Aihe vapaa Valitusta klo 1 yöllä

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Löin kyynerpään auki olevaan ikkunaan. Tuli mieleen ko mun eno juoksi auki olleeseen ikkunaan pahki ja sen pää osu sinne kulmaan ja sillä oli hirveä haava päässä
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Nälkä: ei
Pissahätä: vähä
Aurinkorasvasta edelleen lähmäset jalat: ei
Vitutus: vähä
Alkava päänsärky: ei
Märkä tukka: ei
Tylsää: vähä
Ihastus jättäny avatulle: on kumppani
Mahikset ihastukseen: todellaki
Liian kuuma nukkumiseen [X]
Tykkään tästä gallupista
Munki mielestä tää on mahtava!

(Sopis melkein arkistoon)
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Alko päivällä ärsyttään ihan hulluna ko sanoin "mä" mun kummitädin kuullen ja se ihmetteli että "no miten sieki nyt sanot että mä etkä mie" niinku ööö mitä sitten??
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
juu mutta ei vittu oikeesti kun päivällä ollut tyylii 32 pahimmillaa oon edellee aiva vitu hiessä vaikka yritän nukkua pelkällä pussilakanalla ja ilman peittoahan ei voi nukkua kun tulee turvaton olo jne.
Täälläki ihan sairaan kuuma. Pimennysverhot ikkunoissa koko päivän ja ikkunat auki varjon puolelta :D inhottava nukkua kuumassa.. ja miks täällä "pohjosessaki" on kuuma?? Ei tarvis olla
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
214
Reaktioarvo
143
Täälläki ihan sairaan kuuma. Pimennysverhot ikkunoissa koko päivän ja ikkunat auki varjon puolelta :D inhottava nukkua kuumassa.. ja miks täällä "pohjosessaki" on kuuma?? Ei tarvis olla
juu mäki selkeesti kotipaikalta pohjosessa himassa pysty sentää pitää illalla 4 eri parvekkee ovea auki ja ilmalämpöpumput on et tulee oikeesti viilee tyylii 17 astetta mutta täällä ei oo ilmalämpöpumppua ja ovia ei oikee ole ja jos ois ni hyttyset tulis ja söis elävältä mitä ei kaupungis tapahu
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
juu mäki selkeesti kotipaikalta pohjosessa himassa pysty sentää pitää illalla 4 eri parvekkee ovea auki ja ilmalämpöpumput on et tulee oikeesti viilee tyylii 17 astetta mutta täällä ei oo ilmalämpöpumppua ja ovia ei oikee ole ja jos ois ni hyttyset tulis ja söis elävältä mitä ei kaupungis tapahu
Hyi sääskiä on täällä ihan älyttömästi
 
Ylös Pohja