- Reaktioarvo
- 2,314
Itselläni talven rankkuus näkyy selvästi myös painossa, koska laihdun aina talvisin.
Ei se toki mahdotonta ole, jos olisinkin tänä talvena laihtunut pikkasen aikaisempaan verrattuna. Pandemia ja kaikki... Mutta en tiedä. Jos olenkin, niin tuskin ainakaan paljoa - koska ainakaan kouluterkkari ei mitään mistään alipainosta huomauttanut, kun terveystarkastuksessa joskus ehkä tyyliin pari viikkoa sitten kävin. :--PEn osaa itse asiassa sanoa. En seuraa mun painoa tarpeeks aktiivisesti, jotta mulla olis riittävät "tilastot" aiheesta.
Sen kyllä ainakin tiedän, etten ole näköjään vielä syönyt tänään aamupalan jälkeen (jonka siis söin joskus ennen yhdeksää). Aikaansaamattomuus vaivaa, hupsista... :---DD Hmm... Pitäis varmaankin tästä käydä kohta syömässä.
Okei, tilannepäivitys, söin äsken.En osaa itse asiassa sanoa. En seuraa mun painoa tarpeeks aktiivisesti, jotta mulla olis riittävät "tilastot" aiheesta.
Sen kyllä ainakin tiedän, etten ole näköjään vielä syönyt tänään aamupalan jälkeen (jonka siis söin joskus ennen yhdeksää). Aikaansaamattomuus vaivaa, hupsista... :---DD Hmm... Pitäis varmaankin tästä käydä kohta syömässä.
Mulla se on enemmänkin toisinpäin, jos jotain. xd Eli talvisin tykkään käpertyä, ei ole energiaa ja sitten ihan unohdan syödä toisinaan ja laihdun (varsinkin tää talvi on ollut sellanen) - ja kesällä aurinko antaa mulle energiaa ja syön tarpeeksi (tai tarpeeksi usein). En kyllä oo tosin ihan varma, syönkö talvellakaan todellisuudessa hirveesti vähemmän kuin kesällä, meinaan, musta tuntuu, että syön joka päivä aina suunnilleen sen määrän, mitä pitäiskin - mutta en välttämättä ihan oikeeseen aikaan joka kerta.Mulla se on toistepäin. Talvisin tykkään käpertyä, ei ole energiaa ja syön paljon. Kesällä aurinko antaa mulle energiaa ja sit mä ihan unohdan syödä toisinaan ja laihdun. Lisäksi kesäsin rullaluistelen paljon kävelemisen ja julkisen liikenteen sijaan koska se on hauskaa, mutta samalla kuntoilua. Syön myös paljon enemmän freesiä ruokaa, ja vhemmän prosessoitua.