Mielenterveys TW!! tähänkö on tultu

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
EDELLEEN TW!!! ahistus ja kuolema

oi mulla on niin sama tunne tuohon että nautit ahistuksesta. haluaisin myös kärsiä muitten toimesta D: jep kaukana terveestä

tavallaan haluaisin että mulle tapahtuis mitä tahansa pahaa ja kärsisin loppuelämän. ja en halua kuolla. mutta välillä vaan haluan pois.

tsemppiä sulle D:
Jes tosi hyvä...
Jah joo tsemppiä:)
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mä taas en halua parantua:D
Tuntuu etten osaa enkä ansaitse edes olla sairas ja eihän mulla edes ole paha olo.
Minäkin harrastan kontaktilajia ja pakko sanoa että olen aina tavallaan nauttinut siitä mustelma kivusta ja öm jjjoo.
Joo. Ehkä hyvä että ollaan avun piirissä molemmat. :D Aika monta kertaa olen miettinyt että onneksi en ole yksin, kun olen maannut lattialla sikiöasennossa ja itkenyt hysteerisesti ja luullut että en enää nouse siitä.

Vaikka tosin apu ollaan viemässä multa pois.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Joo. Ehkä hyvä että ollaan avun piirissä molemmat. :D Aika monta kertaa olen miettinyt että onneksi en ole yksin, kun olen maannut lattialla sikiöasennossa ja itkenyt hysteerisesti ja luullut että en enää nouse siitä.

Vaikka tosin apu ollaan viemässä multa pois.
No siitä meidän "avun piirissä" voi olla montaa mieltä:D
Mä en oo käyny vielä ekallakaan psykologi ajalla tähän liittyen ja jjoo:DD
Ja voi ei tosi ikävä kuulla että on noinkin paha olo välillä:/
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No siitä meidän "avun piirissä" voi olla montaa mieltä:D
Mä en oo käyny vielä ekallakaan psykologi ajalla tähän liittyen ja jjoo:DD
Ja voi ei tosi ikävä kuulla että on noinkin paha olo välillä:/
No joo... Mulla on tauko psykakäynneistä koska menee sen verran parempaan suuntaan ja oon käynyt jo viis kertaa. :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
No joo... Mulla on tauko psykakäynneistä koska menee sen verran parempaan suuntaan ja oon käynyt jo viis kertaa. :D
Heh eli semmosta apua meillä:D
Noh ei vaan mulla on menny tällä viikolla hyvä ei mulla oo mitään mistä mä voi valittaa psykologille maanantaina:D
 
Ylös Pohja