Syvälliset Uffomiehiä!!

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
En tiiä ees mihin kategoriaan tää kuuluu, mutta olkoon. Olin tuossa pari tuntia sitten keittiössä syömässä ja seisoin ikkunan ääressä ja kattelin kuuta, kun huomasin siinä kuun vieressä sellasen tähden näkösen jutun, mikä kuitenkin välkky kokoaika valkosena ihan ku joku ois rämpyttäny aivan jäätävällä nopeudella taskulampulla. Sitten se juttu lähti verkkaseen tahtiin liikkumaan hitaasti eteenpäin, ja tuntu menevän myös kokoaika vaan ylemmäs. Ei voinu olla lentokone kun meni niin hitaasti ja ei ollu punasta merkkivaloa, eikä lentokoneet vilku tuolla lailla, eikä myöskään satelliitit vilku noin ja mee niin hitaasti, tähdenlennot ja meteorit ois paljon nopeempia, ja se myös katos yhtäkkiä ku käännyin hetkeks pois päin. Kutsukaa mua vaan sekopääks, ei ois mitään uutta siinä :DD
Oon ennekin nähny kaikenmaailman outoja juttuja taivaalla ja ties mitä muuta. Että tällainen mukava sattuma kesken iltapalan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,967
Reaktioarvo
8,471
Mutta ne yleensä liikkuu paljon nopeammin kuin mitä tuo juttu minkä näin, ja liikkui aika jännästi aluksi suoraan ja sitten ylös.
Silloin se voi olla Kansainvälinen avaruusasema, tai kiinalainen avaruusasema, koska ne liikkuvat hitaammin kuin sateliitit. Mutta tiettyhän se voi olla uffomiehet! En siis pidä yhtään hulluna, ps. katso tämä kessu:

 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Silloin se voi olla Kansainvälinen avaruusasema, tai kiinalainen avaruusasema, koska ne liikkuvat hitaammin kuin sateliitit. Mutta tiettyhän se voi olla uffomiehet! En siis pidä yhtään hulluna, ps. katso tämä kessu:

Voi ollakin, se ihmeellinen välkkyminen kuitenkin pisti miettimään... Eihän sitä ikinä tiiä jos on joku päivä miehet mustissa ovella.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,840
Reaktioarvo
2,379
En tiedä pitäisikö toivoa näin, mutta olen joskus fantasioinut tulevani alieneiden sieppaamaksi ja että voisin tulla heidän mukanaan heidän kotiplaneetalleen, jos voisin aloittaa uuden elämän.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
En tiedä pitäisikö toivoa näin, mutta olen joskus fantasioinut tulevani alieneiden sieppaamaksi ja että voisin tulla heidän mukanaan heidän kotiplaneetalleen, jos voisin aloittaa uuden elämän.
Itelläkin on käynyt mielessä että vois olla kivaa, tosin ufojen uhreilla on yleensä piruna palovammoja ja ties mitä muita ihme oireita, joten ehkei sentään.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Vouu, en tiedä kylläkään mikä se olisi voinut olla, mutta vahvasti uskon, ettemme todellakaan ole ainoat tässä maailmankaikkeudessa.
Välillä jopa hieman pelottavaa ajatella tätä, vaikka toisaalta avaruus ja kaikki sen sisältö, sekä tällainen on mielestäni hyvin mielenkiintoista!
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Vouu, en tiedä kylläkään mikä se olisi voinut olla, mutta vahvasti uskon, ettemme todellakaan ole ainoat tässä maailmankaikkeudessa.
Välillä jopa hieman pelottavaa ajatella tätä, vaikka toisaalta avaruus ja kaikki sen sisältö, sekä tällainen on mielestäni hyvin mielenkiintoista!
Joo, ja olen siis ennenkin nähnyt tollasia kummallisia valoja taivaalla. Ei voida olla täällä yksin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mielenkiintoista! Alan kiinnostumaan avaruudesta lisää.
(Vastailen vanhoihin keskusteluihin koska stalkkaan mitä vieraat oikein stalkkaa ja sieltä löytyy aina mielenkiintoista).
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mut vakavasti, tää on mielenkiintosta! (En ollu nähnyt tätäkeskustelua aiemmin). Voihan se olla joku matkustaja toiselta planeetalta (vaikka Ziggy Stardust xD). En ikinä aattele kaikista loogisinta selitystä, vaan on paljon mielenkiintosempaa miettiä, että kyseessä on joku, mistä ihmiset ei vielä tiedä tarpeeksi
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Mut vakavasti, tää on mielenkiintosta! (En ollu nähnyt tätäkeskustelua aiemmin). Voihan se olla joku matkustaja toiselta planeetalta (vaikka Ziggy Stardust xD). En ikinä aattele kaikista loogisinta selitystä, vaan on paljon mielenkiintosempaa miettiä, että kyseessä on joku, mistä ihmiset ei vielä tiedä tarpeeksi
Itsekin tuppaan aina aatteleen kaikkein kummallisinta selitystä kun jotain tapahtuu :D
 
Ylös Pohja