Hufflepuff
Uusi
- Reaktioarvo
- 7
Joo
Aika hurjaa kun ajattelee, kuinka monta päätöstä tekee jokaisen minuutin aikanaTotta, tämä on tullut koettua useamman kerran lyhyen elämäni aikana.
Ja kun tapana tuppaa olemaan sen että teen päätöksiä ensin ja pohdin sen jälkeen vasta jälkiseurauksia. Ei olisi pitänyt itse avata sitä hajulukkoa....Aika hurjaa kun ajattelee, kuinka monta päätöstä tekee jokaisen minuutin aikana
Haluaisitko avata tätä hajulukon tapausta?Ja kun tapana tuppaa olemaan sen että teen päätöksiä ensin ja pohdin sen jälkeen vasta jälkiseurauksia. Ei olisi pitänyt itse avata sitä hajulukkoa....
Siitä nyt on jo vähän aikaa mutta kylppäri hieman lainehti sen jälkeen kun en saanut sitä lunnolla paikoilleen ja lopulta homman teki huoltomies.Haluaisitko avata tätä hajulukon tapausta?
Mutta kiehtovaaika kauhee ajatus sanon minä D:
On neEi kaikki mun päätökset oo vaikuttanut...mut juu onhan niitäkin jotka vaikuttaa
Ei aivan täysin kaikki, kuten pienimmät päätökset.
Mutta mistä tiedät miten olisi käynyt jos olisit noussut vaikka puoliminuuttia myöhemmin ylös tuolista. Olisit voinut törmätä johonkin ja kuollaEi aivan täysin kaikki, kuten pienimmät päätökset.