Musiikki UMK ja Euroviisut

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
oma top 5 taitaa olla nyt armenia, viro, uk, australia ja puola. en osaa sanoa järjestystä, mutta nuo viisi kuitenkin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
En ole kyllä näin pitkään valvonut taas hetkeen. Tuntuu oudolta, kun kello lähenee yhtä :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Unohdin jo yli puolet biiseistä, kertoo aika paljon tasosta.
Niinpä, Måneskinin uusi veto ja Elvis-cover olivat paljon parempia. Sitten kuuntelin välissä yhden punk-biisin ja Makkachinin kanssa nauroimme tovin sille, kunnes tuo elävä ruumis tuli ruutuun.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Joka kertauksessa mietin, että tällaistako tällä kertaa oli?
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
vaikka en Ukrainan kappaleesta tykännytkään, niin olen silti iloinen Ukrainan puolesta. surullista että nuokin artistit joutuvat luultavasti seuraavaksi sotimaan ja puolustamaan maataan Ukrainaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
No ei ees. Mun mielestä se oli ihan hyvä.

Ei siis tietenkään lähellekään yhtä hyvä kuin Norja tai Moldova... :) Mutta niin. Ei se huono ollut.
En muista mitään Ruotsin kappaleesta, niin loppuunsa asti pingoitettu viisu, ettei ollut radio-, eli hittipotentiaalia. Norjahan meni täysin metsään Daft Punk-pastissi yhdistettynä Ylviksen lastenmusan kanssa. Moldova oli taas 7,2/5.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
En muista mitään Ruotsin kappaleesta, niin loppuunsa asti pingoitettu viisu, ettei ollut radio-, eli hittipotentiaalia. Norjahan meni täysin metsään Daft Punk-pastissi yhdistettynä Ylviksen lastenmusan kanssa. Moldova oli taas 7,2/5.
Olen suurimmaksi osaksi eri mieltä... mutta, no jaa. Ei kaikilla toki ole yhtä hyvää musiikkimakua kuin mulla. 😌
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Olen suurimmaksi osaksi eri mieltä... mutta, no jaa. Ei kaikilla toki ole yhtä hyvää musiikkimakua kuin mulla. 😌
Jos musiikkimakusi oli niin hyvä, niin miksi vain rinkirunkkaavat ammattilaisraadit äänestivät Ruotsia eikä oikeastaan kukaan Norjaa..? Moldova oli taas kansan valinta, mikä on tärkeintä näissä karkeloissa.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Jos musiikkimakusi oli niin hyvä, niin miksi vain rinkirunkkaavat ammattilaisraadit äänestivät Ruotsia eikä oikeastaan kukaan Norjaa..? Moldova oli taas kansan valinta, mikä on tärkeintä näissä karkeloissa.
En minä tiedä. Raadeilla nyt tuppaa olemaan vähän omituinen musiikkimaku.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Noniin, toivoin Suomelle sijoitusta 20 parhaan joukkoon eikä kauas jäätykään, ihan kelpo tulos siis. Ukrainan voitto hieman tylsää, mutta olen iloinen Espanjan ja Britannian hyvistä tuloksista, ja toivon, että Britannia järjestää viisut ja että siellä nousee kiinnostus viisuhin hyvän tuloksen johdosta
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
En minä tiedä. Raadeilla nyt tuppaa olemaan vähän omituinen musiikkimaku.
Harva raati koostuu edes jostain Idols-tuomaristoa vastaavasta kokoonpanosta, Ruotsin raati oli kerran joku teinien metalliyhtye perämetsistä ja Suomen raadissa on ollut varastotyöntekijöitä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Noniin, toivoin Suomelle sijoitusta 20 parhaan joukkoon eikä kauas jäätykään, ihan kelpo tulos siis. Ukrainan voitto hieman tylsää, mutta olen iloinen Espanjan ja Britannian hyvistä tuloksista, ja toivon, että Britannia järjestää viisut ja että siellä nousee kiinnostus viisuhin hyvän tuloksen johdosta

Briteissä oli näinkin hyvä tulos, kun BBC hylkäsi euroviisukarsinnat ja meni levy-yhtiöiden luokse hattu kourassa. Briteissä Euroviisut ovat olleet viimeiset 30 vuotta julkinen vitsi, eikä siihen tule ikinä muutosta.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Briteissä oli näinkin hyvä tulos, kun BBC hylkäsi euroviisukarsinnat ja meni levy-yhtiöiden luokse hattu kourassa. Briteissä Euroviisut ovat olleet viimeiset 30 vuotta julkinen vitsi, eikä siihen tule ikinä muutosta.
Se varmaan johtuu osittain niiden selostuskulttuurista, joka ei ole kovin viisumyönteistä. Mut Britanniassa on harvemmin viime vuosina ollut karsintoja, useammin on ollut sisäinen valinta.
 
Ylös Pohja