Keho Tuli vähän paha mieli ku kaveri sano mun mielestä vähän törpösti mun elämäntapamuutokseen liittyen. :7

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Tai siis intoilin sille et oon tykästyny siihen et karkin sijaan pilkkoo erilaisii hedelmii ja sit lisää pienen määrän kermavaahtoo siihen, et siit tulee vähän mielenkiintosempi jälkiruoka. Ja se vaan totes naureskellen et "en tajuu miten saat kaikest tehtyy epäterveellistä". :( Tai siis jo kermavaahto ja siihen lisätty sokeri ei oo terveellistä, mut onhan toi nyt iso parannus verrattuna siihen et söis karkkia, pullaa, keksejä, sipsiä tai jotain vastaavaa..

Oonko mä nyt sit jotenki huono ihminen ja huonosti lähteny liikkeelle tän elämäntapamuutoksen kaa, jos syön päivässä tosiaan jonku 0,6dl kermavaahtoa makeutettuna sokerilla) ja sit tosiaan niitä hedelmiä.. Tän lisäks koitan siis syödä muutenki semi fiksusti, etten syö mikää makkaraa ja perunaa ja kaljaa vaan.. Limua myönnän et juon pari kertaa viikossa (sokerittomia).

En tiiä, tuli tosiaa tosi paha mieli siitä et yritän vähentää karkinsyöntiä mut et en haluu täysin kieltää iteltäni kaikkee hyvää.. D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei sua voi syyttää siit, et sul tuli paha mieli tosta. toi oli sun kaverilta tosi ajattelematon kommentti, ja lähinnä mietin, että oliko niinku vahinko vai mitä hän oikein miettii... D:

ei toi musta vaikuta mihinkään. on mustaki iso parannus siihen, että söis jotain ns. oikeesti epäterveellistä. puhumattakaan et must kaikkee voi syödä kohtuudella ja on ihan ok herkutella. voisitko jutella ystäväs kanssa tästä? jos hän oli 100% tosissaan, ni en usko et tommosen ihmisen kaveri kannattaa olla - iha honestly. D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
olipa erikoinen kommentti ja reaktio D: ei, sie et oo millään tavalla huono ihminen, toi on jo hieno parannus. elämäntapamuutoksessa on nimenomaan se idea, että tehään muutoksia pikkuhiljaa, eikä se että ollaan kitudieetillä ja kielletään kaikki mahollinen. ja kyllä herkuttelu on täysin ok kohtuudella, vaikka sitten ottasitkin hedelmien ja kermavaahdon sijaan jotain epäterveellisempää. toki voi olla ettei kaveris vaan ajatellu mitä sano, mutta... jos mainihet hänelle siitä että tuo tuntu pahalta ja hän ei silti koe sanoneensa mitään väärää, niin siinä vaiheessa kannattaa heittää kaverisuhde mäkeen D: koska onhan tuo aika toksisen kuulosta, et ensinnäkin sheimataan toista elämäntapojen takia ja myös ei osata iloita toisen puolesta.
 
Ylös Pohja