Aihe vapaa Viime aikoina on kyllä ollut kaikenlaista

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Nonii nyt taas meni pää sekasi ku j kävi tossa. Ok vittu :D no eeei mut onneks se ei oo niin paha kuitenkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Okei j: stä viis mutta tuli taas laitettua biisu t:n soittolistaan. Jos sitä alan enemmän nyt ajattelee ni ei hyvä seuraa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu mitä nyt taas

Nää unet on kyllä suoraan helvetistä

XDDDDDDD mä siis actually näin taas unta: hp:stä, jarpista ja nikosta (??????) 🙂🧐 Ei siinä muuten mitään mutta..... Taas Niko?? En varman olis alkanut ajattelemaan sitä muuten taas mutta UNET aina,,,,,,,,, tosin seki oli kyl aika paha ku katoin sen ku ne oli posses.... Aa ehkä toi uni johtuki siitä sksksksksksskskskk

Ei ny vittu. Taas Niko 🤔🤔🤔🤔🤔 MUTTA also nykyään ku katon bb:tä oon oikeesti vaa sillee "Juhani 😍😍😍😍" niiku mitä vittua nyt ihan oikeesti seki on

Eih

En ymmärrä tätä mutta en ymmärrä kyllä mitään muutakaan

Älä vaan sano et hesuki oli siin unes, jos oli niin vittu

Ja miks
kuuntelen jarpin listaa ku tää on täynnä lässynlää biisejä 🤔 huutista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Ainii xd siinä unessa laitoin nikon hiuksia 🙄🙄🙄 aik söpöö 💀 nii ja pussattiin tai sitten oltiin pussaamassa mutta joko heräsin tai sit se kohtaus vaan vaihtui johonkin muuhun lmaoo

Mut se hp-kohta oli kyl huvittava siin :DDDD en osaa selittää/en muista kunnol mut mua naurattaa koska muistan vaan sen että mulla oli niiiiiin turvallinen olo sen kans HUUTISTA siis oikeesti oon tätä sanonu aikasemminkin että en tajua miksi mutta se on maailman turvallisimman tuntunen tyyppi oikeesti en vittu ymmärrä xD siis se kohtaus tais olla viel semmonen hieman pelottava mut sit vaa luotin siihe kuitenkin. Huoh ja Jarppikin oli hirmu söpö siinä unessa 😑 aaaa ei vittu lopettakaa pliis

Älkää laittako tällästä 😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
En vaa ymmärrä mikä tää hp keissi nyt on??????? Ja eikö muka timppa ollu unissani xddd ja miks rakastun hp:hen koko ajan enemmän

Enkä jarpist pääse myöskään ikinä yli herranjumala ku mä rakastan niitä molempia, ei voi mitään

Mutta NIKO????? 😂😂😂😂😂

eiii vittu älä vaa sano et näin pp:stäki unta vai muistanko väärin

Ei ....... apua..........

Mitääh xDDDDDDDDDD

ja mikä se juttu on et sekoon juhanista

Niiku mitä mitä mitä mitä helvettiä

Voi näitä sattumia ja asioita taas :-------D en kestä bb:tä ei helvetti älkää ny vittu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDFFFFDFDDDRRTGFE

NYT VITTU XDDDDDDDDDD

Nonii ja mikäs muukaan kuin onnellinen loppu sieltä sitte nii xddddddd

Paha biisi siinä mielessä että se periaatteessa liittyy moneenkin mutta................ Krhm. Juu. Possessahan sen taisin ekaa kertaa kuulla :---D and i oop-

Mutta se oli sitä aikaa että esim VILLU vaikka toki sillpn jarppiiki vähän ajattelin............ Mmhm i mean.. sure.

En tiedä pitäskö kuunnella villun listaa ihan vittuillakseen mutta en tiiä xd id die tho joten en jaksa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Siis eniten tässä nyt ehkä häiritsee niko ja juhani koska oon nii järkyttyny et ne nyt yhtäkkiä taas on mielessä hmmmm

En tajuu,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Hajottaa kans Jarno mut en aio ihastua siihen 🌚 oon joskus kyllä tykännyt siitä mutta se nyt oli niin eri asia ja tällä kertaa EN AIO IHASTUA SIIHENKIN XD noi kaks riittää hyvin 🌚🌚🌚🌚

Ja huuutista tälle biisille koska 2019 😭😭😭😭😭 aaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Siis miten se on aina niin ettei vuotta 2019 kestä tai niiku aina jos mietin jotai pahaa ihastuskeissiä niin se on aina ollu 2019 xD no ei mut must tuntuu et sillon on salee ollu eniten pahoi juttui koska just jarppi ja (tavallaan) Timppa ja sit tietty jonttu ja tumppi ja arto ja santtu ja krisukin ja simonkin ja teemukin ja no joulukuus 2019 sekosin m:stä pahasti mutta se kyllä alkoi alunperin 2018.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Aaa mitä saatanaa sksksskk totta kai näin unta timpast ja pp:stä ja oli siinä hessu kans ja villu,,,, ainii ja tais ehkä olla myös hp ja jarppi ja mun entinen opettaja 😑 tietty. Järkyttävää..
 
Ylös Pohja