Vaarallinen U vai m mennä kotipaikan tanssilavalle yksin ilman seuraa?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mun elämä on niin tylsää että pohdin meneväni huomenna tanssilavan läheisyyteen iltaa viettämään+ehkä myös ysäridiscoon. Ongelma on vain siinä et mä en tiedä onko sinne tulossa ketään puolituttuja vai pyöriikö siellä vain keski-ikäisiä. Ainakin kun olin nuorempi niin ikätoverit kävi siellä melkein joka lauantai ja se oli kova juttu silloin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,969
Reaktioarvo
8,472
Itse menisin. Me tultiin kokkoa katsomaan, mutta onkin seurakunnan yhteislaulu. Huoh..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Eli huomenna lavalle jos jaksan 🙌🏻
En tiedä otanko yhtään j*omia mukaan, vettä ainakin.
Kun aion mennä sinne kävellen. Enkä kerro vanhemmille kun vasta perillä ku olen aikuinen ihminen ja vapaa päättämään menoistani 😏
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,969
Reaktioarvo
8,472
Eli huomenna lavalle jos jaksan 🙌🏻
En tiedä otanko yhtään j*omia mukaan, vettä ainakin.
Kun aion mennä sinne kävellen. Enkä kerro vanhemmille kun vasta perillä ku olen aikuinen ihminen ja vapaa päättämään menoistani 😏
Näillä lämmöillä suosittelen kivennäisvettä ainakin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Eli huomenna lavalle jos jaksan 🙌🏻
En tiedä otanko yhtään j*omia mukaan, vettä ainakin.
Kun aion mennä sinne kävellen. Enkä kerro vanhemmille kun vasta perillä ku olen aikuinen ihminen ja vapaa päättämään menoistani 😏
Tähän mun ois vielä pitänyt kirjoittaa et pitää tosiaan kattoo, en ole lukkoon lyönyt vielä mitään. Kai pääasiassa tahtoisin sosialisoitua siellä ja tutustua eri ihmisiin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,969
Reaktioarvo
8,472
Tähän mun ois vielä pitänyt kirjoittaa et pitää tosiaan kattoo, en ole lukkoon lyönyt vielä mitään. Kai pääasiassa tahtoisin sosialisoitua siellä ja tutustua eri ihmisiin.
Sosialisoinnista, niin ystäväni Lauri lähti juuri etsimään kokkoja Helsingistä. "Juuri", tunti sitten loppui useamman tunnin maraton-puhelu, johon myös @Makkachin otti osaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pohdin että meniskö kävellen vai pyörällä.
Kävellen, koska silloin ei tarvitsisi huolehtia pyörästä, mutta matka menis hitaammin.
Pyörällä matka menis taas nopeammin, mutta muutaman ottaneena (en ole vielä j*onut) se saattaisi olla vaarallistakin hmm hmm…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja jos menisin kävellen, pääsisin suoraan lähtemään, koska minun ei tarvitsisi huoltaa tota pyörää itselleni sopivaksi (veljeni on lainaillut ja säädellyt sitä itselleen sopivaksi kysymättä eikä sanominen auta).
Kävely vois myöskin olla terapeuttisempikin kokemus…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei ei tartte kävellä eikä pyöräillä. Käydään huudeilla nopee tsekkaa midi jäbät ja friidut duunaa. Sellainen nopee pyörähdys vähintään, pittää kattoo jääkö pidemmäksikin aikaa.
 
Ylös Pohja