irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,781
Thänxmutta oot silti kiva
Thänxmutta oot silti kiva
Mutta minä en ihastu vaikka haluaisin
Voi sua :(Mutta minä en ihastu vaikka haluaisin
MmVoi sua :(
Niin oot
Sinäkin brutukseni…mahdollisesti...
Jaa a. Ihmiset ovat samanlaisia kuin capitolilaiset ja ovat ihan hulluna nälkäpeliromansseihinNyt sopii pohtia miten ”viaton” rakkaudentunnustukseni ruotsiksi aiheutti tälläisen pandemian nälkäpelissä D:
Se tuli selväksi D: taidan olla nyt tappolistan kärjessä eli kaappaan sut ja lähdetään perinteikkäästi ruotsinlaivalle karkuunJaa a. Ihmiset ovat samanlaisia kuin capitolilaiset ja ovat ihan hulluna nälkäpeliromansseihin
Juuh lähdetään sittenSe tuli selväksi D: taidan olla nyt tappolistan kärjessä eli kaappaan sut ja lähdetään perinteikkäästi ruotsinlaivalle karkuun
Mahdollisimman nopeasti sitten, ettei muut saa käryä tästä paosta!Juuh lähdetään sitten
Siinä tapauksessa on jo myöhäistä. :D Mutta ei hätää, minä ainakin päästän teidät. Olette söpö pari. <3Mahdollisimman nopeasti sitten, ettei muut saa käryä tästä paosta!
Kiitos! Moikataan kun tavataan ruotsinlaivalla jos eksyt sinne tulevaisuudessa D:Siinä tapauksessa on jo myöhäistä. :D Mutta ei hätää, minä ainakin päästän teidät. Olette söpö pari. <3
Enköhän minäkin nyt kuitenkin katso pikku syrjähyppyäsi läpi sormien. :D Niin söpö pari te olette. :3Mahdollisimman nopeasti sitten, ettei muut saa käryä tästä paosta!
tämäEnköhän minäkin nyt kuitenkin katso pikku syrjähyppyäsi läpi sormien. :D Niin söpö pari te olette. :3
Kiitoksia! Tässähän ihan herkistyyEnköhän minäkin nyt kuitenkin katso pikku syrjähyppyäsi läpi sormien. :D Niin söpö pari te olette. :3
Tosin siihen saattaa olla vielä tosi pitkä aika, koska ei olla tietääkseni menossa minnekkään ulkomaille tän koronan takia. D: Ehkä sitten vuonna 2025.Kiitos! Moikataan kun tavataan ruotsinlaivalla jos eksyt sinne tulevaisuudessa D:
No sitten vaikka D: tarjoan kaljat silloin!Tosin siihen saattaa olla vielä tosi pitkä aika, koska ei olla tietääkseni menossa minnekkään ulkomaille tän koronan takia. D: Ehkä sitten vuonna 2025.
ois kyllä ihan jees 🤣Hei jos nyt pysyttäis aiheessa? ':D
Mikä etteiHei jos nyt pysyttäis aiheessa? ':D
Romance is not dead!Meikävaan puukottaa irwikissaa selkään ja jättää hänet kitumaan hengiltä.
oho ohoArtemis suostuttelee snowflaken nukkumaan vieressään.
😡Meikävaan puukottaa irwikissaa selkään ja jättää hänet kitumaan hengiltä.
Tää oli muuten englanniksi "Meikävaan severely injures irwikissa and leaves her to die", mutta koin selkään puukottamisen olevan osuvampi suomennos aiempien tapahtumien takia.Meikävaan puukottaa irwikissaa selkään ja jättää hänet kitumaan hengiltä.
Vai sillä tavalla!Meikävaan puukottaa irwikissaa selkään ja jättää hänet kitumaan hengiltä.
En juo alkoholia :DNo sitten vaikka D: tarjoan kaljat silloin!
Ei! Ei näin voi käydä. :(Meikävaan puukottaa irwikissaa selkään ja jättää hänet kitumaan hengiltä.
Saat silti alkoholittoman D:En juo alkoholia :D