Aihe vapaa veljeni valitti taas, kuinka "olen maannut sängyssä koko päivän"

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kyllä se muuten osaa olla rasittava D: aina kommentoi sitä miten en liiku tarpeeks ja oon vaan kotona petin pohjalla, vaikka tänäänki kävelin 3km ja olin koulussa. ei hän todellakaan nää miun päivistä kaikkea, jos on ite vaikka töissä koko päivän. monesti se on niin, että hän on aamulla kotona, jolloin makaan sohvassa tai sängyssä (totta kai kun on aamu) ja sit tulee joskus alkuillasta, jolloin saatan taas olla vaikka sohvalla. sit hän inttää kuinka en oo tehny koko päivänä mitään. niinku öööö anteeks ny vaan, mutta oon tehny vaikka ja mitä sillä välin kun oot ollu töissä :D miten voit väittää etten oo tehny mitään tai käyny missään, kun et oo ite nähny? muutenkin oon jo monta vuotta saanu veljeltäni piikittelyä vaikka mistä, aina teen tai sanon jotain väärää tai oon vääränlainen. muuttas jo pois, niin miun ei tarviis jaksaa tommosta ja mielenrauha pysyis.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
höh, taas meni väärään aihealueeseen D: kun meinasin tehä alunperin aihe vapaaseen keskustelun, mutta sit teinkin tän ja unohin vaihtaa alueen
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
vittuako se hänelle kuuluu, jos makaisitki koko päivän sängys tai sohval?? D: onpa rasittavaa, sano sil et haista vittu
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
vittuako se hänelle kuuluu, jos makaisitki koko päivän sängys tai sohval?? D: onpa rasittavaa, sano sil et haista vittu
no tämä! veli uuniin, pirkule D:
Muut tuntuvat aina tietävän enemmän omista asioista kuin itse.. Huoh D:
jep, vihaan just semmosia oman elämänsä huippulääkäreitä D: esim. miulla on yks harvinainen sairaus, jonka takia oon joskus saanu kuulla ties mitä kuittailua, kun porukka luulee tietävänsä siitä. on intetty vastaan, kuinka "mie vaan keksin semmosta" / "miulla ei voi olla mitään sellasta" / "se ei vaikuta miun elämään mitenkään"... niinku ahaa okei, kerrohan ensin mistä oot nää nk. faktat repiny, niin keskustellaan sitten asioista :D anteeks avautuminen, oli vaan pakko D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
no tämä! veli uuniin, pirkule D:

jep, vihaan just semmosia oman elämänsä huippulääkäreitä D: esim. miulla on yks harvinainen sairaus, jonka takia oon joskus saanu kuulla ties mitä kuittailua, kun porukka luulee tietävänsä siitä. on intetty vastaan, kuinka "mie vaan keksin semmosta" / "miulla ei voi olla mitään sellasta" / "se ei vaikuta miun elämään mitenkään"... niinku ahaa okei, kerrohan ensin mistä oot nää nk. faktat repiny, niin keskustellaan sitten asioista :D anteeks avautuminen, oli vaan pakko D:
kuittailijat roskiin ja roskis uuniin! D: hmph, tommoset ihmiset on nii inhottavia
 
Ylös Pohja