Gallup vietätkö halloweenia mitenkään?

vietätkö halloweenia ja miten?

  • kyllä, koristelut ja asujen suunnittelut ynnä muut on jo aloitettu!

    Ääniä: 4 14,8%
  • joo, mut en mä ihan hirveesti koristele ja silleen, kiva juhla on kuitenkin

    Ääniä: 6 22,2%
  • noo, halloweenbileissä tms. voin käväistä, mut en tiedä pukeudunko sinne tai mitään

    Ääniä: 2 7,4%
  • enpä juuri, katson ehkä illan kauhuleffat ja siinäpä se

    Ääniä: 2 7,4%
  • en, en välitä koko juhlasta mitenkään

    Ääniä: 8 29,6%
  • ei mikään näistä vaihtoehdoista oikein sovi, kerron kommenteissa

    Ääniä: 4 14,8%
  • lähinnä herkuttelen halloween-karkeilla

    Ääniä: 1 3,7%

  • Ääniä yhteensä
    27
  • Äänestys suljettu .

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tuli tässä tällanen mieleen! yritin olla luova vastausvaihtoehdoissa 😂

en oo itse mitenkään halloween-ihminen, mut animal crossingissa se on must tosi kiva eventti! :3 oon alkanu jo valmistelemaan eli kasvatan kurpitsoja ynnä muuta niin saan saartani koristeltua 😎 kuukausi on onneksi aikaa vielä, heh. pistin tän äänestyksenkin kestämään halloweeniin asti ihan muuten vain D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,867
Reaktioarvo
1,402
Ite aina katon paljon kauhuleffoja, suunnitelen asut, ja koska mun kaverilla on sillon synttärit niin käydään kaupungilla syömässä yleensä asut päällä, koristelen jonkin verran (mulla on kyllä halloween koristeet huoneessa ympäri vuoden muutenkin) teen kurpitsalyhdyn ja syön halloween karkkeja ynnä muuta ynnä muuta.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ala-asteella oli koulun halloweenjuhlat ja yläasteella halloweenina sai pukeutua kouluun, mutta en tiiä onko mun nykysessä koulussa mitään. Kauhuleffoi en oo ikinä kattonut, mutta jotain halloweenherkkuja vois kyllä syödä. En tiiä jaksanko tänä vuonna tehä mitään asuu. Kavereiden kanssa vois kyllä olla ihan kiva juhlii, mutta mun kaverit ei välitä halloweenista. D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jonkinmoista hajontaa vastauksissa näemmä! 👀 katsotaanpa, miten tilanne muuttuu ajan saatossa - jos muuttuu 😂 mä itse vastasin ton tokan vaihtoehdon, se tuntu sopivan parhaiten D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
En ole tainnut oikein koskaan viettää, joskus ylä asteella oli jotkut halloween teemaiset bileet, muttei se oikein mua innostanut. Ei kai sitä Suomessa edes oikein kunnolla juhlita.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
en vietä erityisemmin, mutta hauskaa katsottavaa se on jos näen vaikka kaupungilla tai jossain muualla teemaan sopivia koristeita halloweenin aikaan, saa sellaisen kivan fiiliksen siitä huolimatta ettei itse niin vietäkään. herkkuja saatan ostaa tekosyyn varjolla.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
En oo koskaan erityisemmin juhlinut, perheen kanssa on kuitenkin herkuteltu jne. Tosin nyt jos yliopisto tai ainejärjestö järkkää jotain, niin käyn kurkkaamassa.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
En pukeudu, mutta talon koristelen ja leivon kaikkia kivoja Halloween-herkkuja itse!
Yleensä myös kutsun muutaman tutun juhlimaan mun kanssa Halloween-meiningillä :3
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
meillä on perheen kanssa joka vuotinen perinne juhlia Halloweenia yhdessä. Katsella kauhuleffaa, pelata pelejä, visailla ja syödä herkkuja ja hyvää ruokaa. Koristelut ja asut kuuluvat myös perinteeseen.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
nonni! unohin halloween-karkit ja muut herkut ihan kokonaan niin lisäsin nekin tonne. ääntään voi vaihtaa vielä siis, jos se on sopivin vaihtoehto! D: meinasin laittaa tuon kohdan keskemmälle, mut sitten koko äänestys ois mennyt sekasin, niin se on nyt viimeinen kohta.

tää on samal upitus, jos joku ei oo vielä äänestänyt!
 
Ylös Pohja