari jossa pahikset käy aina välituntisin xd
btw asun itekki pohjois-pohjanmaalla ja oon käyny ylikiimingissä monesti vaikken ihan siellä asukkaan :D
Joo muistan myös, että kaikki pahikset aina karkas kesken koulupäivän s-markettiin joka on ylikiimingin koulun vieressä sellaisen jalkakäytävän päässä XDmeijän koulun vieressä ei oo ku tavallinen cittari jossa pahikset käy aina välituntisin xd
btw asun itekki pohjois-pohjanmaalla ja oon käyny ylikiimingissä monesti vaikken ihan siellä asukkaan :D
Siiis niinpä xD Oon joskus miettinyt tätä et varmasti on joskus vaa kadulla kävellessä tullu vastaan joku joka demittää mut ei vaa tiietä sitä xDNiinpä XD
Ajatella, että me ollaan aloittajan kanssa varmasti törmätty jossain kadulla tai kaupassa tietämättä että ollaan demittäjiä, onhan tää niin pieni paikkakunta.
Ootko sä ollut ala-asteenkin ykin koulussa? Sit me ollaan oltu yhtäaikaa jonku aikaa samassa koulussaHaha ehkä, siitä on kyl monta vuotta ku oon viimeksi sut nähny xD
Haha nykyään meillä kaikki mennee sinne aina koulun jäläkee ja varsinki maanantaisin se on täynnä yläasteellaisia se kauppa xDJoo muistan myös, että kaikki pahikset aina karkas kesken koulupäivän s-markettiin joka on ylikiimingin koulun vieressä sellaisen jalkakäytävän päässä XD
mulla kylä on kansa se on täällä varasijassaSiiis niinpä xD Oon joskus miettinyt tätä et varmasti on joskus vaa kadulla kävellessä tullu vastaan joku joka demittää mut ei vaa tiietä sitä xD
joo no täysin sama meillä cittarin kans xd ja sitten kaikista kovimmat tyypit ostaa aina sellasia pirkan suklaapatukoita D: (vähän niinku twix mutta pirkan)Joo muistan myös, että kaikki pahikset aina karkas kesken koulupäivän s-markettiin joka on ylikiimingin koulun vieressä sellaisen jalkakäytävän päässä XD
Joo oonOotko sä ollut ala-asteenkin ykin koulussa? Sit me ollaan oltu yhtäaikaa jonku aikaa samassa koulussa
Ja perjantaisin iltapäivällä, kun viikonloppu alkaa XDHaha nykyään meillä kaikki mennee sinne aina koulun jäläkee ja varsinki maanantaisin se on täynnä yläasteellaisia se kauppa xD
Oii <3Joo oon
Mää btw muistan jonku ystävänpäivän millin kerättiin nimiä sydämiin ja muistaakseni sain sulta nimen ja sit mää halasin sua ku eskariope sano et pittää halata 😂 (Joo taisin olla eskarissa sillon ku kävin senki täällä koulussa)
miksi muutin koskaan pohjois-pohjanmaalta pois jos siellä on tuommosia? D:mä muutan kohta Pohjois-Pohjanmaalle kun siellä on tommosia
en tiedä mut se muutenkin kutsuis mua koska sukua Etelä-Pohjanmaaltamiksi muutin koskaan pohjois-pohjanmaalta pois jos siellä on tuommosia? D:
On joskus käyny, mut siit on tosi kauan. D:Eikö teillä koskaan käy D:
Mää muistan ku tää sama oli myös joskus viime talvena
Ois varmaa hauskaa xDpitäisko teijän miitata
Jep xD SekinJa perjantaisin iltapäivällä, kun viikonloppu alkaa XD
Haha xDOii <3
ne eskariopet oli kyllä kivoja.
En myönnä, että mä meen ettimään mun pikkuveljen eskari ryhmäkuvan jostain...
Ou nou D:On joskus käyny, mut siit on tosi kauan. D:
En ole vielä löytänyt. Mutta kiitos tarkennuksesta, pitääpä ruveta ettimään.Haha xD
Jos löysit sen nii voin sanoo et oon siinä kuvassa ihan eturivissä :'D Ja mulla on semmonen tosi tyhmä ilime lol ja mulla on punainen paita
Löysin sen! Jos sä oot tuo ihan keskellä oleva niin sä istut just siinä mun pikkuveljen vieressä :DHaha xD
Jos löysit sen nii voin sanoo et oon siinä kuvassa ihan eturivissä :'D Ja mulla on semmonen tosi tyhmä ilime lol ja mulla on punainen paita
Hihii :3Senkin onnenpekka! Olisin minäkin aika mielissäni jos saisin käsiini kilon suklaaämpärin D:
Ihan SuomessaMissä kellarissa koulunne sjiaitsee? Vai jossain Hobittien luolassa?
Se justiinsa xDDLöysin sen! Jos sä oot tuo ihan keskellä oleva niin sä istut just siinä mun pikkuveljen vieressä :D
Mutta kuitenkin kellarissa?Ihan Suomessa
ei sinä varmaan asutMutta kuitenkin kellarissa?
Ei.Mutta kuitenkin kellarissa?