Aihe vapaa Tulkaas juttelemaan jotain

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Yritän vaan rentoutua tänä viikonloppuna kun on ollut aika rasittavaa koko elämä viimeset pari viikkoa. Tulipa myös käytyä mun vanhalla ala-asteella pyörähtämässä kun siellä pidettiin taas monen vuoden jälkeen markkinat.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Yritän vaan rentoutua tänä viikonloppuna kun on ollut aika rasittavaa koko elämä viimeset pari viikkoa. Tulipa myös käytyä mun vanhalla ala-asteella pyörähtämässä kun siellä pidettiin taas monen vuoden jälkeen markkinat.
Löysitkö mitään markkinoilta vai oliko ne muutenkin jotkut ruokapainotteiset? Samaistun tohon elämäntilanteen rasittavuuteen. Oma marraskuu meni ihan sumussa kiireen ja stressin takia.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Löysitkö mitään markkinoilta vai oliko ne muutenkin jotkut ruokapainotteiset? Samaistun tohon elämäntilanteen rasittavuuteen. Oma marraskuu meni ihan sumussa kiireen ja stressin takia.
Aiempina vuosina siellä on ollut kaikenlaista myynnissä ruoasta leluihin ja arpoihin, sekä kaikenlaista muuta ohjelmaa. Tällä kertaa ne vaikutti siltä että koko tapahtuma oli järjestetty kiireellä, eikä ollu kovin paljoa erilaista ohjelmaa ja tavaraa myynnissä. Tulipa kuitenkin voitettua jostain pelistä muutama leivos, ja olihan se ihan nostalgista käydä vanhalla koululla.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olen tänään lähinnä makoillut lattialla viltin kanssa ja miettinyt elämää. Tämmönen lepopäivä tähän väliin. Huomenna olisi peli ja maanantaina on vapaapäivä koeviikon takia, mulla ei ole koetta just siinä. Toivottavasti alkaisi menemään jo parempaan päin, ollut koko syksyn vähän hankalaa.
 
Ylös Pohja