Varasijan Suuri Kesämiitti 6.8. Kuopiossa klo. 15:00

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,453
Reaktioarvo
2,339
Alkaako porukkaa jännittämään? Minua ainakin vähän. Tai ei oikeastaan. En osaa jännittää näin etukäteen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Alkaako porukkaa jännittämään? Minua ainakin vähän. Tai ei oikeastaan. En osaa jännittää näin etukäteen.
Ehkä vähän joo. Ainakin se lähtö ku en oo porukoille vielä kertonut et lähden lauantaina reissuun ja siinä ovella se vois olla niille järkytys. Eli niille reissusta kertominen jännittää (en toki kerro niille et oon menossa tapaamaan tuntemattomia ihmisiä netin kautta Kuopioon) D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,453
Reaktioarvo
2,339
Ehkä vähän joo. Ainakin se lähtö ku en oo porukoille vielä kertonut et lähden lauantaina reissuun ja siinä ovella se vois olla niille järkytys. Eli niille reissusta kertominen jännittää (en toki kerro niille et oon menossa tapaamaan tuntemattomia ihmisiä netin kautta Kuopioon) D:
Meillä on kaikille ollut ihan ok, kun olen sanonut tästä. Tokihan tässä on myös se, että asun noin 50 km säteellä Kuopiosta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Meillä on kaikille ollut ihan ok, kun olen sanonut tästä. Tokihan tässä on myös se, että asun noin 50 km säteellä Kuopiosta.
Onpa hyvä! Kerroitko heille ihan suoraan että oot menossa varasijamiittiin?
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
mitä tehhään jos sataa? puistossa ei varmaan kauheen kiva hengata sateella
 
Ylös Pohja