Mielenterveys ulinaa.

Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
en jaksa tehdä mitään. kaikki kurssit mitä otin tähän periodiin tuntuu ylivoimasen vaikeilta, en ymmärrä mistään mitään ja en jaksa yrittää. haluaisin vaan maata sängyssä ja nukkua. en. saa. mitään. aikaan. tekis mieli vaan kadota kun oon niin hyödytön ihminen. voiko tästä kuopasta oikeasti enää nousta? tuntuu että oon jo pilannu mun koko tulevaisuuden ja uran ja kaiken sillä et en saa mitään tehtyä enkä ees yritä ja oon vaan tyhmä ihminen
ja koko ajan stressaa kun kaikki deadlinet tulee ja varmaan oon unohtanut jotain ja ja ja vittu
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
ja mun kumppanikin varmaan kyllästyy muhun kun oon tällänen laiska paska joka ei saa mitään tehtyä ja ei osaa muuta kuin valittaa ja rapistuu vaan menemään
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Huoh hoih joo, itse en saa mitään tehdyksi vain ajatuksen tasolla ja teen sitten kuitenkin ja olen entistä väsyneempi. Mikään ei oikein enää kiinnosta. En saa kiksejä mistään. Sitten ruoskin itseäni siitä että ylipäätään ajattelen jättää asioita tekemättä tai vaihtoehtoisesti siitä että teen ne kuitenkin. Joskus olisi niin paljon helpompaa olla täysin toimintakyvytön. Tietäisi ainakin olevansa sairas mutta nyt lähinnä vain epäilen itseäni ja omia ajatuksiani ja koen hakevani huomiota.
 
Ylös Pohja