Syvälliset Vihaan uskovaisia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Provosoiva otsikko mutta homofobisia sekopäitä siis

Luin siitä vanhasta nuotan kampanjasta (törmäsin silloinkin aikanaan siihen) ja en tykkää, plus luin kommentteja ja en tykkää. Oikeastaan tulee ihan hirveä olo.

Jotenki sairasta syöttää nuorille tollasta. Noi pitäisi kieltää lailla. En ymmärrä miten edelleen on ihmisiä joiden mielestä homous on joku agenda. Ei se oo :D muistan ku näin sen videon silloin ja tuli kyllä tosi hämmentynyt olo. En sanois että mitenkään helpottunu vaan päinvastoin. Ei siis taida ihan toimia ton kampanjan tarkoitus, jos ollaan muka "auttamassa nuoria" tai jotain.

Siis joo toi on vanha juttu mut kuitenkin eksyin jotenki siit lukemaa. Suoraan sanottuna ahistaa ja itkettää. Onneks kuitenkin moni on mun puolella tässä asiassa vaikka kaikki ei ookaan.

Ällöttää tollaset ja muutenkin, vaikka toi oli kauan sitten niin edellee on ihmisii jotka aattelee noin
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Itse vihaan, tai oikeastaan halveksun kaikkia uskovaisia hihhuleita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Itse vihaan, tai oikeastaan halveksun kaikkia uskovaisia hihhuleita.
Minä en ollenkaan, sillä uskovaisia on sellasiakin jotka ei oo mitään sekopäitä. Ne vaan uskoo mihin uskoo mutta jokainen ei oo tollanen hullu. Ja sit toiset on enemmän hihhuleita ja toiset taas ihan järkeviä. Et kyl ihmiset saa uskoo mihin haluu mut tollaset homofobiat ei kyl voi olla hyväksyttyi

