Kauneus U vai M? Pitäisikö vaalentaa puolet päästä?

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Mallilla tämä:
1655727224506.png
Olen jo jonkin aikaa (yli 2 vuotta :D) miettinyt, että pitäisikö ottaa riski ja vaalentaa tuolla tavalla puolet ja puolet.
Tutkin tuossa kampaamojen värjäysten hintoja, mutta otappa siitä nyt selvää, että ovatko hiuksesi puolipitkät vai pitkät, vai kenties extrapitkät ja tuuheat (ei ainakaan tämä :D)
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Oletko 99% mies? Too bad! Tämä ei siis ole sinulle!

"Parturipalvelu: Miesten Hommeväri ja leikkaus, lyhyet
Hiusten pikavärjäys 100% miehille. Takaa luonnollisen, miehille sopivan sävyn hiuksille."
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Tulee kyllä melko kalliiksi tämä. Katselin tuossa hintoja niin huitelee tuolla satasen ja parin välillä...
Kannattaa etsiä jostain pikkukunnasta niin saa halvemmalla. Mä matkustan aina mun vanhempieni kotikaupunkiin värjäystä varten koska bussimatkojenkin jälkeen pääsen alle satasella. :D Mun hiukset on siis pitkät, paksut ja tuuheat enkä oo koskaan joutunut maksamaan värjäys + leikkaus yli 85€.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Kannattaa etsiä jostain pikkukunnasta niin saa halvemmalla. Mä matkustan aina mun vanhempieni kotikaupunkiin värjäystä varten koska bussimatkojenkin jälkeen pääsen alle satasella. :D Mun hiukset on siis pitkät, paksut ja tuuheat enkä oo koskaan joutunut maksamaan värjäys + leikkaus yli 85€.
Pitääpä kysyä äidiltä, että josko tuolta kotikunnalta löytyisi joku halpa :D
 
Ylös Pohja