Vaarallinen Vaarallisin asia mitä olet tehnyt

Vaarallisin asia mitä olet tehnyt/mihin olet joutunut?

  • Kävellyt/ajanut päin punaisia

    Ääniä: 30 66,7%
  • Saanut alkoholimyrkytyksen

    Ääniä: 4 8,9%
  • Ollut tulipalossa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ollut tilanteessa jossa sinua tai läheistäsi on uhkailtu väkivallalla tai tappamisella

    Ääniä: 12 26,7%
  • Ollut itsetuhoinen

    Ääniä: 20 44,4%
  • Ollut jossain onnettomuudessa (kolarissa, meinannut hukkua, loukannut jossain todella vakavasti)

    Ääniä: 10 22,2%
  • Tehnyt jonkun vaarallisen päähän piston ollessasi humalassa, esim ajanut tai ollut vesistössä, jne..

    Ääniä: 8 17,8%
  • Lähtenyt tuntemattoman matkaan

    Ääniä: 9 20,0%
  • Osallistunut tappeluun

    Ääniä: 7 15,6%
  • En ole edes kävellyt päin punasia, olen kiltti tyttö/poika

    Ääniä: 6 13,3%

  • Ääniä yhteensä
    45

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
siis vaarallisin noista, jaaa ymmärsin sitten väärin ja raksin suurin piirtein kaikki paitsi tulipalon
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
siis vaarallisin noista, jaaa ymmärsin sitten väärin ja raksin suurin piirtein kaikki paitsi tulipalon
Joo siis saa raksittaa vaikka noi kaikki jos haluaa, tarkoituksella siis jätin monta vastausvaihtoehtoa :smile:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Ollut itsetuhoinen ja ollut tappelussa. Kumpaakin näitä monta kertaa

Ja siis oon kerran meinannu jäähä auton alle mut siinä ei ollu kyse siitä et oisin menny punasia päin, ihan vihiree valo oli mut sit ku siitä samasta suunnasta mistä mää olin tulossa sai ilimeisesti autot kääntyä ja ajaa siitä nii en tajunnu kattua et onks sieltä tulossa auto. Ei käyny mittää mutta säikähin kyllä
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Punaisia päin sitä aina tulee käveltyä, mutta mistään ei silloin ole tulossa ketään.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ollut itsetuhoinen ja kävellyt päin punasia (joko ajatuksissani tai sitten ei oo tullu autoja mistään)
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Olen ollut itsetuhoinen ja yrittänyt tappaa itseni 3 vuotta sitten. Viiltelin, seisoin parvekkeella tuolin päällä parvekkeen reunalla ja itkin. Onneksi sitä en tehnyt. Olisin menettänyt paljon elämästäni jos olisin kuollut 3 vuotta sitten.

Myöskin moneen muuhun noista vastasin että olen tehnyt.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Oon kävelly monet kerrat, tosin usein yöaikaan punaisia päin, ollut helposti varmaan 50 tappelussa, ja väkivallalla on kyllä uhkailtu myös joskus, ja mitä onnettomuuksiin tulee, on sitä kakarana lentänyt niin kovaa pyörän selästä naamalleen asfaltille että leuka lähti melkein sijoiltaan.
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Aika moneen tappeluunhan sitä nuorempana jouduin ja jonkinsortin porokolarissakin olen ollut. Tyhmänrohkeita riskejä on myös tullut otettua ja niistä sitten vähän kärsittyä. Punaisia valoja päin ei ole tullut mieleenkään mennä, kun en ole edes nähnyt liikennevaloja monesti :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Joskus alle viis vuotiaana mökillä ollessa jää petti alta ja olisin voinut hukkua. Äiti ja mummi onneksi huomasi ajoissa ja pääsin mökkiin lämmitteleen takan ääreen, jostain syystä muistan sen erityisen hyvin. :D En tiedä lasketaanko sitä vielä melkein hukkumiseksi, mutta muuten vaarallisin asia on punasia päin kävely joskus, kun autoja ei oo ollut lähettyvillä.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Joskus alle viis vuotiaana mökillä ollessa jää petti alta ja olisin voinut hukkua. Äiti ja mummi onneksi huomasi ajoissa ja pääsin mökkiin lämmitteleen takan ääreen, jostain syystä muistan sen erityisen hyvin. :D En tiedä lasketaanko sitä vielä melkein hukkumiseksi, mutta muuten vaarallisin asia on punasia päin kävely joskus, kun autoja ei oo ollut lähettyvillä.
Onneksi ei käynyt pahemmin :oops:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Mennyt ulkomailla kavereiden kanssa taksilla ja kyskin janssa ei minkäänlaista yhteistä kieltä:D
Ei oo kovin hurjaa mutta joo oon kiltti ja tylsä
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Kävellyt punasia päin kun on ollu kiire tai kun ne perrrhanan valot ei vaihtunut ollenkaan (ei kovin vaarallista kun ei tullut autoja mistään)
Ja melkein ajanu kolarin mut se oli toisen osapuolen syytä
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
504
Reaktioarvo
308
no en oikein tiedä oonko tehnyt mitöän vaarallista ja mikää ku ei oikein täsmää. valoja päin en oo varma oonko kävelly
 
Ylös Pohja