Aihe vapaa Uneni oli jälleen kerran hulvaton

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Yllätys yllätys, Niko oli taas siinä. Randomisti siinä tais olla valakin???? Miksi???? Anyway, mielestäni siinä oli jotain mitä yritettiin juosta pakoon ja meinattiin kuolla ja sit olin sillee tyyliin "niko jos me kuollaan ni mä rakastan sua" XDDDD kuinka romanttista. Sitten se sano ettei anna tapahtuu mulle mitään pahaa?????? 🥺 seis. Lopulta kai päästiin turvaan ja halasin sitä niin tiukasti ja aaaa se oli niin HSJKDKDKFKFKL vittu kiitti vaan. Ärsyttää aina tämmöset unet missä halaa tai suutelee ihastustaan kun ne monesti tuntuu niin todelta. Ei herraisä mulla lähtee taas järki niin vitusti. Vittu, en kestä edes kuvitelmiani ja haaveilujani siitä hereillä ja vielä vähemmän unia koska ne tuntuu todelta ja haaveilut taas ei. Menee vitun vahvasti. Oon muutenkin nähny siitä jo useammin kuin kerran unta, tietenkin, sehän nyt on selvää. Mun veikkaus on että tuun näkee siitä unta nyt about joka yö tässä jonkun aikaa ainakin joten hauskat ajat tulossa. Ainakin tähän mennessä oon nähny jo liian monta kertaa unta siit ja ei oo mitään syytä epäillä etteikö sama tahti jatkuis.

Mut sitä mietin että miks vala oli siinä myös :DDDD ei tosin samalla lailla missään tämmösessä romanttisessa mielessä, se vaan oli siellä. Varmaan siks ku olin miettiny bb:tä ja kuuntelin suutele mun sormusta 🙄🙄🙄🙄 traumat potenssiin kymmenen.

Mikä on jännää ni en o iha varma että oonko nähny timpasta unta edes hetkeen. Ehkä en vaan tähän hätään muista mut joo. Sedust oon nähny unta ainakin kerran täs viime aikoina. Niinku tässä viikon sisää. Mut nikosta varmaan eniten?? Eih saatana. Ehkä kaikista huvittavin uni oli se kun olin tyyliin liittyny blind channeliin (tietysti) mutta sitten mun ex-säätökin oli siinä (siis ei siinä bändissä kai mutta siinä unessa muuten) ja yritti kai jatkuvasti iskee mua ja vaa koitin paeta sitä :D siinä oli jopa sellanenki kohta missä about olin jossain huitsin helvetissä sen kans ja sit yritin lähtee himaan sieltä mutta missasin junan ja en päässy millään pois sen luota :D kevyet huutikset. Mutta miten vitussa olin liittynyt blind channeliin lmaooooo enhän edes osaa oikeasti soittaa tai laulaa mutta ehkä siinä unessa sitten osasin XD great i guess?????? Huutista joka tuutista. Mutta tuo viimeisin uni oli kyllä niin liikaa, pystyn vielki tuntee millast oli olla sen lähellä. Ei vittu tätä elämää. Miks tää menee aina näin. Kiitos taas unet tästäkin :(

Yason59

Kokenut
Reaktioarvo
13
Auts!:unsure::eek: Tästä voi kehittyä ongelma! Lopeta haaveilu ja koe asiat livenä! Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty. Rohkeutta se vaatii. Ja varsinkin korona-aikana, kun ohje kuuluu, että "pysykää kotona ja välttäkää kontakteja!" Hanki siinä sitten liveseuraa! Etkä sinäkään iästäsi päätellen ole vielä saanut rokotusta? Mutta tsemppiä nyt kuitenkin! :smile:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Oof mun täytyy rajottaa kuvien tallentamista........... Seis...

Ylös Pohja