Varasijan Suuri Kesämiitti 6.8. Kuopiossa klo. 15:00

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Aa joo, mul on tässä kulkuongelmana se, etten tuu todennäkösesti saamaan koululta ennen miittiä opiskelija-alennustodistusta junamenoja varten. Täten kulkumenot olisivat mulla isommat, enkä uskalla riskeeraa 80 euron sakkoa opiskelijalipulla. 😶 Mut no jaa, ilmoitan sitten lähempänä, onnistuuko miitti mulla vai ei.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,021
Reaktioarvo
8,489
Aa joo, mul on tässä kulkuongelmana se, etten tuu todennäkösesti saamaan koululta ennen miittiä opiskelija-alennustodistusta junamenoja varten. Täten kulkumenot olisivat mulla isommat, enkä uskalla riskeeraa 80 euron sakkoa opiskelijalipulla. 😶 Mut no jaa, ilmoitan sitten lähempänä, onnistuuko miitti mulla vai ei.
Kyllähän edellisen vuoden tarra kelpaa lukuvuoden alkuun?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Aa joo, mul on tässä kulkuongelmana se, etten tuu todennäkösesti saamaan koululta ennen miittiä opiskelija-alennustodistusta junamenoja varten. Täten kulkumenot olisivat mulla isommat, enkä uskalla riskeeraa 80 euron sakkoa opiskelijalipulla. 😶 Mut no jaa, ilmoitan sitten lähempänä, onnistuuko miitti mulla vai ei.
Kyllähän edellisen vuoden tarra kelpaa lukuvuoden alkuun?
Muistaakseni syyskuuhun asti voimassa?
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Kiinnostaisi jonkun verran mutta hirvittää miten aktiivisia kaikki muut olette täällä ja sitä paitsi olen kiusallisen vanha enkä puhuisi kuitenkaan mitään. Hmm vaikeita päätöksiä.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
Äää mä tiiän tää on ainutlaatuinen tilaisuus nähä teidät ää mut uskallanko mä mitä mä sanon vanhemmille:D
Ku kuitenki olis niille hyvä kertoa missä oo jos joku teistä onki jokj murhaaja-kidnappaaja:D
no mut ois tosi kiva jos tulisit!
kuitenkin julkisella paikalla tavataan, niin vaikeempi on murhata/kidnapata.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Äää mä tiiän tää on ainutlaatuinen tilaisuus nähä teidät ää mut uskallanko mä mitä mä sanon vanhemmille:D
Ku kuitenki olis niille hyvä kertoa missä oo jos joku teistä onki jokj murhaaja-kidnappaaja:D
Vaikuttaako joku meistä joltain kauheelta murhaajalta?
Mä ainakin luotan ihan jokaiseen osallistujaan… Kuitenkin meitä on tulossa sinne aika monta niin en jaksa pelätä että yhtäkkiä joku murhaaja yllättää joukosta sillee ”huu, mulla on ase ja NYT te kaikki kuolette!” (Lukekaa tuo salkkareiden Heiskasen äänellä)…
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Vaikuttaako joku meistä joltain kauheelta murhaajalta?
Mä ainakin luotan ihan jokaiseen osallistujaan… Kuitenkin meitä on tulossa sinne aika monta niin en jaksa pelätä että yhtäkkiä joku murhaaja yllättää joukosta sillee ”huu, mulla on ase ja NYT te kaikki kuolette!” (Lukekaa tuo salkkareiden Heiskasen äänellä)…
Apua:D
No jjjoo mut tää on julkisesti netissä sinne voi tulla kuka vaan.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Huvittais tavallaan tulla, mutta en oo ollut edes aktiivinen täällä ja toisaalta on ihan tuurista kiinni oisko lomaa tuolloin vai ei D: mutta kun en oo ikinä ollut demimiitissä tai missään niin ois ihan hauskaa kyllä. Plus että en oo ikinä käynyt Kuopiossa niin kotimaanmatkailua parhaimmillaan
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huvittais tavallaan tulla, mutta en oo ollut edes aktiivinen täällä ja toisaalta on ihan tuurista kiinni oisko lomaa tuolloin vai ei D: mutta kun en oo ikinä ollut demimiitissä tai missään niin ois ihan hauskaa kyllä. Plus että en oo ikinä käynyt Kuopiossa niin kotimaanmatkailua parhaimmillaan
Tule ihmeessä!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huhhuh! Niin vähän aikaa enää! Ennen miittiä ehtisin tutustua Kuopioonkin itsekseni kun olen joskus 2h aiemmin perillä siellä. Toivottavasti en mihinkään eksy :S
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
ÄÄÄÄH kurkkuun vähän meinaa sattua, toivottavasti en ole tulossa kipeeksi juuri ennen miittiä D:
Heti kun astuu päiväkotiin niin saa pöpön. En ole ollut kipeenä ihan sika pitkään aikaan. Mut voihan se olla seurausta aamun uuvuttavasta pyöräilystäkin. Toivottavasti tää menee ohi…
Pitää juoda teetä jos se auttaisi…
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
ÄÄÄÄH kurkkuun vähän meinaa sattua, toivottavasti en ole tulossa kipeeksi juuri ennen miittiä D:
Heti kun astuu päiväkotiin niin saa pöpön. En ole ollut kipeenä ihan sika pitkään aikaan. Mut voihan se olla seurausta aamun uuvuttavasta pyöräilystäkin. Toivottavasti tää menee ohi…
Pitää juoda teetä jos se auttaisi…
jospa ei nyt olisi mikään :/
 
Ylös Pohja