Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW (itsetyhmäily) Pitkästä aikaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 124784" data-attributes="member: 1348"><p>Tähän ihan alkuun TW ja en suosittele ottamaan multa ideoita. MUTTA. Siis se ongelma täs on se et mä en nauti siit kivusta tms. Nautin enemmänki siit et nään et millasta tuhoa oon saanu aikaseks itelleni. Koitin muutamaa päivää aikasemmin kärtsätä mun ihoa sellasel kamman metallisel piikil mil tehään se jakaus (kuumentamal sitä sytkäril ja sit painamal ihoon ku siit ei tuu niin vaikeit vammoja ku viiltelystä) mut se ei ajanu sitä samaa asiaa ja tadaa parii päivää myöhemmin oltiin nyt tässä tilanteessa. Teen välil turhautuneena sitä et hakkaan itteeni, mut se on enemmänki semmosii pakkoliikkeitä tms. Mut toi viiltely on enemmänki sillee et jos triggeröidyn jostain asiasta tosi pahasti nii se adrenaliinipiikki auttaa rauhottumaan. </p><p></p><p>JA oon koittanu purkaa mun ahistusta myös sil et hakkais jotain tyynyä tai menis ulos juoksemaan ja kaikkee semmosta mut se ongelma on se et mä oon addiktoitunu viiltelemiseen, en juoksemiseen. Toisaalta sen vois jos haluis nii kovalla työllä muuttaa uudeks tavaks mut ku se on niin vaikeeta + mä viiltelen nykyään tyyliin kerran vuodessa nii...</p><p></p><p>Tosiaan nautin enemmänki siit adrenaliinipiikistä minkä se antaa. En siit kivusta tai mistään semmosesta. Nautin myös siit ku nään ku veri valuu... Ja siit ku näkee et miten pahaa jälkee saa tehtyy.</p><p></p><p>Tällä hetkellähän yritän muuttaa sitä tapaa et kävis tupakoimas vähän välii siihen et menee silti tonne alas istuu ja kuuntelee musaa kuten sillon ku poltti mut vaan tikkarin kaa. Ja mä voin sanoo et mul suu tosi kipee kaiset siitä imemisestä ja nuoleskelemisesta ":D" mut koen silti et se on auttanu tosi paljon. Ootan vaa sitä hetkee ku suu on niin paskana ettei vaan pysty enää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 124784, member: 1348"] Tähän ihan alkuun TW ja en suosittele ottamaan multa ideoita. MUTTA. Siis se ongelma täs on se et mä en nauti siit kivusta tms. Nautin enemmänki siit et nään et millasta tuhoa oon saanu aikaseks itelleni. Koitin muutamaa päivää aikasemmin kärtsätä mun ihoa sellasel kamman metallisel piikil mil tehään se jakaus (kuumentamal sitä sytkäril ja sit painamal ihoon ku siit ei tuu niin vaikeit vammoja ku viiltelystä) mut se ei ajanu sitä samaa asiaa ja tadaa parii päivää myöhemmin oltiin nyt tässä tilanteessa. Teen välil turhautuneena sitä et hakkaan itteeni, mut se on enemmänki semmosii pakkoliikkeitä tms. Mut toi viiltely on enemmänki sillee et jos triggeröidyn jostain asiasta tosi pahasti nii se adrenaliinipiikki auttaa rauhottumaan. JA oon koittanu purkaa mun ahistusta myös sil et hakkais jotain tyynyä tai menis ulos juoksemaan ja kaikkee semmosta mut se ongelma on se et mä oon addiktoitunu viiltelemiseen, en juoksemiseen. Toisaalta sen vois jos haluis nii kovalla työllä muuttaa uudeks tavaks mut ku se on niin vaikeeta + mä viiltelen nykyään tyyliin kerran vuodessa nii... Tosiaan nautin enemmänki siit adrenaliinipiikistä minkä se antaa. En siit kivusta tai mistään semmosesta. Nautin myös siit ku nään ku veri valuu... Ja siit ku näkee et miten pahaa jälkee saa tehtyy. Tällä hetkellähän yritän muuttaa sitä tapaa et kävis tupakoimas vähän välii siihen et menee silti tonne alas istuu ja kuuntelee musaa kuten sillon ku poltti mut vaan tikkarin kaa. Ja mä voin sanoo et mul suu tosi kipee kaiset siitä imemisestä ja nuoleskelemisesta ":D" mut koen silti et se on auttanu tosi paljon. Ootan vaa sitä hetkee ku suu on niin paskana ettei vaan pysty enää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW (itsetyhmäily) Pitkästä aikaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja