Musiikki UMK ja Euroviisut

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Onko täällä muita, jotka seuraa tässä vaiheessa vuotta? Nyt on muutama viisukin jo julki ja kohta saadaan tietää UMK-artistit.

UMK-artistivihjeet:
1.vihje
- yli 10 miljoonaa striimausta Spotifyssa
- ollut ehdolla Emma-gaalassa
- peto on irti

2.
- supersuosittu bilebängeri
- räväkkä ja räiskyvä
- fiitannut myös eturivin artistien biiseissä

UMK:n instagramissa on myös vihjekuvia artisteista. Kuukausi sitten UMK vastaili kysymyksiin ja kertoi, että artisteilla oli yhteensä 2 029 333 kuukausittaista spotifykuuntelijaa ja nimien alkukirjaimet olis HKKHPTK :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mulla ei oo mitään hyvää veikkausta. Eka voi olla kuka vaan ei kovin iso artisti. Toisestakaan en tiedä, mutta en valitettavasti yllättyisi jos se olisi huhuttu Günther (jonkun suomalaisen artistin kanssa).
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
En oikeesti malta oottaa ku nuo artistit julkaistaan ja pianhan se tapahtuu. Sekä umk:ta odotan innolla kans. Toivottavasti mukana ois joku raskaamman musiikin edustaja. Oon nähny uniakin umk:sta ja euroviisuista.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
En oikeesti malta oottaa ku nuo artistit julkaistaan ja pianhan se tapahtuu. Sekä umk:ta odotan innolla kans. Toivottavasti mukana ois joku raskaamman musiikin edustaja. Oon nähny uniakin umk:sta ja euroviisuista.
Samaa toivon! Toi vihjekuva jossa on kitara vaikuttaa joltain metallilta.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
huijui, mieki haluisin jo tietää!! D: se o must kivaa ku saa mietiskellä ja arvailla, et keitä ne artistit vois olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
OIKEEST ootteko tosissanne MIKS TÄÄ TAPAHTUU

LÄNÄ JA RASMUS? menkääs ny helvettii. Nuo muut ei oo mitenkään erityisiä itelleni mutta meinasin saada kohtauksen ja mitä helvettiä Emppu on vielä hypänny rasmuksen mukaan????????? Ei???????????? Johan tässä alkaa psykoosit olemaan tulilla...... Innolla odotan kuinka pahasti mun tunteet läikkyy yli 😌 "hauskaa" että empun piti liittyä tohon bändiin jota oon rakastanu niin kauan ja nyt vielä toinen ihastukseni on siinä Laurin lisäks. Oikeesti ootteko tosissanne?????
Juu uutisista vaa näin en mä muuten oo tätä seurannut juuri yhtään

Mut oikeasti onko tämä läppää? Ja länäkin viel, 😩 kyllä taas tunteet läikkyy yli. Siis onko tämä totta.

Mitäs muita siellä olikaan, ei jääny mieleen muita ku länä ja rasmus :D bess ja joku isaac sene ja cyan kicks ja jotain

Huhhuh tulee rankka umk meikäläiselle
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Tänään kun ne kilpailijat julkistettiin, tunnistin vain The Rasmuksen, senkin juuri ja juuri.
Kaikki tuntuvat olevan todella innoissaan Cyan Kicksista, mutta minulla itselläni ei ole mitään hajua keitä he ovat. Itseasiassa minulla ei ole mitään hajua yhdestäkään ostallistujasta. En aio etukäteen ottaakaan selvää heistä, tällä kertaa kilpailubiisi yksin ratkaisee.

Ai niin, unohdin mainita: Mietin jo pari päivää sitten, että milloinkas tämän vuoden UMK pidetään :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Tänään kun ne kilpailijat julkistettiin, tunnistin vain The Rasmuksen, senkin juuri ja juuri.
Kaikki tuntuvat olevan todella innoissaan Cyan Kicksista, mutta minulla itselläni ei ole mitään hajua keitä he ovat. Itseasiassa minulla ei ole mitään hajua yhdestäkään ostallistujasta. En aio etukäteen ottaakaan selvää heistä, tällä kertaa kilpailubiisi yksin ratkaisee.

Ai niin, unohdin mainita: Mietin jo pari päivää sitten, että milloinkas tämän vuoden UMK pidetään :D
Mäkin tiedän näistä ennestään vaan The Rasmuksen ja Tommi Läntisen, Cyan Kicksiä oon kuunnellut jonkin verran syksystä asti, kun sen osallistumista on arvailtu. Muuten en tiedä noista paljon mitään. Oon aika kujalla (nyky)musiikista.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
toivon ettei mitään hävettävää kappaletta laiteta sinne, miltä nuo jotkut jo biisin nimen perusteella vaikuttaa. jos rasmuksella on hyvä biisi, se viisuihin.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
346
Reaktioarvo
510
The Rasmuksesta puheen ollen:

