Elokuvat & Sarjat Virallinen Salatut elämät -keskustelu

Jorgos777

nörtti
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
14
Katsotteko Salkkareita?: kyllä katson joka jakson. olen katsonut vuodesta 2017 aktiivisesti.

Kuka on ärsyttävin/kivoin hahmo: Aki on mun lempihahmo koko sarjassa tällä hetkellä. Mutta kaikista paras on kyllä Seppo!

Mitä ajattelette viime aikojen tapahtumista, mitä veikkaatte tuleviksi juonenkäänteiksi?

hiukan jos spekuloin.

-Ainakin se Marika on aika varmasti Susun sisko, tai Mikin. Niissä on aika paljon samaa näköä, mun mielestä.

-Ismo lähtee ulkomaille, kun Lauri ja Kalle ovat kertoneet lähtevänsä, mutta eivät välttämättä oikeasti mene.

-Se kartano on varmaankin Isabellan/Pirjon perheen.

-Aaro saa minun mielestäni muistinsa takaisin tänä keväänä.

-Viola saa tietää Miran puuhista, mutten usko heidän eroavan. Viola saattaa antaa anteeksi.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Nyt on maratoonaus käynnissä. Tiesin etukäteen Cindyn paluusta, mutten kyllä veikannut että se olis tosissaan palannut lahkon toimintaan. Anyways mutta Salla <3 Salla touhottamassa, stalkkaamassa puiden takana ja vouhottamassa Cindystä <3 Paikkaa hyvin Ullan kotkotuksia, voi kun Ulla palaisi pian ja niille tulis Sallan kanssa joku yhteinen storyline 🍿
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Itse en ole varmaan neljään vuoteen katsonut aktiivisesti salkkareita, ihan silloin tällöin kavereiden/sisarusten kanssa vain ja olen aivan pihalla kaikesta mitä on tapahtunut :D Toisaalta, eipä minua edes hirveästi kiinnosta.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
No nyt alkoi tapahtua kunnolla! Harmi vaan, kun ehdin jo innostua, että Dahlia olis oikeasti tullut takaisin. :( En pistä pahakseni pientä Mustavaarojen höykytystä, koska Sabrina on tällä hetkellä yksi tylsimmistä ja ärsyttävimmistä hahmoista. Tylsyydestä tulee mieleen myös se Akin kokoomusnuorikasvatti, en edes muista sen nimeä – mikä sen tarkoitus tossa sarjassa edes on?

Kari <3 <3 Oon alkanut tykästyä myös Jereen ja jopa Ainoon. Susukin on nyt inhimillisemmän tuntuinen tuon aborttikeissin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Hitto kun olen nauranut tuolle Ismon ja Lassen dramaattiselle bromancelle ja kilpauhriutumiselle, tykkään että on välillä tällaisia vähäpätöisempiä mutta hauskoja juonenkäänteitä. :D

Mitkä on muuten olleet teidän lemppari juonenkäänteitä/tapahtumia/jne. Salkkareiden historiassa (olivat sitten hauskoja, surullisia tai mitä vaan)? Tuli tämä mieleen, kun tykkään katsella aina välillä nostalgiapärinöissäni Youtubesta vanhoja salkkaripätkiä.

Mun suosikkeja on olleet ofc kaikki Ullakuviot, kuten Ullan ja Dahlian kissatappelu ja siitä seurannut putkareissu (XD) sekä Ullan ja Helenan keittiösota. Lisäksi tulee mieleen mm. se, kun Ulla, Ismo, Sebastian ja Camilla yrittivät käräyttää Akia huumebisneksistä ja joutuivat lukkojen taakse viinikuorman kanssa, sekä se, kun Ulla ja Kristiina keittelivät lemmenjuomaa Karille ja Lindalle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Hitto kun olen nauranut tuolle Ismon ja Lassen dramaattiselle bromancelle ja kilpauhriutumiselle, tykkään että on välillä tällaisia vähäpätöisempiä mutta hauskoja juonenkäänteitä. :D

Mitkä on muuten olleet teidän lemppari juonenkäänteitä/tapahtumia/jne. Salkkareiden historiassa (olivat sitten hauskoja, surullisia tai mitä vaan)? Tuli tämä mieleen, kun tykkään katsella aina välillä nostalgiapärinöissäni Youtubesta vanhoja salkkaripätkiä.

Mun suosikkeja on olleet ofc kaikki Ullakuviot, kuten Ullan ja Dahlian kissatappelu ja siitä seurannut putkareissu (XD) sekä Ullan ja Helenan keittiösota. Lisäksi tulee mieleen mm. se, kun Ulla, Ismo, Sebastian ja Camilla yrittivät käräyttää Akia huumebisneksistä ja joutuivat lukkojen taakse viinikuorman kanssa, sekä se, kun Ulla ja Kristiina keittelivät lemmenjuomaa Karille ja Lindalle.
Oon youtubesta kattonu aik monta kertaa sen helin koko kaapistatulokuvion, varmaan omien kriiseilyjeni takia se jotenkin auttaa mua käsittelemään asiaa :D muistan kun olin ihan pieni ja mua kai sillonki hirveesti kiinnosti toi helin lesbous, mutta tuskin silloin vielä ihan täysin tiesin olevani bi :D vaikka varmaan mulla kyti se ajatus jo ihan pienenä, en vaan täysin osannut tajuta sitä vielä. En tiedä onko se lempparikuvio sinänsä mutta ainakin oon kattonu sen monta kertaa. Joskus katoin myös sen koko katrin raiskausjuonenkäänteen youtubesta ja koukutuin :D ja kallen ja kuisman juonikuviot oon myös kattonu monta kertaa youtubest.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oon youtubesta kattonu aik monta kertaa sen helin koko kaapistatulokuvion, varmaan omien kriiseilyjeni takia se jotenkin auttaa mua käsittelemään asiaa :D muistan kun olin ihan pieni ja mua kai sillonki hirveesti kiinnosti toi helin lesbous, mutta tuskin silloin vielä ihan täysin tiesin olevani bi :D vaikka varmaan mulla kyti se ajatus jo ihan pienenä, en vaan täysin osannut tajuta sitä vielä. En tiedä onko se lempparikuvio sinänsä mutta ainakin oon kattonu sen monta kertaa. Joskus katoin myös sen koko katrin raiskausjuonenkäänteen youtubesta ja koukutuin :D ja kallen ja kuisman juonikuviot oon myös kattonu monta kertaa youtubest.
Hienoa, että oot saanut salkkareista apua identiteettisi käsittelyssä. Vaikka salkkareita usein parjataankin (mä mukaan lukien), niin on siinä kuitenkin mun mielestä ollut paljon sellasia todella "edistyksellisiäkin" juttuja, kuten just vaikka useat lhbt-hahmot. Mäkin tykkäsin aikoinaan ja tykkään edelleenkin esim. noista Helin sekä Kallen ja Kuisman juonikuvioista. Se oli niin ikoninen kohtaus (tälleen paskasti ulkomuistista kuvailtuna), kun Heli huusi Paulalle ruokapöydässä "mä oon LESBOLESBOLESBO" ja Lasse kysyi ottaako kukaan jätskiä. XD Heli on iconic queen. Ja joo ylipäätään noi Sievisten tyttöihin liittyneet juonikuviot, kuten Annikan syömishäiriö (Annika <3) ja Katrin raiskaustapaus oli munkin mielestä tosi kiinnostavia.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Sabrina ei kuollut luotiin, yllättyneitä: 0. Toivottavasti ei jouduta hirveän pitkään seuraamaan paskasti näyteltyä kuurolarppausta, Jirin sokean näyttelyssä oli jo ihan tarpeeksi kestettävää. :D Seuraavaksi käy salee niin, että Kalle heitetään muiden vankien sekaan, sattuu joku vakavampi vahingoittuminen ja Kalle joutuu käyttämään lääkäriskillzzejään... ehkä jopa Laurin pelastamiseksi?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mitkä on muuten olleet teidän lemppari juonenkäänteitä/tapahtumia/jne. Salkkareiden historiassa (olivat sitten hauskoja, surullisia tai mitä vaan)?
Tuli vielä mieleen ei varsinaisesti lemppareita, mutta mieleenpainuneita: Kentaurin räjähdys sekä Duo Osmo. Jälkimmäinen oli nimittäin yksi hämmentävimmistä juonikuvioista ikinä. Kenen mielestä se oli hyvä tai realistinen idea? Kuka oikeasti fanittaisi saati kuuntelisi tuollaista karaokemölinää? En ymmärrä. Ko. juonikuvio ei edes ollut erityisen viihdyttävä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Perjantain jakson saldoa:

Monica itkemässä kartanossa: 😖 (nolla kyyneltä)
Kalle pitämässä pokan nähdessään Laurin poliisipiirityksen jälkeen: Ai ampuks ne poliisit sua! :) hups...
Bonus: Lasse ja Jere: *ovat ärsyttäviä*

Oon kyllä siis tyytyväinen, että tuo iänikuinen juonikuvio liikkui johonkin suuntaan.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Minä, kun olen pitänyt salkkaritaukoa ja pitäisi maratoonata jaksoja että pysyisin kärryillä (mutta toisaalta mietin onko se edes vaivan arvoista):
katso liitettä 541
Myös minä, kun olen jälleen pitänyt salkkaritaukoa ja pitäisi maratoonata jaksoja pysyäkseni kärryillä (ja toisaalta mietin, onko se edes vaivan arvoista), mutta varasijan salkkarikeskusteluun ei kirjoittele juuri kukaan muu kuin minä ja en kehtaisi kirjoittaa kuutta viestiä peräkanaa koostuen vain yksinpuhelustani 😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Tuli vielä mieleen ei varsinaisesti lemppareita, mutta mieleenpainuneita: Kentaurin räjähdys sekä Duo Osmo. Jälkimmäinen oli nimittäin yksi hämmentävimmistä juonikuvioista ikinä. Kenen mielestä se oli hyvä tai realistinen idea? Kuka oikeasti fanittaisi saati kuuntelisi tuollaista karaokemölinää? En ymmärrä. Ko. juonikuvio ei edes ollut erityisen viihdyttävä.
Duo Osmo oli legenda!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Myös minä, kun olen jälleen pitänyt salkkaritaukoa ja pitäisi maratoonata jaksoja pysyäkseni kärryillä (ja toisaalta mietin, onko se edes vaivan arvoista), mutta varasijan salkkarikeskusteluun ei kirjoittele juuri kukaan muu kuin minä ja en kehtaisi kirjoittaa kuutta viestiä peräkanaa koostuen vain yksinpuhelustani 😔
Tänne pitäisi kyllä saada eloa! Koko paikkaan siis, koko sivu on ihan dead ;__;
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Jälleen maratoonaus käynnissä.

- Cindyn paluu best! Lisää yhteisiä kohtauksia Cindylle ja Sallalle!!
‐ Viola ja Linda (Viola potenssiin kymmenen) ovat ärsyttäviä ja "hieman" kohtuuttomia Miran suhteen
- Miten kukaan, etenkään Noel ja Susu, ei tajua, ettei Elinalla ole kaikki kondiksessa?
- Miksi Jutta/Ismo/Lasse(/Aaro)-kuvio täytyi taas puoliväkisin elvyttää henkiin??
- Kiiran ja Ainon riitely on ärsyttävää ja tylsää, ja Aino ylipäätään tuntuu koko ajan vaan turhemmalta, tylsemmältä ja ärsyttävämmältä täytehahmolta
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Eijjeesus mikä työmaa katsoa useamman viikon edestä jaksoja. Tykkään tosta taloyhtiön hallituksen puheenjohtajuusselkkauksesta, kiva että on tällaisia arkisempia juonikuvioita eikä aina vaan niitä vainoajadraamoja yms. Shippaan Cindyä ja Jereä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Incel-Miki ulisemassa Susulle :sick::sick:

Onpa kiva, kun mtv-sovellus näyttää lähinnä mustaa ruutua, mutta soittaa kyllä ääniraitaa. En salkkareista ihan niin paljoa pidä, että pelkkänä äänikirjana haluaisin sitä kuunnella. :unsure:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Herätän kuollutta keskustelua henkiin sanomalla että Viola on niin vitun ärsyttävä kitisijä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Lol tuun tänne höpisee vanhoist salkkareist ku katon youtubest niit mut oikeesti en kestä shippaan markusta ja lauraa niin paljon. Salkkarihistorian söpöin pari 🥺🥺 change my mind. Vaikkakin olihan miia ja sakukin söpöjä, Kalle ja Kuisma tietty ja nykyää Mira ja Viola. Shippasin kans sergeitä ja mariannaa sillon joskus hurjasti. Mikähän siinä on että jotkut tietyt parit on niin ihanii ja sit jotkut on vaa tylsii.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Voi ei tää kesu on hukkunut! No minä pelastan sen.
En oo seurannut nykyisiin salkkareita melkein yhtään mutta nää viimeiset jaksot ennen kesätaukoa aion kyllä katsella.
Asiat mitkä v*tuttaa tällä hetkellä salkkareissa:
-Noel
-Noel
-Noel
Ja voisin kirjoittaa tämän koko viestikentän täyteen ”Noel”.
Jäis jo kiinni tuo.
Toi syyttäjä tossa oikeudenkäynnissä on kans rasittava ja tossa oikeudenkäyntikeississä Noel on jopa ihan siedettävä. Mut silti v*tuttaa Noel.
Musta oli hauska tuo kummitus kun se paljastui Gunnariksi. Se Karin ja Sallan naapuri oli kans ihan pimee :DD
 
Ylös Pohja