Syvälliset tutun lause särähti korvaan

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kutsutaan tätä tuttua vaikka nimellä leevi ja erästä toista henkilöä nimellä hilla.
leevi oli eräässä konsertissa yhtenä päivänä, ja tänään hän kerto hillalle sen konsertin tapahtumista (kuulin koko heidän keskustelunsa, kun olin vieressä).
leevi alko kertoilemaan hillalle jostain ärsyttävistä ja kikattelevista nuorista naisista, joita siellä konsertissa oli. ei siinä vielä mitään, sillä ymmärrän että häntä ärsytti se heidän käytös syystä x, MUTTA leevi sano heistä jotain semmosta mikä mulla melkeinpä kiehahti päässä... kirjotan tähän tuon kyseisen kohdan heidän keskustelustaan, joka sai miut suuttumaan ja hämmentymään:

leevi: "ne ärsyttävät naiset oli kaikki semmosia huoria"
hilla: "*pieni naurahdus / hymähdys* ai miten niin huoria? tarkotatko, että ne oli pukeutunu paljastavasti?"
leevi: "no kaikilla melkein tursus tissit yli paidasta"

(pakko muuten sanoa, että leevi on siis about parikymppinen ja hilla keski-iän kynnyksellä)

aaaa, jotenkin mulle vaan tulee aina vihanen ja absurdi olo, jos toisten pukeutumista arvostellaan tai aletaan huorittelemaan jostain paljastavasta kaula-aukosta.
mitä jos ne naiset vaan tykkää paidoistaan tai tissit on se paras osa heidän kehossa ja he haluaa siksi korostaa niitä, ilman sen kummempaa tarkoitusta "esitellä itseään"? ja vaikka he esitteliskin itteensä / hakis huomiota, niin mitäs v*ttua sitten?
jos siellä konsertissa ois ollu vaikka mies ilman paitaa, ni tuskin se ois mikään ongelma ollu leeville.
sitäpaitsi nää naiset oli vielä konsertissa = viihteellä, ei missään hautajaisissa, joten varsinkaan tässä tilanteessa mun päähän ei mahu se ajatus, että ketä tommonen haittaa.
ei voi ihan oikeesti aiheuttaa noin negatiivista reaktiota.
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jaaha! leevi onkin varmaan löytäny jostain netin syövereistä inceleiden paratiisin, kun ihmetteli, miksei löydä mistään tyttöystävää. nyt hän tietää, että sehän johtuu naisista, ku kaikki on huoria pukeutumistyyliä myöten! kyllähä se nyt on kamalaa, ku naiset HALUAA korostaa hyviä puoliaan ITSEÄÄN VARTEN! HYI OLKOON!

vittu hohhoijaa 🤣 niin leevi, joku nainen voi pukeutua miten haluaa ja jos joku haluaa vaikka näyttää tissejä niin saa!

tldr: juuri näin eli roskiin ja roskis uuniin, BYEEEEEEEE BITCH!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
jaaha! leevi onkin varmaan löytäny jostain netin syövereistä inceleiden paratiisin, kun ihmetteli, miksei löydä mistään tyttöystävää. nyt hän tietää, että sehän johtuu naisista, ku kaikki on huoria pukeutumistyyliä myöten! kyllähä se nyt on kamalaa, ku naiset HALUAA korostaa hyviä puoliaan ITSEÄÄN VARTEN! HYI OLKOON!

vittu hohhoijaa 🤣 niin leevi, joku nainen voi pukeutua miten haluaa ja jos joku haluaa vaikka näyttää tissejä niin saa!

tldr: juuri näin eli roskiin ja roskis uuniin, BYEEEEEEEE BITCH!
tässä sun viestissä on asennetta, joten mahtavaa kun kirjotit tän ja laitoit faktat tiskiin :D en vois olla enempää samaa mieltä! huutista leeville ja oikein kunnolla :D
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Mä yritän tässä päässäni vääntää tota asiaa silleen että ymmärtäisin mistä leevi on saanu sen huora-käsityksen sen takia että oli paljastavat vaatteet ja en saa mitään muuta päähän kuin sen että leevi yksinkertaisesti vaan vihaa naisia. Tai on jotenki katkera jostakin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mä yritän tässä päässäni vääntää tota asiaa silleen että ymmärtäisin mistä leevi on saanu sen huora-käsityksen sen takia että oli paljastavat vaatteet ja en saa mitään muuta päähän kuin sen että leevi yksinkertaisesti vaan vihaa naisia. Tai on jotenki katkera jostakin.
en miekään keksi mitään. jotenki ihan käsittämätöntä, miten osalla porukasta liikkuu päässä tommosta. leevillä on kuitenki tyttöystävä jota kohtelee hyvin ja ei koskaan puhu muuten mitenkään alentavasti naisista (siis ei heitä alapäävitsejä tai mitään), joten toi kommentti oli senkin takia outo.
Joo leevi uuniin!
ehdottomasti!
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Mun huomion kiinnitti toi että eikai kukaan parkkymppinen puhu tolla tavalla 🤔 kuulostaa enemmän joltain 12 vuotiaan tavalta puhua ja vähän kyllä sama toi hilla nii kuulostaa kans ikäistään nuoremmalta :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mun huomion kiinnitti toi että eikai kukaan parkkymppinen puhu tolla tavalla 🤔 kuulostaa enemmän joltain 12 vuotiaan tavalta puhua ja vähän kyllä sama toi hilla nii kuulostaa kans ikäistään nuoremmalta :D
niin tai sitten molemmat kuulostaa nimenomaan joltain kivikaudella eläneiltä, jotka on jääny kiinni entisaikaan, eivätkä tajua että nyt on vuosi 2021 :D nimittäin yks vanha tuttavanainen vois hyvinkin puhua tuolla tavalla, koska hän aina kauhistelee nimenomaan naisten pukeutumista :D
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
niin tai sitten molemmat kuulostaa nimenomaan joltain kivikaudella eläneiltä, jotka on jääny kiinni entisaikaan, eivätkä tajua että nyt on vuosi 2021 :D nimittäin yks vanha tuttavanainen vois hyvinkin puhua tuolla tavalla, koska hän aina kauhistelee nimenomaan naisten pukeutumista :D
En siis tarkoittanut sitä sillä tavalla vaan siis jos ihan tolla tavalla sanonu miten laitoit nii kuulostavat paljon nuoremmilta, en osaa selittää kauheen hyvin :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En siis tarkoittanut sitä sillä tavalla vaan siis jos ihan tolla tavalla sanonu miten laitoit nii kuulostavat paljon nuoremmilta, en osaa selittää kauheen hyvin :D
aaa nii joo, nyt ymmärrän mitä tarkotat :D en muista menikö se noin sanasta sanaan (ei mun mielestä?), mutta kuitenkin suurinpiirtein.
 
Ylös Pohja