Teknologia Vittu olen nyt saatanan surullinen ja vihainen haista ipad iso paskapökäle

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Loin ihan vasta uuden luovan projektin ja se projekti hävisi IHAN ITSESTÄÄN koko laitteesta ja pilvipalvelusta. Siis ihan itsestään enkä edes vahingossakaan poistanut sitä eikä sitä löydy edes roskakorista. Siis miks hitossa mulle käy nyt aina kaikkee pahaa en ois ikinä uskonut että tämmönenki bugi voi olla olemassa eikä googlekaan edes löydä että jollekin olisi käynyt näin joten musta tulee taikauskoinen ja maailman on pakko jostain kostaa mulle kun jopa tällainenkin tapahtuu. TÄÄ ON VITUN ISO PAINAJAINENNN!!! Äääh, se oli niin hyvin onnistunut projekti enkä enää muista siitä tärkeimpiä kohtia. PERKELEEEN PERKELE!!!! Vihaan tekniikkaa ja koko maailmaa ihan saatanasti… En voi luottaa enää yhtään mihinkään.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Olin myöskin tallentanut sen mutta silti se hävis itsestään. Mä aloitan niin nopealla tahdilla uusia projekteja tabletissani että luulekohan se että mä oon joku botti tai meneekö joku jumiin koneessa kun uusia tiedostoja vaan tulee ja tulee lisää vaan. Mitään päivityksiäkään ei ole ollut samaan aikaan mutta netti oli huono silloin kun tallennin sen. Ennen tiedostot on kyllä pysyneet pilvessä vaikka nettiä ei ois ees ollutkaan. Ärsyttää niin saatanasti etten voi vittu kirosanoja vittu säästää enää!!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mulle on käyny tuolleen, tosin kirjotin vaan blogiini postausta :D Olin tallentanu kyseisen jutun luonnoksena mut kas kummaa sitä ei sit löytynykkään. Oli muuten ihan kauheen pitkä joten pikkusen ärsytti kirjottaa ne asiat uuestaan, varsinki ku en ees muistanu kaikkee mitä olin kirjottanu
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Mulle on käyny tuolleen, tosin kirjotin vaan blogiini postausta :D Olin tallentanu kyseisen jutun luonnoksena mut kas kummaa sitä ei sit löytynykkään. Oli muuten ihan kauheen pitkä joten pikkusen ärsytti kirjottaa ne asiat uuestaan, varsinki ku en ees muistanu kaikkee mitä olin kirjottanu
Ihan hirveen ärsyttävää
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Kiitän nyt jotain korkeampaa voimaa siitä ihan kunnolla kun ihan varsin vain tein kopion siitä kansiosta missä se kadonnut tiedosto oli niin se auttoi ja toi rakkaan lapseni eli menetetyn biisini takaisin. Otan nyt varmuuden vuoksi kopiot kaikista kansioista joissa biisejäni on niin tämmöstä ei pääsis tapahtumaan. Nyt uskoni elämään ja maailmaan on palannut takaisin ja pessimismini on väistynyt
❤❤️😍🙊
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Mun sävellystyylini on improvisoida ja soittaa vain suoraan ja fiilistellä eikä säveltää kirjoittamalla nuotteja. Just tämmöset tilanteet tekee ehkä tyylistäni varsinkin köyhällä laitteistollani hataramman koska en vaan osaa kirjoittaa sävellyksiä silleen muistiin.
Kun en edes osaa lukea nuotteja. Säveliä ymmärrän mutta en osais omia biisejäni kirjoittaa nuoteilla.
 
Ylös Pohja