Näin aamulla on hyvä tunnustaa @irwikissa pahoittelen suuresti D: tosin säästin sinut lopun kauhuilta
@Taivaansini voi olla kuski. Eikö ne saa tyyliin ajokortilla kokista?Saat silti alkoholittoman D:
No totta tuokin:'DNäin aamulla on hyvä tunnustaa @irwikissa pahoittelen suuresti D: tosin säästin sinut lopun kauhuilta
Luultavasti. Jos kieltäytyy kokiksestakin niin käy kehnosti. Tosin ruotsinlaivalla kuskina toimiminen saattaa hieman rikkoa sääntöjä 🤔@Taivaansini voi olla kuski. Eikö ne saa tyyliin ajokortilla kokista?
Rakkaudesta se hevonenkin potkii, meikä vaan nyt sattuu vaan puukottamaan selkään :,DNo totta tuokin:'D
Rakkaudesta se hevonenkin tappaaRakkaudesta se hevonenkin potkii, meikä vaan nyt sattuu vaan puukottamaan selkään :,D
Totta. Tosin olisin mieluummin aasi D:Rakkaudesta se hevonenkin tappaa
Itse haluaisin olla vuohi tai minilehmä vai miksi niitä kutsutaanTotta. Tosin olisin mieluummin aasi D:
Nekin ovat kivoja ja suloisia. Laamat ovat tosin myöskin, ja pingviinit D:Itse haluaisin olla vuohi tai minilehmä vai miksi niitä kutsutaan
oot kisu mulleItse haluaisin olla vuohi tai minilehmä vai miksi niitä kutsutaan
Vai niinoot kisu mulle
Jep mutta nuo kaksi on mun lemppareita. Toki lemppareita on myös kissat ja koiratNekin ovat kivoja ja suloisia. Laamat ovat tosin myöskin, ja pingviinit D:
juu uVai niin
niin nekin ovat kivoja. hevosistakin pidän D:Jep mutta nuo kaksi on mun lemppareita. Toki lemppareita on myös kissat ja koirat
Taas? Mikä niissä puskissa oikein kiehtoo?Meikävaan piiloutuu puskaan.
kenelle?snowflake kerää kukkia.
kenen puskaan ja kenen luvalla?Meikävaan piiloutuu puskaan.
aika rentoa nytArtemis nukkuu koko päivän.
Artemikselle varmaan, hehän nukkuivatkin vierekkäin...kenelle?
ehkäArtemikselle varmaan, hehän nukkuivatkin vierekkäin...
Mieluummin jätän vaan senkin juomatta. Se tuskin on hirveän hyvää. D:Saat silti alkoholittoman D:
Kokiksesta tykkään. :D@Taivaansini voi olla kuski. Eikö ne saa tyyliin ajokortilla kokista?
Menitkö puskaan häpeämään tekojasi @Meikävaan ?Meikävaan piiloutuu puskaan.
Voi hemmetti D:Mieluummin jätän vaan senkin juomatta. Se tuskin on hirveän hyvää. D:
Toisen puskiin ja omilla luvillakenelle?
kenen puskaan ja kenen luvalla?
aika rentoa nyt
En D: menin ryyppäämään pahaa oloa poisMenitkö puskaan häpeämään tekojasi @Meikävaan ?
Siellä on mun viinakellariTaas? Mikä niissä puskissa oikein kiehtoo?
omeilla luveilla jaahasToisen puskiin ja omilla luvilla
Viinat kutsuu ja jalat vie!omeilla luveilla jaahas