- Reaktioarvo
- 3,134
Ois ollut hauskaa tavata teidätkin. Niin pitkään teidän juttujanne olen demissä ja täällä seuraillut. Ja naureskellut…Snif snif meidät hyljättiin @Makkachin.
Ois ollut hauskaa tavata teidätkin. Niin pitkään teidän juttujanne olen demissä ja täällä seuraillut. Ja naureskellut…Snif snif meidät hyljättiin @Makkachin.
Apua nyt pelottaa uskallanko mä apua hui:DDdaw, yritän ja niin säkin :)
eli me ainakin tavataan huomenna? :D
Epäilyksesi, jotka eivät pidä paikkaansa…Kuitenkin taas huijauksia..
Uskallat sinä.Apua nyt pelottaa uskallanko mä apua hui:DDd
Öö No jos ravataan ja mietitään sit huomenna yhessä mille tuntuu halutaanko moikata muutkin?onko ne nyt kokoontumassakaan? mulle käy kaikki :D
joo. "muutkin" taitaa olla nyt enää skele ja makkachinÖö No jos ravataan ja mietitään sit huomenna yhessä mille tuntuu halutaanko moikata muutkin?
joka sitten saattas olla vähän outoo.. mut ois kiva ees joku tavata D:joo. "muutkin" taitaa olla nyt enää skele ja makkachin
Nnnii ja eipitsaa jos se uskaltaa.joo. "muutkin" taitaa olla nyt enää skele ja makkachin
Hmm no joo.joka sitten saattas olla vähän outoo.. mut ois kiva ees joku tavata D:
koskas me miitataan kahestaan D:<<<<Äh. Eihän taudeille voi mitään. Olis ollu tosi kiva tavata kaikki. En tiiä uskaltaudunko itekään mukaan, jos purili ja irwikissa pitää oman miittinsä ja olisi kiusallista olla pariskunnan kanssa kolmantena pyöränä. Olis kyllä tosi kiva käydä ehkä parilla illasta, mutta oon taas tämmönen pelkuri. Ehkä jos @annimetall on paremmassa kunnossa.
HEI JOO mini-varasija-pokemon go -miittikoskas me miitataan kahestaan D:<<<<
omg mennää yhes pogottaa jonnekki joskus jooHEI JOO mini-varasija-pokemon go -miitti
todellaki
Taivas itkee koska miitti ei onnistunut.Kuopion suuntaan on menossa kiva kaatosade, tästä meni jo yli. Täydellinen keli siis.
Kolmen aikaan bussi torilla, siitä Kauppahallin teelle ja aamupalalle..Tämän varmaan voisi poistaa tahmasta, kun menetti tarkoituksensa. Kuitenkin ollaan Makkachinin kanssa ulkona huomenna siellä puistossa, jos ei sada ja muutoin todennäköisesti Kauppahallissa juomassa teetä..