Mut joo esim sellaset jotka pysäyttää kaupungilla. Todella ahdistavia. Ja ahdistava on jopa lievä ilmasu niille. Mut on monta kertaa pysäyttäny joku joka haluu puhuu jumalasta ja en tykkää niistä yhtään. En, vaikka en itekään ehkä täys ateisti edes ole. Tai no en oikee tiiä mikä oon. En mä kai ees määrittele että uskonko vai enkö, mä en oikeen tiiä ni idk.
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Mulle jäi joskus tokaluokalla traumat :D mulla oli vähän aikaa yks kaveri joka oli lesta ja se sitten sano mulle ja mun serkulle että "te ette pääse taivaaseen ku teillä on korvikset ja katotte telkkaria." Että terve :D ahistuin vähän silloin pienenä (vaikka mulla ei siis ees ollu niitä koviksia (vaan serkulla oli))
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Mulle jäi joskus tokaluokalla traumat :D mulla oli vähän aikaa yks kaveri joka oli lesta ja se sitten sano mulle ja mun serkulle että "te ette pääse taivaaseen ku teillä on korvikset ja katotte telkkaria." Että terve :D ahistuin vähän silloin pienenä (vaikka mulla ei siis ees ollu niitä koviksia (vaan serkulla oli))
Tälläisiä ne hihhulit ovat, ei minkäänlaista empatiaa tai lähimmäisenrakkautta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Tälläisiä ne hihhulit ovat, ei minkäänlaista empatiaa tai lähimmäisenrakkautta.
Kuitenkin voi olla että lapsi vaan toistaa asioita mitä aikuisilta kuule
Ri välttämättä kerro mitään empatiasta, koska lapsi ei ymmärrä tuollaista.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Kuitenkin voi olla että lapsi vaan toistaa asioita mitä aikuisilta kuule
Ri välttämättä kerro mitään empatiasta, koska lapsi ei ymmärrä tuollaista.
Kertoo vanhemmista ja ne lapset kasvavat samankaltaisiksi ali-ihmisiksi kuin vanhempansa. Ihan sama mikä uskontokunta.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Mulle jäi joskus tokaluokalla traumat :D mulla oli vähän aikaa yks kaveri joka oli lesta ja se sitten sano mulle ja mun serkulle että "te ette pääse taivaaseen ku teillä on korvikset ja katotte telkkaria." Että terve :D ahistuin vähän silloin pienenä (vaikka mulla ei siis ees ollu niitä koviksia (vaan serkulla oli))
Saa uskovat katsoa televisiota, onhan niillä oma kanava.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Sen takia en useinkaan ole sukulaisten kanssa tekemisissä kun siellä on hyvin uskovaista porukkaa ja aina alkaa se puhe maailmanlopusta ja helvettiin joutumisesta jos joku ei usko. Joskus alakoulussakin se uskonopetus tuntui ahdistavalta jos opettaja sattui olemaan itsekin uskossa. Miksei ihmiset ymmärrä, ettei haukkumalla ja pelottelulla saada toisia kääntymään uskoon. Onneksi kaikki uskovaiset eivät ole sellaisia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Sen takia en useinkaan ole sukulaisten kanssa tekemisissä kun siellä on hyvin uskovaista porukkaa ja aina alkaa se puhe maailmanlopusta ja helvettiin joutumisesta jos joku ei usko. Joskus alakoulussakin se uskonopetus tuntui ahdistavalta jos opettaja sattui olemaan itsekin uskossa. Miksei ihmiset ymmärrä, ettei haukkumalla ja pelottelulla saada toisia kääntymään uskoon. Onneksi kaikki uskovaiset eivät ole sellaisia.
Siis mun vaarin sisko on Jehova ja mitäköhän se sanois jos tietäisi että oon bi
Toisaalta se yleensä on ihan mukava mulle ja mun on vaikee uskoo et se alkais haukkumaan mut ehkä se sit tosiaan alkais.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Kai sä nyt tiedät että jotkut lestathan ei saa kattoo telkkaria tai en tiedä miten nykyään mut ainakin joskus näin oli
"Opetustyössä television käyttäminen on ilman muuta sallittua." Tietysti on niitä vanhoillisia jotka kieltää kaiken.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Siis mun vaarin sisko on Jehova ja mitäköhän se sanois jos tietäisi että oon bi
Toisaalta se yleensä on ihan mukava mulle ja mun on vaikee uskoo et se alkais haukkumaan mut ehkä se sit tosiaan alkais.
No hyvä, että on mukava. Mä taas en oikein muutenkaan tykkää jutella uskonasioista ja mulla on kyllä pari uskovaista kaveria, jotka ei ehkä ole kovin suvaitsevaisia, mutta me tullaan ihan hyvin toimeen.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
En itsekään voi sietää sellasia täysiä sekopäitä jotka tuputtaa uskoaan muille ja aina kitisee kaikesta, mutta tunnen muutamia uskovaisia, jotka on oikeasti kunnon porukkaa, ja tulevat toimeen tosi hyvin meikäläisen kanssa, joka on muunsukupuolinen ja bi ja vieläpä satanisti.
Ja mitä niihin kadulla vastaan tuleviin sekoihin tulee, niin yleensä vaan sanon ettei kyllä jumala paljon kiinnosta, ja jos sattuvat joskus seurakunnan piikkiin karkkeja jakelemaan niin ei muuta kuin mukaan vaan niin paljon karkkia ku kouraan mahtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
"Opetustyössä television käyttäminen on ilman muuta sallittua." Tietysti on niitä vanhoillisia jotka kieltää kaiken.
Niin eli jotkut. Kyllä mä nyt sen tiedän että jotkut kattoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
No hyvä, että on mukava. Mä taas en oikein muutenkaan tykkää jutella uskonasioista ja mulla on kyllä pari uskovaista kaveria, jotka ei ehkä ole kovin suvaitsevaisia, mutta me tullaan ihan hyvin toimeen.
En minäkään oikein tykkää kun tulee painostava olo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
En itsekään voi sietää sellasia täysiä sekopäitä jotka tuputtaa uskoaan muille ja aina kitisee kaikesta, mutta tunnen muutamia uskovaisia, jotka on oikeasti kunnon porukkaa, ja tulevat toimeen tosi hyvin meikäläisen kanssa, joka on muunsukupuolinen ja bi ja vieläpä satanisti.
Ja mitä niihin kadulla vastaan tuleviin sekoihin tulee, niin yleensä vaan sanon ettei kyllä jumala paljon kiinnosta, ja jos sattuvat joskus seurakunnan piikkiin karkkeja jakelemaan niin ei muuta kuin mukaan vaan niin paljon karkkia ku kouraan mahtuu.
No sepä juuri, eihän se uskovaisuus määrittele sitä onko sekopää vai mukava ihminen
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kai sä nyt tiedät että jotkut lestathan ei saa kattoo telkkaria tai en tiedä miten nykyään mut ainakin joskus näin oli
Joo, siis kaikkihan aina sanoo ettei noi väitteet pidä paikkaansa ja eihän ne kaikilla pidäkään, mutta on mullakin kaks lestakaverii, joilta on kielletty kaikki, mitä vain voi kieltää ja sen takia esim. menevät liikan tanssitunnilla lenkille, pois luokasta kun tunnilla katotaan leffaa yms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Joo, siis kaikkihan aina sanoo ettei noi väitteet pidä paikkaansa ja eihän ne kaikilla pidäkään, mutta on mullakin kaks lestakaverii, joilta on kielletty kaikki, mitä vain voi kieltää ja sen takia esim. menevät liikan tanssitunnilla lenkille, pois luokasta kun tunnilla katotaan leffaa yms.
Sitä minäkin ajattelin D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sitä minäkin ajattelin D:
Joo, se on vähän ärsyttävää, ku on ite nähnyt miten jotkut uskovaiset käyttäytyy tolleen yms. ja sit jos sanoo et ne tekee tolleen niin muut on silleen "toi on pelkkä harhaluulo, ei kukaan oikeesti noin tee". Siitä en osaa kyllä sanoa onks toi rajoittaminen väkivaltaa. D:
 
Ylös Pohja