Harmittaako Paulin lähtö vai ei?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ei oo yleensä ollut tapana seurata, ei niin UMK:ta, kuin Euroviisujakaan. Joitakin kappaleita on kyllä kummastakin tarttunut listoilleni silloin tällöin. Tänä vuonna olen jostain syystä kuunnellut näitä UMK-kappaleita, tykkään Cyan Kicksin biisistä. Tällä hetkellä ensikuuntelussa tuo Jezebel. Kuulostaa ihan hyvältä tämäkin. On yllättävää, että The Rasmus lähti mukaan ja samalla ei yhtään. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Ei oo yleensä ollut tapana seurata, ei niin UMK:ta, kuin Euroviisujakaan. Joitakin kappaleita on kyllä kummastakin tarttunut listoilleni silloin tällöin. Tänä vuonna olen jostain syystä kuunnellut näitä UMK-kappaleita, tykkään Cyan Kicksin biisistä. Tällä hetkellä ensikuuntelussa tuo Jezebel. Kuulostaa ihan hyvältä tämäkin. On yllättävää, että The Rasmus lähti mukaan ja samalla ei yhtään. :D
Jezebel on paras noista 😩😩😩 okei en oo kuunnellu cyan kicks mut jos bessin ja rasmuksen väliltä pitää valita kummasta tykkään enemmän ni rasmus 100-0 😩 sitä paitsi se jäi heti päähän soimaan ainakin enemmän ku se ram pam pam
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
itsellä kolahti tuo olivera, joka eilen julkaistiin, vaikka olikin ensin ennakkoluuloja etenkin biisin nimen vuoksi. mutta meinaan ettå olisi vähän erikoisempi edustaja ja kappale viisuihin ja vaikkei luultavasti finaaliin pääsisikään, niin tuskin mikään muukaan näistä mitä nyt on julkaistu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
itsellä kolahti tuo olivera, joka eilen julkaistiin, vaikka olikin ensin ennakkoluuloja etenkin biisin nimen vuoksi. mutta meinaan ettå olisi vähän erikoisempi edustaja ja kappale viisuihin ja vaikkei luultavasti finaaliin pääsisikään, niin tuskin mikään muukaan näistä mitä nyt on julkaistu.
What jotkuthan povaa rasmukselle jo voittoakin :D kai se nyt vähintään finaaliin pääsis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
OMG LÄNÄ JA LÄNÄN BIISU, IHANA

ylläri et rasmuksen ja länän biisit taitaa olla mun kaks lempparii 😌
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
What jotkuthan povaa rasmukselle jo voittoakin :D kai se nyt vähintään finaaliin pääsis
itse taas olen sitä mieltä että rasmusta ei kannattaisi itse asiassa ollenkaan laitaa viisuihin, kaikki odottaisi jotain tajunnanräjäyttävää valmiiksi jo kansainvälisesti tunnetulta bändiltä vaikka jezebel oli ainakin itselle pettymys.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Jos biisin perusteella haluaisin jonkun viisuihin, se on tuo Isaac Sene. Mutta katotaan vielä esitykset. Mahdollisuuden olen antanut vielä The Rasmukselle, vaikkei biisi kolahtanut heti ensikuulemalta. Mutta oon oppinu tykkäämään siitä vähän enemmän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
itse taas olen sitä mieltä että rasmusta ei kannattaisi itse asiassa ollenkaan laitaa viisuihin, kaikki odottaisi jotain tajunnanräjäyttävää valmiiksi jo kansainvälisesti tunnetulta bändiltä vaikka jezebel oli ainakin itselle pettymys.
Hmm, en tiiä mutta mun mielestä vaikuttaa siltä että se ois tykätyin biisi tosin en nyt kaikkia kommentteja oo lukenut, mut nii. Ja eikä sitä aina kommenteista voi tietääkään miten sitten oikeasti käy. Mutta ite ainakin tykkään siitä biisistä tosi paljon ja moni muukin vaikuttaa tykkäävän, tosin taitaa jakaa mielipiteitä kun jotkut sit taas sanoo just tota et pettymys odotuksiin nähden ja tällee.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
Taasko ne on tulossa? Euroviisuja on ihan kiva seurata, vaikka ei siitä kilpailusta muuten välitö
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
voi kun olivera nyt valittaisiin. nyt kun kaikki julkaistu niin ehdottomasti paras.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Jaahas jaahas mun top 7 muuttu näköjään jonkun verran, ensin laitoin hurricanen aika matalalle mutta se onkin aikas hyvä joten tässä mun tän hetkinen top 7:
1. Rasmus
2. Tommi
3. Cyan kicks
4. Isaac sene
5. Younghearted
6. Bess
7. Olivera

Ja kyllä, toi ram pam pam on catchy ja sinänsä ihan hyvä mutta kuitenkin liian ärsyttävä renkutus. Samoin oliveran kappaleessa on jotain hyvää sinänsä mutta kuitenkin jotenkin ärsyttävä. Muut taas ei samalla tavalla ärsytä vaikka toki jezebel on siitä rasittava että soi päässä melkeen 24/7, mutta silti vaan hyvä kappale. Tosin en tiiä kyllästyykö siihen kuitenkin vaan lopulta. Mutta kun siitä tuleepi niin nostalginen viba. Ja laurin ääni on vaa nii ihana.
 
Ylös Pohja