- Reaktioarvo
- 5,487
- AP AP
Räjäytät kaikki vastustajasi.mitä aion tehdä niillä
Räjäytät kaikki vastustajasi.mitä aion tehdä niillä
Kauheata toimintaa :Dsnowflake jäljittää ja tappaa lachimolalan.
Jag elsker dig toointe jag heller. men jag älskar dig!
Jaahas, yksinäinen luolamiäs löysi seuraa.Kilowattituntimittari, irwikissa ja jokuvaan nukkuvat vuorotellen
inte jag heller. men jag älskar dig!
Jag elsker dig too
Jebs.Awtsista kuinka söpöä. :3 Nälkäpeliromanssi! (harmi vain, että vähintään toinen ellei molemmat teistä kuolee lähivuorokausina...)
milloin häätJebs.
No nyt me ollaan sitten näköjään jonkun sortin liitossa:D
Ei nyt ehkä ihan vielä:'Dmilloin häät
Det är underbart att höra!Jag elsker dig too
ei täältä metsästä kyllä pappia löydy D: odotetaan seuraavaa peliä!Awtsista kuinka söpöä. :3 Nälkäpeliromanssi! (harmi vain, että vähintään toinen ellei molemmat teistä kuolee lähivuorokausina...)
Undersimpson?Det är underbart att höra!
förmodligen 🤔Undersimpson?
Jag vet inteförmodligen 🤔
det är den kommunismenJag vet inte
Ei huolen häivää. Taisin seota lopullisesti.immortalem kerää kukkia.
Huh, olen vielä hengissä! *koputtaa puuta* Olin kiltti ja säästin jokuvaan:n hengen, kunhan tuo ei vain koituisi kohtalokseni...Riisitassu voittaa jokuvaan:n taistelussa, mutta säästää hänen henkensä.
Kromi ensin keräilee rauhassa kukkia, ja nyt jahtaa snowflakea murhanhimo silmissään ಠ_ಠ Poloinen taisi menettää järkensä D:snowflake nyrjäyttää nilkkansa paetessaan kromia.
Ehkä haluankin vain lisää läheisyyttä ja minut on ymmärretty väärin..Kromi ensin keräilee rauhassa kukkia, ja nyt jahtaa snowflakea murhanhimo silmissään ಠ_ಠ Poloinen taisi menettää järkensä D:
... tai kallon, jota käyttää kukkamaljakkona...Ehkä haluankin vain lisää läheisyyttä ja minut on ymmärretty väärin..
Kommuniswomendet är den kommunismen
mitä lämpimimmät kiitokset, vaikka parilta muulta varaanilta päinvastaista pyytelinkin. D:Olin kiltti ja säästin jokuvaan:n hengen, kunhan tuo ei vain koituisi kohtalokseni...
Huh, pelkäsin jo että tämä on se päivä, jona minä kuolen. :D Tosin toi savu kuulostaa pahaenteiseltä...Taivaansini näkee savua kaukaisuudessa, mutta päättää olla tutkimatta asiaa.
tugev ja loomulik!Kommuniswomen
Oij dotugev ja loomulik!
Eesti on ka suurepärane riik!Oij do