Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Se kuolee ainakin onnellisenaEi nyt ehkä ihan vielä:'D
Sitä paitsi jos toinen meistä kuolee pelin aikana kuitenkin
Se kuolee ainakin onnellisenaEi nyt ehkä ihan vielä:'D
Sitä paitsi jos toinen meistä kuolee pelin aikana kuitenkin
Ja rakastuneena!Se kuolee ainakin onnellisena
Tänään tulee itse asiassa yksi extrapäivitys. Varmaan neljän-viiden maissa päivittelen, en nyt töissä kerkeä.Kumpa tulis jo seuraava päivitys. En jaksa oottaa. D: Ja muutenkaan kun ei täällä Varasijassa nyt tapahdu mitään. Oon ainut, joka kommentoi näihin kesuihin. :D
Aikani yksinäisenä luolamiähenä taitaa olla lopullisesti ohi kun olen nykyään jatkuvasti jonkun seurassa.Lukutoukka_05_ ja Kilowattituntimittari keräävät materiaaleja.
Jee! Just sopivasti neljältä mulla loppuuki teatteritreenit. :DTänään tulee itse asiassa yksi extrapäivitys. Varmaan neljän-viiden maissa päivittelen, en nyt töissä kerkeä.
Oho harrastatko teatteria? :O Siistiä!Jee! Just sopivasti neljältä mulla loppuuki teatteritreenit. :D
itselläni juuri alkaa treenit kymmentä vaille viisi :DJee! Just sopivasti neljältä mulla loppuuki teatteritreenit. :D
Hai!Eesti on ka suurepärane riik!
Se kuolee ainakin onnellisena
Jep!Ja rakastuneena!
Sinne häämatkalle!
It's korona taimSinne häämatkalle!
EIII perkuleen tumpelo juoksee päin jotain aitaa ja kuolee ಥ___ಥRiisitassu kuolee areenan rajan sähkökenttään.
Sitten kouvolaan?It's korona taim
Piikillä pitää varmaan käydäSitten kouvolaan?
Joo alotin sen harrastamisen tänä syksynä. :D Harrastatko sä?Oho harrastatko teatteria? :O Siistiä!
EEEEIIIIIIII!!!!! Miten mä arvasin, että just tänään mä kuolen! Ja on vasta päivä 3. Ilkeä @Artemis ! Ja samalla sit kuoli molemmat vyöhykkeen ihmiset. Aika yleistä toi puunjuuriin kompastuminen. Varaaneja pitäisi opettaa paremmin varomaan puunrunkoja.Artemis tönäisee Taivaansinin sähkökenttään tappaen hänet.
Jännitin jo täällä lukiessani tuota että kuolen, selvisin kuitenkin vielä hengissä! :D
Naureskelin vähän tota puunjuuriin kompurointia. Kömpelöä porukkaa, nostelkaa hyvät ihmiset jalkojanne!EEEEIIIIIIII!!!!! Miten mä arvasin, että just tänään mä kuolen! Ja on vasta päivä 3. Ilkeä @Artemis ! Ja samalla sit kuoli molemmat vyöhykkeen ihmiset. Aika yleistä toi puunjuuriin kompastuminen. Varaaneja pitäisi opettaa paremmin varomaan puunrunkoja.
Hyihyi oon ihan hirveä! D:Myrskyvaroitus aka Vh06, jokuvaan ja snowflake ajautuvat taisteluun. snowflake tappaa molemmat vastustajansa.
Vähän murhanhimoinen ehkä...Hyihyi oon ihan hirveä! D:
En, mutta mua kiehtoo näyttäminen ja teatteriesitysten sekä elokuvien tekeminen. Vois olla kivaa D:Joo alotin sen harrastamisen tänä syksynä. :D Harrastatko sä?
Voittaiskohan sitä vai eikö sitä voittais.sivustakatsoja miettii voittamista.
Niinpä.. :DVähän murhanhimoinen ehkä...