Kissat varaanien kissat

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
IMG_20220702_153107.jpg
varjossa on hyvä olla 😻
Sääliksi käy kun joutuvat tuollaisen karvaturkin kanssa selviämään tästä helteestä. @Vikatikki n kissa taitaa olla taas sitten asia erikseen :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Vanhempani adoptoivat kaksi kissaa pari viikkoa sitten. Nää on populaatiokissoja, toinen on silti aika tuttavallinen, toinen sähisee, jos lähestyy. Molemmat on kuitenkin tosi leikkisiä. Kissakoti oli antanut nimet Messi ja Mbappé :D tolla toisella on aika ikävät takkupallot, mutta miten sitä nyt harjaa, kun ei se anna koskea itseensä. Niillä on eläinlääkäri rokotuksia varten tulossa, niin saahan ne siellä leikattua tai ajeltua pois. En kyllä tiedä yhtään, miten noi saa kuljetuskoppaan D:

IMG_20230102_102014__01.jpg Screenshot_20230105-220515__01.jpg
 
Viimeksi muokattu:

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Vanhempani adoptoivat kaksi kissaa pari viikkoa sitten. Nää on populaatiokissoja, toinen on silti aika tuttavallinen, toinen sähisee, jos lähestyy. Molemmat on kuitenkin tosi leikkisiä. Kissakoti oli antanut nimet Messi ja Mbappé :D tolla toisella on aika ikävät takkupallot, mutta miten sitä nyt harjaa, kun ei se anna koskea itseensä. Niillä on eläinlääkäri rokotuksia varten tulossa, niin saahan ne siellä leikattua tai ajeltua pois. En kyllä tiedä yhtään, miten noi saa kuljetuskoppaan D:

katso liitettä 6078katso liitettä 6080
Ihanat! 😻
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
En kyllä tiedä yhtään, miten noi saa kuljetuskoppaan

No se oli hyvin helppoa. Heilutin höyhentä kopin raosta ja kissa meni heti katsomaan sitä. Toinen suorastaan juoksi koppiin, kun siellä oli kuivattua kanaa.

Naaraskissa on nyt steriloitu ja sen pitäisi pitää kauluria jonkin aikaa. Se pääsee itse irti siitä eikä sen takaisin laittaminen ollut kauhean helppoa. Enkä saa nukuttua, kun pelkään että se rymyää tuolla ja satuttaa itsensä.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Naaraskissa on nyt steriloitu ja sen pitäisi pitää kauluria jonkin aikaa. Se pääsee itse irti siitä eikä sen takaisin laittaminen ollut kauhean helppoa.

Miten haavapuku? Kauluria on aika mahdoton saada pysymään kissalla, jos leikkaushaava on helposti peitettävässä kohdassa kokeilisin ite jotain helpommin puettavaa välinettä D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Miten haavapuku? Kauluria on aika mahdoton saada pysymään kissalla, jos leikkaushaava on helposti peitettävässä kohdassa kokeilisin ite jotain helpommin puettavaa välinettä D:
Meidänkin eläin oli aika surullisen näköinen siinä diy haalarissa, mutta se toimi:D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Miten haavapuku? Kauluria on aika mahdoton saada pysymään kissalla, jos leikkaushaava on helposti peitettävässä kohdassa kokeilisin ite jotain helpommin puettavaa välinettä D:

Ainakin nyt se kauluri on pysynyt sen jälkeen, kun yöllä laitoin sen. Nyt se on ihan reppanana tuolla, mutta kunhan se vähän reipastuu, sitä on varmaan taas vaikeampi käsitellä. Se ei normaalisti anna koskea itseensä, joten haavan seuraaminen voi olla vähän hankalaa.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Meidänkin eläin oli aika surullisen näköinen siinä diy haalarissa, mutta se toimi:D
Mä taas just muistin ettei mun kissalla oo koskaan haavapukua ollutkaan, se on varhaisleikattu kasvattajalla :'D sekotin koiraan, sillä oli kunnon haalari mutta oon kyllä nähny kissoilla just niitä samoja
 
Ylös Pohja