Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
On mulla nimittäin tuhlata teidän aikaa.eikö olisi mitään järkevämpää tekemistä, jis kyseinen asia ei edes kiinnosta sinua?
On mulla nimittäin tuhlata teidän aikaa.eikö olisi mitään järkevämpää tekemistä, jis kyseinen asia ei edes kiinnosta sinua?
Suosittelen äidinkielen kertausta, koska onhan tämä läksykerho..On mulla nimittäin tuhlata teidän aikaa.
Tässähän ihan oppii äidinkieltä perusteellisesti. Ei tulisi opettajalta nipotusta kun täällä ollaan näin auttavaisia toisten oppimisen suhteen, läksyt menisi varmasti oikein.Tämmönen mukava läksykerho, joka käsittelee mukavasti äidinkieltä.
no niinpä! pilkunviilausta viimistä myöten..Tässähän ihan oppii äidinkieltä perusteellisesti. Ei tulisi opettajalta nipotusta kun täällä ollaan näin auttavaisia toisten oppimisen suhteen, läksyt menisi varmasti oikein.
Valmistutaan äidinkielipoliisiksi täältä...no niinpä! pilkunviilausta viimistä myöten..
etkö sitten tuhlaa tässä samalla omaasikin?On mulla nimittäin tuhlata teidän aikaa.
Saakohan todituksen..Valmistutaan äidinkielipoliisiksi täältä...
Se olisi tarpeellista..Saakohan todituksen..
Teen muuta samalla.etkö sitten tuhlaa tässä samalla omaasikin?
Saa sellaisen, jossa nimi on punainen viiva eikä käy todisteena..Saakohan todituksen..
Itket?Teen muuta samalla.
En.Itket?
Suihkulähde.Lähde.
Niin, kyynelehdit siis..Suihkulähde.
En.Niin, kyynelehdit siis..
Huomioi, että kaikki muut ovat täällä sopuisesti paitsi tuo yksi, joka haukkuu jatkuvasti.... mitä ihmettä täällä tapahtuu?
jjooh elikkäs, suosittelen aloittajalle hyvin vahvasti tekemään uuden keskustelun, kun tää on lähtenyt täysin sivuraiteille.