Roolipelit Varasijan Nälkäpeli II

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ohhoh, kylläpä kaatui (puunjuuriin, heh heh) paljon porukkaa. Olisi aika huvittavaa, jos jollakin kierroksella voittaja selviäisi tyyliin tokana päivänä, kun kaikki muut potkaisisivat tyhjää jossain superkatastrofissa tai muuten vaan sattumalta. En kyllä tiiä, onko tällainen mahdollista. :D Te kokeneemmat nälkäpelaajat, onko teidän aikaisemmissa peleissä tapahtunut mitään tuollaista erityisen jännää ja mieleenpainuvaa?
Mitä vain voi sattua kun ollaan nälkäpelissä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
YÖ 4

Artemis
yrittää ampua jousella snowflakea, mutta ampuu ohi ja tappaa vahingossa Kilowattituntimittarin.

Meikävaan ja irwikissa käpertyvät vierekkäin pysyäkseen lämpimänä.
Ehin jo ajatella, että ehkä Kilowattituntimittarista ja @Artemis ta vois tulla toinen nälkäpeliromanssi, kun niin ihanan teon @Kilowattituntimittari teki ja jopa luopui yksinäisen luolamiehen tavoistaan suojellakseen Artemista. Mut nyt Artemis tappokin Kilowattituntimittarin... Vahingossa tosin, mutta kuolleen kanssa ei siltikään voi kehkeytyä nälkäpeliromanssia. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tällä samalla sivustolla on muuten Selviytyjät ja Big Brother simulaattoritkin. Periaatteessa olisi mahdollista järjestää sellaisiakin täällä Varasijassa. En kyllä tiedä toimisiko yhtä hyvin kuin nämä Nälkäpelit, mutta jos joku uskaltaa yrittää niin tässä linkit:

Selviytyjät-simulaattori (kausivalikko)
Big Brother -simulaattori (kausivalikko)
Nää vaikuttaa tosi kivoilta mut ilmesesti ei suomeks kuitenkaan saa ja ite oon sen verran huono englannissa että mun ei ehkä kannata niitä juttuja alkaa kääntämään. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,151
Reaktioarvo
5,470
Nää vaikuttaa tosi kivoilta mut ilmesesti ei suomeks kuitenkaan saa ja ite oon sen verran huono englannissa että mun ei ehkä kannata niitä juttuja alkaa kääntämään. :D
Nälkäpeli on myös pelkästään englanniksi, käännän nämä aina itse. Selviytyjät-simulaattorin juttuja voisin yrittääkin kääntää koska olen katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta tota BB:tä en edes uskalla yrittää kun en osaa termistöä. :D
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Tällä samalla sivustolla on muuten Selviytyjät ja Big Brother simulaattoritkin. Periaatteessa olisi mahdollista järjestää sellaisiakin täällä Varasijassa. En kyllä tiedä toimisiko yhtä hyvin kuin nämä Nälkäpelit, mutta jos joku uskaltaa yrittää niin tässä linkit:

Selviytyjät-simulaattori (kausivalikko)
Big Brother -simulaattori (kausivalikko)
Musta tuntuu että Selviytyjät on liian samankaltainen kuin Nälkäpeli. Big Brother vois olla hauska!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nälkäpeli on myös pelkästään englanniksi, käännän nämä aina itse. Selviytyjät-simulaattorin juttuja voisin yrittääkin kääntää koska olen katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta tota BB:tä en edes uskalla yrittää kun en osaa termistöä. :D
Joo niin sä sanoitki joskus et käännät näitä. :D Ja onneks käännätki, muuten en tajuis mistään mitään. XD Mä oon kattonut vähän BB:tä, mutta siinä varmaan on aika laaja sanasto, koska siellähän tapahtuu vaikka mitä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Musta tuntuu että Selviytyjät on liian samankaltainen kuin Nälkäpeli. Big Brother vois olla hauska!
Munkin mielestä Big Brother ois kivempi, mut vois toi Selviytyjätkin olla hauska. Etenkin, kun Nälkäpelii en oo ees kattonut tai lukenut mut Selviytyjii oon kattonut. :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Nälkäpeli on myös pelkästään englanniksi, käännän nämä aina itse. Selviytyjät-simulaattorin juttuja voisin yrittääkin kääntää koska olen katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta tota BB:tä en edes uskalla yrittää kun en osaa termistöä. :D
Minä voisin toki yrittää bb:n kanssa, olen sitä usein katsonutkin, mutta täytyy ehkä tutustua siihen simulaattorin ensin. Ja katsoa, riittääkö englannin kielen taitoni.
 
Ylös Pohja