Seksuaalisuus & sukupuoli Vähän outo kysymys mutta:

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Ootteko joskus saano ns vahingossa orgasmin? Tai sen tapaisen tunteen?
Tuli vaan mieleen kun joskys tyyliin 6 vuotiaana kun kiipeilin meiän pihapuussa ja en meinannu koskaan päästä yhtä kohtaa ylemmäs. Ja sillon kiipesin sillee et jalat vähön niinku heilu ilmassa (?) eli olin käsien varassa ja jännitin vatsalihaksia. Sit tuli vähän orgasmin kaltanen tunne vaikka en siitä sillon mitään tiennytkään.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ootteko joskus saano ns vahingossa orgasmin? Tai sen tapaisen tunteen?
Tuli vaan mieleen kun joskys tyyliin 6 vuotiaana kun kiipeilin meiän pihapuussa ja en meinannu koskaan päästä yhtä kohtaa ylemmäs. Ja sillon kiipesin sillee et jalat vähön niinku heilu ilmassa (?) eli olin käsien varassa ja jännitin vatsalihaksia. Sit tuli vähän orgasmin kaltanen tunne vaikka en siitä sillon mitään tiennytkään.
Unessa joo 😅
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Kyllä kröhöm… joskus 4v temppuilin sellasen kumisen ison jumppapallon päällä istuallani ja voitte arvata loput :’D
 

Mummi

Jassoo
Liittynyt
22.7.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
14
Päiväkodissa oli sellaiset "pitkät" penkit ja yhteen penkkiin mahtui istumaan noin viis lasta. Olin siinä joskus yksin ja "hinasin" itseäni penkki haarojen välissä :')
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Joo mulla on kans ollu toi puussa kiipeäminen mut sit kans sillee et jos oon liukunu sitä puuta alas ja puristanu jalat tiukasti sen puun ympärille nii on tullu semmone ns. orgasmin tunne vaikka en kyllä sillon tienny mittää siitä xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
No lol meinasin jo sanoa että en ainakaan mitään semmosta muista tapahtuneen mutta sitten luin vastauksia ja joo oon minäkin unessa tainnu 🤔🤔 tosin ne on aina vähän omituisia mutta kaipa se jonkin sortin uniorgasmi on sitten ollut (mun sex-repulsed ass muuten tykkää tästä keskustelusta kovin paljon mutta olipa silti pakko vastata 🙃)
 
Ylös Pohja