Välillä tällä foorumilla tulee häpäisty olo

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Kun jotkut vastenmieliset tapaukset reagoivat, lainaavat tai vastaavat viesteihini. Hrr yrjis..

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Häpäisy tarkottaa kylläkin nolaamista/halveksuntaa joten en oikein osaa uskoa että koet itsesi nolatuksi että viestiisi vastataan? Riippuu toki viestin sisällöstä :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Häpäisy tarkottaa kylläkin nolaamista/halveksuntaa joten en oikein osaa uskoa että koet itsesi nolatuksi että viestiisi vastataan? Riippuu toki viestin sisällöstä :D
Olisiko pitänyt kirjoittaa suoraan, että raiskattu olo?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Vielä vähän huonompi sana 😂
Olen raiskattu teini-iässä, niin enköhän minä osaa kokea miten minusta tuntuu? Ehkäpä sairas lahkosi osaa vähätellä hyväksikäytön, joten et koe sellaista miksikään muuksi kuin naurun asiaksi.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Olen raiskattu teini-iässä, niin enköhän minä osaa kokea miten minusta tuntuu? Ehkäpä sairas lahkosi osaa vähätellä hyväksikäytön, joten et koe sellaista miksikään muuksi kuin naurun asiaksi.
Raiskausta ei valitettavasti voi verrata siihen että joku vastaa sun viestiin foorumilla. Missään vaiheessa et puhunut omista teini-iän kokemuksista.
Ja yritätkö tosissasi sanua että feministi vähättelisi raiskausta? Jos et osaa muuta kuin käyttäytyä jatkuvasti hyökkäävästi voit lähteä.

Ylös Pohja