Oltermanni
𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
- Reaktioarvo
- 853
Hyvin alkoi taas...
Heuhei! Toivoin että pysyisimme liittolaisina mutta näin sitten käviD:@irwikissa mitä liitollemme kävi? D: pyh…
Toivottavasti liittoudumme vielä myöhemmin, oli mukava tehdä kanssasi töitä! D:Heuhei! Toivoin että pysyisimme liittolaisina mutta näin sitten käviD:
Joo toivotaan!Toivottavasti liittoudumme vielä myöhemmin, oli mukava tehdä kanssasi töitä! D:
Olen se yksinäinen luolamiäs joka menetti nuijan joten testailee nyt muita vermeitä.Kilowattituntimittari harjoittelee jousiammuntaa.
Toivotaan ettei ole piikkipuska.dödösorsa piiloutuu puskaan.
Johan se eilinen meni siihen, että ensin henkeni säästettiin ja sitten kuitenkin tapoin sen armahtajan, kieltäydyin tappamasta toista, joka aneli kuolemaa, ja lopuksi vielä yksi antoi armoa ja jätti tappamatta vaikka voitti taistelussa!kromi kerää kukkia
sovittu! seuraavassa pelissä voitetaan yhdessäJoo toivotaan!
Jos ei niin ainahan me voidaan liittoutua ensipelissä
Kyllä! irwikissa ja meikävaan voittoon!sovittu! seuraavassa pelissä voitetaan yhdessä
voitetaan se sitten tyylillä!Kyllä! irwikissa ja meikävaan voittoon!
Aina!voitetaan se sitten tyylillä!
Good game by irwicat and myvaan!
Always!Good game by irwicat and myvaan!
Täts rally inklish.Always!
But wouldn't it be cheshirecat and onlyme?:D
ÖfcourseTäts rally inklish.
Jag speak only rallyenklish förever. Ööm- my brain is frum finlund a sorri ant it is alsö Kuopio slang!Always!
But wouldn't it be cheshirecat and onlyme?:D
Ja ingen elsseJag speak only rallyenklish förever. Ööm- my brain is frum finlund a sorri ant it is alsö Kuopio slang!
Oh shit då kansge jag ocksä vill vara med!Ja ingen elsse
Kanskje bra tänker jag?Oh shit då kansge jag ocksä vill vara med!
inte jag heller. men jag älskar dig!Kanskje bra tänker jag?
Jag vet inte vad er du säger
Ribs minä. Mistäköhän sain yhtäkkiä noin vakavan tulehduksen 🤔Kerberos kuolee tulehdukseen.
Kehtaakin! Mutta enpähän ainakaan ole yksin…Lukutoukka_05_ hätistää immortalemin, dödösorsan ja Meikävaan:n pois nuotioltaan.
mitä aion tehdä niilläAsiallinenihminen saa räjähteitä tuntemattomalta sponsorilta.
Mietin samaa, välillä tämän simulaattorin antamat kuolinsyyt ovat vähän kyseenalaisia. :DRibs minä. Mistäköhän sain yhtäkkiä noin vakavan tulehduksen 🤔