Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Ainakaan verrattuna minuun, olin 23. :DOnnea @Kerberos ! Sekä myös @Jokudemittäjä__ ja @Skeletor top 3:een pääsemisestä!
Itse olin 18. Ei kai se niin huono ole, eihän? ಠ_ಠ
ei huonoOnnee kerbe!
Millon seuraava peli?
Mietin muuten et voisko olla ihan huono idea että nälkäpelin voittajalle tulis profiiliin joku merkintä siitä ja että kuinka mones peli? @varasija?
kuukauden väleinNiin, milloin ois hyvä järkätä seuraava peli, pitäisikö näitä pitää aina tietyin väliajoin? Ehdotuksia? Voin kyllä pysyä hostina jos kaikille käy, tää oli oikein hauska kokemus.
Ja onko muuta palautetta tästä, ruusuja ja risuja? :D Parannettavaa?
Ei kovin usein, koska "hohdokkuus" katoaa.Niin, milloin ois hyvä järkätä seuraava peli, pitäisikö näitä pitää aina tietyin väliajoin? Ehdotuksia? Voin kyllä pysyä hostina jos kaikille käy, tää oli oikein hauska kokemus.
Tätä mietin itsekin, ettei ainakaan liian usein.Ei kovin usein, koska "hohdokkuus" katoaa
Korkeintaan kerran kuussa kannatan minäkin.Niin, milloin ois hyvä järkätä seuraava peli, pitäisikö näitä pitää aina tietyin väliajoin? Ehdotuksia? Voin kyllä pysyä hostina jos kaikille käy, tää oli oikein hauska kokemus.
Eikä ollut, koska Skeletor oli laiska pelkuri ja vielä meni kuolemaan. HSS HSS!Suuret kiitokset myös kaikille osallistujille, tää oli oikein hauskaa! :D